۱۰۰۹۸۸۴
۵ نظر
۵۰۰۳
۵ نظر
۵۰۰۳
پ

سعادتمند: از کادرفنی و بازیکنان حمایت می‌کنم

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت:من با تمام وجود از کادرفنی استقلال و بازیکنان با تعصب این تیم حمایت می‌کنم.

خبرگزاری فارس: احمد سعادتمند اظهار داشت: با همه توان مدیریتی‌ام از بازیکنان و کادر فنی حمایت می‌کنم. متاسفانه دشمنان استقلال که از هر فرصتی برای لطمه زدن به آرامش و همدلی این تیم استفاده می‌کنند، بعد از بازی با فولاد دست به انتشار شایعاتی منفی نمودند که این موضوع را قویا تکذیب کنم.

او افزود: من با تمام وجود از کادرفنی استقلال و بازیکنان با تعصب این تیم حمایت می‌کنم. هنوز چیزی تمام نشده و درست است که کار در لیگ برتر سخت‌تر شده ولی فراموش نکنیم ما دو جام دیگر یعنی حذفی و آسیایی را هم در پیش داریم و ایجاد جو منفی ناشی از انتشار شایعات، نه تنها مانع از موفقیت ما در لیگ، بلکه مانع از موفقیت ما در دو جام دیگر هم می‌شود.

مدیرعامل استقلال که با رسانه این باشگاه صحبت می‌کرد تصریح کرد: مجموعه تیم استقلال، مجموعه‌ای متحد است که با قدرت به آینده نگاه می‌کند و حمایت هواداران از این تیم، اتحاد درونی باشگاه را هم تقویت می‌کند. از حامیان و صاحبان اصلی باشگاه که همانا هواداران عزیز هستند، می‌خواهم بیش از گذشته از تیم خودشان حمایت کنند و ایمان داشته باشند با همه وجود تلاش خواهیم کرد در یک تیم منسجم، تمامی مشکلات را برطرف نماییم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سعید

      حتمن دوتا جام میبری بااین تیم خوبت

    • بدون نام

      آقای سعادتمند برادر عزیز به خدا تایدیرنشده استراماچونی باتیم دیگه قرارداد نبسته واسه فصل آینده بیارید اگه واقعا قصدت خدمت به استقلال هست.شما که باید پول فصل بعد به استراموچی بدید پس اگه بیاد استقلال هیچ ضرری نمی کنه و صاحب یه مربی خوب هم میشه.این مجیدی به خدای احد وواحد به درد تیم استقلال نمیخوره آقای محترم مجید مربی جوان وبی تجربه ای هستش به خدا استقلال فقط میشه حاشیه تا تا فصل بعد دوباره ازدست ندادیم بجنب.البته اگه شماهم ازطرف وزیر بیشرف سلطانی فر حرامزاده مثل خلیل زاده مامور نابودی استقلال نشدی. اگه دلت واسه استقلال میسوزه پس تابیشترنابود نشدیم بجنب.

    • بدون نام

      شایعات منفی کدومه، آقای سعادتمند غلامی رو توجیه کردید کجا بازی میکنه؟
      یعنی حرفه ايه با یک کارت زرد، اینجوری اعتراض نکنه؟ دفاع تیم خوب بود؟ بازیکنان کم نیاوردند؟ تقریباً همه عصبی نبودند،؟ چرا قائدی و مطهری راحت محو شدند و نتوانستند حرکتی کنند؟ باید جریمه شوند و جدی باهاشون برخورد کنید. با این سبک بازی میخواید قهرمان شید وتو آسیا نتیجه بگیریم؟ فقط نگران میز و صندلی خودتی.

    • sina

      با مجیدی هم قهرمان نمیشیم

    • بدون نام

      با مجیدی این تیم داره تخته گاز به سمت جهنم میره
      هیچ امیدی به این تیم لکنتی نیس

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج