جاباما
۱۰۱۰۲۲۹
۳۷ نظر
۵۲۱۲
۳۷ نظر
۵۲۱۲
پ

چند روش ساده برای تقویت قوای‌ جنسی!

رابطه جنسی مسئله‌ی مهم و قابل بحثی است که بالا بردن کیفیت آن طبیعتا باعث می‌شود بسیاری از مسائل عاطفی میان زوجین برطرف شود. ما در این مطلب می‌خواهیم چند راه ساده به شما آموزش دهیم.

برترین‌ها: رابطه جنسی مسئله‌ی مهم و قابل بحثی است که بالا بردن کیفیت آن طبیعتا باعث می‌شود بسیاری از مسائل عاطفی میان زوجین برطرف شود. ما در این مطلب می‌خواهیم چند راه ساده به شما آموزش دهیم.

مطالعات اخیر نشان می‌دهند که رابطه جنسی سبب کاهش استرس و اضطراب، افزایش حس شادی، تقویت سیستم ایمنی بدن، کاهش روان رنجوری و تسکین درد می‌شود.

به همین دلیل تقویت قوای جنسی و اهمیت به این رابطه مسئله بسیار مهمی است. روش‌های زیادی وجود دارند که به فرد کمک می‌کنند تا به تقویت قوای جنسی بپردازد و کیفیت این رابطه را افزایش دهد.

چند روش ساده برای تقویت قوای‌ جنسی!

میوه‌های خاصی را بخورید

شواهد و مدارکی وجود دارند که نشان می‌دهند مصرف برخی میوه‌ها سبب تقویت قوای جنسی می‌شوند، اما تحقیقات عمیق و پیوسته‌ای در مورد آن‌ها صورت نپذیرفته است.

میوه‌های گرم از جمله موز و آورکادو به تقویت قوای جنسی کمک می‌کنند. همچنین این میوه‌ها ویتامین‌ها و مواد معدنی مورد نیاز بدن را تامین می‌کنند که سبب می‌شوند جریان خود در اطراف اندام تناسلی افزایش پیدا کند و سلامت زندگی جنسی ارتقا یابد.

برای تقویت قوای جنسی، شکلات بخورید

در طول تاریخ، شکلات نمادی از شهوت بوده است. این امر تنها به دلیل طعم دلپذیر شکلات نبوده است، بلکه دلیل دیگر آن این است که شکلات می‌تواند لذت جنسی را افزایش دهد.

بر طبق مطالعات صورت گرفته در این زمینه، شکلات هورمون‌های فنیل اتیل آمین و سروتونین را در بدن آزاد می‌کند. همین امر به تقویت قوای جنسی کمک می‌کند.

مطالعه دیگری نشان می‌دهد تاثیرات شکلات بر رابطه جنسی بیشتر فیزیولوژیک است تا بیولوژیک!

از دارو‌های گیاهی خاص استفاده کنید

دفعه دیگری که تصمیم گرفتید یک شام عاشقانه داشته باشید، مقداری ریحان و یا سیر به غذا اضافه کنید. بوی ریحان بسیار تحریک کننده است. سیر حوی مقادیر زیادی آلیسین است که سبب می‌شود جریان خون افزایش یابد.

تمامی این موارد به تقویت قوای جنسی در مردانی که از اختلال نعوظ رنج می‌برند کمک می‌کند. جینکوبیلوبا (نوعی گیاه که در چین رویش می‌یابد) منبع مناسب دیگری است که حاوی مواد ضد افسردگی است و اختلال نعوظ را در مردان درمان می‌کند.

برای تقویت قوای جنسی از این گیاه آفریقایی استفاده کنید

یوهیمبین (نوعی گیاه که در غرب افریقا رشد می‌کند) گیاهی مفید برای تقویت قوای جنسی و درمان اختلال نعوظ است. برخی مطالعات نشان می‌دهند که یوهیمبین می‌تواند اختلال نعوظ را از بین ببرد. همین امر بر کیفیت رابطه جنسی اثر می‌گذارد. اما به مطالعات بیشتری در این زمینه نیاز است.

برای تقویت قوای جنسی اعتماد به نفس خود را بالا ببرید

احساسی که به خود دارید بر نوع رابطه جنسی شما اثر می‌گذارد. رژیم غذایی ناسالم و عدم ورزش کافی سبب می‌شود تصویر بدی از خود داشته باشید.

همین امر بر کیفیت رابطه جنسی شما اثر می‌گذارد. برای تقویت قوای جنسی باید تمرکز خود را از روی نقاط ضعف تان بردارید و بر اعتماد به نفس خود تمرکز داشته باشید. همین امر سبب می‌شود رابطه جنسی لذت بخشی را تجربه کنید.

چند روش ساده برای تقویت قوای‌ جنسی!

ریلکس کنید و استرس را از خود دور کنید

مهم نیست بدن شما چقدر سالم است. استرس بر روی کیفیت رابطه جنسی اثر می‌گذارد و آن را خراب می‌کند. این امر به طور ویژه در مورد زنان صدق می‌کند. زنانی که در طول رابطه جنسی استرس دارند، نمی‌توانند رابطه جنسی لذت بخشی را تجربه کنند.

از طرفی دیگر، مردان برای رهایی از استرس به برقراری رابطه جنسی روی می‌آورند. گاهی اوقات همین تناقض میان مردان و زنان سبب می‌شود رابطه جنسی میان آن‌ها به چالش کشیده شود.

درمانگران جنسی پیشنهاد می‌دهند برای تقویت قوای جنسی، مردان و زنان باید استرس را قبل از برقراری رابطه از خود دور کنند. برای این کار انجام یوگا و یا حرکات آرامشی کمک زیادی به زوجین می‌کند.

برای تقویت قوای جنسی به اندازه کافی بخوابید

افرادی که از سبک زندگی سالم پیروی می‌کنند همیشه به اندازه کافی استراحت می‌کنند، زیرا می‌دانند خواب کافی نقش بسیار مهمی در سلامتی آن‌ها دارد. مشغله زیاد سبب می‌شود زمان زیادی برای برقراری رابطه جنسی در نظر گرفته نشود.

افرادی که سر کار می‌روند و از پدر و مادر یا فرزندان خود مراقبت می‌کنند اغلب خستگی زیادی را تجربه می‌کنند و همین امر سبب می‌شود میل جنسی آن‌ها کاهش پیدا کند.

برای تقویت قوای جنسی، خواب ظهر حتی به مدت ۱۵ دقیقه معجزه می‌کند. پیروی از رژیم غذایی سالم سرشار از پروتئین بالا و کربوهیدرات پایین نیز روش بسیار مناسب دیگری برای تقویت قوای جنسی و بالا بردن کیفیت این رابطه است.

قبل از برقراری رابطه جنسی بحث و جدل نکنید

بحث و جدل با پارتنر جنسی سبب می‌شود تمایل به برقراری رابطه جنسی کاهش پیدا کند. این امر برای زنان از اهمیت بیشتری برخوردار است. تحریک احساسات نقش بسیار مهمی را در تقویت قوای جنسی و برقراری رابطه با کیفیت بازی می‌کند.

به همین دلیل درمان گران جنسی توصیه می‌کنند از هرگونه بحث و جدلی قبل از برقراری رابطه جنسی به شدت بپرهیزید. برقراری ارتباط درست روش مناسبی برای کاهش درگیری هاست. اگر بحث و جدل میان شما و پارتنر جنسی تان زیاد است بهتر است از یک مشاوره کمک بگیرید.

برای تقویت قوای جنسی، با مشاور مشورت کنید

اگر روش‌هایی که تا به حال به آن‌ها اشاره شد برای شما سودمند نبودند و هنوز به دنبال روشی برای تقویت قوای جنسی هستید، بهتر است با یک مشاور مشورت کنید.

مشورت با یک فرد متخصص به شما کمک می‌کند تا ریشه مشکلات خود را بیابید و سپس وارد عمل شوید. مشاوران روش‌ها و استراتژی‌های زیادی را برای افزایش و بهبود کیفیت رابطه جنسی پیشنهاد می‌دهند. برخی از این روش‌ها بدین شرحند:

  • صحبت با شریک جنسی
  • ارایه روش‌های مناسب برای پیروی از سبک زندگی سالم
  • یافتن علایم جسمانی و ارایه روش‌های مناسب برای تقویت قوای جنسی

شناخت ریشه مشکلات می‌تواند یافتن راه حل را ساده‌تر کند. اگر رابطه جنسی بی کیفیتی دارید و به دنبال تقویت قوای جنسی هستید بهتر است ابتدا ریشه مشکلات را بشناسید.

آزمون و خطا

روش‌های زیادی وجود دارند که به طور طبیعی به تقویت قوای جنسی کمک می‌کنند. اما بهتر است بدانید این روش‌ها اثرات یکسانی بر روی تمامی افراد ندارند. بهتر است آزمون و خطا کنید تا روش منحصر به فرد و مناسب خود ر بیابید.

اگر تصمیم دارید برای تقویت قوای جنسی دارو مصرف کنید باید توجه داشته باشید که برای برقراری رابطه جنسی با کیفیت تنها تقویت قوای جنسی موثر نیست و شما باید از لحاظ روانی نیز بر روی خود کار کنید.

چند روش ساده برای تقویت قوای‌ جنسی!

منبع: healthline

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • 313

      مسايل اقتصادي حل بشه اينم خودبخود درست ميشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دمت گرم قربون دهنت

    • بدون نام

      واقعا نیاز انسانه بد ارضا شدن انسان انگار سبک میشه به شرطی که طرف مقابلتو دوست داشته باشی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        موافقم

    • ایرانی

      بااین اواوضاع گرانی ، مرگ ، انفجار ، آتش سوزی و. کرونا.....استرس اخه کی میتونه نرمال باشه اینا خیال راحت وفکر آسوده میخاد ایرانیها از این شرایط هم محرومند والا بخداااااااا دلت خوشههههههه

    • بانو جان

      بزرگترین وتنهامشکل زندگی من همینه همسرم سردمزاج برعکس من
      ده سال زجرمیکشم ازاین موضوع ولی میگه من مشکلی ندارم مشکل از تو که گرمی و زیاده خواه.
      وقتی نیازت برطرف نشه زندگی تلخ تراز زهرمار میشه برات.
      باکسی ازدواج کنین که شبیه خودتون باشه ازنظر جنسی وگرنه هیچوقت خوشبخت نمیشیدهرگز.

      پاسخ ها

      • ایرانی

        بانوجان ببش پیش روان پزشک مشاوره بده

      • ایرانی

        عذرمیخام ببرش پیش روانپزشک

      • بدون نام

        کاش قباحت سوال در مورد مسائل جنسی از بین بره و قبل از ازدواج اینو از هم بپرسن

      • ایرانی

        یه کاردیگه م میتونی بکنی با تغذیه گرم وتجویز دارو گیاهی واگه درست نشه مشکل شرایط زندگی ایرانه گرانی ،مرگ ،اختلاس ،وکروناو.........

      • بدون نام

        منم خانمم سرد مزاجه وهمین حرف شما را میزنه میگه من خوشم نمیاد مشکلی نداره با پزشک مشورت کرده میگه عده ای همینه

      • بانو جان

        وای اینقد جنگیدم این ده سال تا یبار بیادبریم پیش دکتر ولی باقاطعیت میگه من مشکلی ندارم تو زیاده خواهی. 6ماه یکبار سمت من میاد اعتراض کنم میگه زیاده خواه.
        چندبار گفتم من جوونم سنی ندارم بیات افقی جدابشیم برو باکسی ازدواج کن مثل خودت سردمزاج باشه ولی میگه نه دوستت دارم.
        جالب اینجاست میگه تو دارو بخور که سرد بشی

      • sa

        خوب قبل ازدواج چطور باید فهمید؟

    • بدون نام

      وقتی مغزت درگیر بدبختیهای روزت نباشه شب آرامی روداری

    • بدون نام

      الان شرایط جامعه همه را از هم دور کرده و همه به یک نوع افسردگی دچارند ضمنا جامعه‌ای که توش غم و عزا نسبت به شادی در اولویت باشه به مرور ارکان زندگی و حیات نابود میشه!

    • لعیا

      دخترای سن بالایی که احتمال ازدواجشون صفر هست و بالاجبار تا آخر عمر باید مجرد زندگی بکنند، چه خاکی تو سرشون بریزند؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خاک رس چرا وقتی جوون تر بودین ازدواج نکردن همه خواستگار داشتن تو یه سنی

      • علی 11

        باید یه بگردن یه دوست خوب پیدا کنه و با هم زندگی کنن

      • استامینوفن

        دوست بشید با کسی که بفهمدتون ، ارزش قائل باشه واسه دوستی و عشقتون . درکتون کنه و به چشم ابزار نبیندتون . هیچکس دو بار زندگی نکرده .

      • بدون نام

        بدون نام ۹:۵۲ هر خواستگاری لایق ازدواج نیست

      • بدون نام

        توقع تون پايين بياريد

    • رضا

      وامصیبااین چیه نوشتنین وتصویرگذاشتین اسلام روبه خطرانداختین بی چشم روها

      پاسخ ها

      • م ن

        گناهی نداری اگر خودتم خواهر ترشیده داشتی این حرف نمیزدی

      • بی نام

        طبیعت باید جوابتو بده ما کار از دستمون برات بر نمیاد

    • بدون نام

      با دلار ۲۰ هزارتومانی حالی میمونه به ادم که به فکر ... باشه

    • بدون نام

      ..این همه گیاهان دارویی ومیوه های توایرانو ول کردی چسبیدی به افریقا وچینو.....

    • اردشیر

      شام عاشقانه همراه با سیر !!!!!!!!

      پاسخ ها

      • استامینوفن

        انیمیشن هتل ترانسیلوانیا ۴ رو دیدی؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      من هیچ نوع تمایل جنسی در وجودم نیست. از این بعد وجودی بی بهره ام و از این بابت خیلی خوشحالم و راضیم چرا که بسیار آسوده ام. از ازدواج کردن هم بدم میاد و ترجیح میدم تا آخر عمرم مجرد بمونم. من به دلیل عدم نیاز جنسی از خیلی از گناهان و لغزش ها به دورم و این هم خیلی خوبه، البته من آدم مذهبی نیستم که به خاطر احساس گناه از ...بدم بیاد اصلا بدم هم نمیاد بلکه اصلا هیچ احساسی به این مسایل ندارم.

      پاسخ ها

      • امیر

        اگر دشنام نمیدهی نرمال نیستی به دکتر روانشناس نیاز داری

      • بدون نام

        مگه میشه،!

      • بدون نام

        ازیکی بهترین لذت ها دنیا محرمی

    • بدون نام

      من همسرم از موقعی که ازدواج کردیم سرد مزاج است من خیلی دارم زجر میکشم برای جبران این سرد مزاجیش کادو زیاد میخره ولی میشه چی من زیاد خوشبخت نیستم

    • بدون نام

      من با وجود اینکه متاهل هستم ولی بی پاسخ موندن نیازهای جنسیم همیشه آزارم میده.یه جورایی کلافه ام از احساس نیاز جنسی.همسرم رو هم خیلی دوستش دارم ده سالی میشه با هم زندگی می کنیم.

    • علي

      تاثير اين مواردي كه گفته شد بسيار كم است
      براي روابط جسي خوب موارد زير و فقط بايد داشته باشيد
      1- روابط خوب توام با احترام
      2- محبت كردن به هم
      3- نداشتن استرس
      4- فراموش كردن مشكلات
      5 - ايجاد محيطي ارام

      اين تجربه چند ساله بنده بود سير و پياز داغ و ابنبات تاثيري ندارند

    • صادق

      من متاهل هستم متاسفانه بعلت بيشعوري همسر روابطمون به دلايل زير خدشه دار شده
      1- بي محبتي و سرد و خشك بودن همسرم
      2- بد زباني و عدم رعايت احترام به شوهر
      3- اوردن فول تايم خواهرش براي پرستاري از بچه در شرايط كرونا

      خدايا چرا برخي زنها شعور ندارند و فكر نميكنند مرد فقط كارگر و مسئول پول دراوردن و خريد كردن نيست

    • بدون نام

      عشق نباشه هیچی نیست
      دارو و سیر و ریحون بی فایده ست
      نیاز جنسی ی نوع ابراز علاقه ست
      علاقه نباشه سرد مزاجی هم میاد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج