۱۰۱۰۲۶۱
۱۸ نظر
۵۰۱۳
۱۸ نظر
۵۰۱۳
پ

ثبت معاملات اجاره الزامی شد

وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد: بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، حداکثر افزایش اجاره بهای واحدهای مسکونی برای شهر تهران حداکثر ۲۵، کلانشهرها ۲۰ و سایر شهرها ۱۵ درصد تعیین شد.

خبرگزاری مهر: وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد: بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، حداکثر افزایش اجاره بهای واحدهای مسکونی برای شهر تهران حداکثر ۲۵، کلانشهرها ۲۰ و سایر شهرها ۱۵ درصد تعیین شد.

محمد اسلامی در حاشیه جلسه ستاد مقابله با کرونا در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا حداکثر افزایش اجاره بهای واحدهای مسکونی برای شهر تهران تا ۲۵ درصد و برای کلانشهرهای دیگر حداکثر ۲۰ درصد و در سایر شهرها ۱۵ درصد تعیین شد.

وزیر راه و شهرسازی گفت: بر اساس این مصوبه همه قراردادها در دوره کرونا و تا سه ماه بعد از آن تمدید می‌شود.

اسلامی افزود: اگر در این مدت مالک، واحد مسکونی خود را به فروش رسانده باشد مستأجر مکلف است در مدت دو ماه منزل را تخلیه کند.

وی بیان داشت: در این مصوبه تاکید شد افراد ملزم به ثبت و درج معاملات در سامانه ثبت معاملات املاک و مستغلات و گرفتن کد رهگیری هستند و وزارت صمت مکلف شد این سامانه را فعال و آن را به وزارت راه و شهرسازی متصل کند.

وزیر راه و شهرسازی گفت: با توجه به برنامه‌های مربوط به شتاب دادن به جریان تولید و عرضه مسکن مباحث کارشناسی مطرح و قرار شد در جلسات بعدی در خصوص بسته حمایتی برای عرضه و همچنین اجاره بها نهایی شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چقدر دلم میگیره وقتی میبینم کشورم دست کسانی افتاده که بجای درمان زخمهای بیشمارش در حال دعا و جادو برایش هستند.و هرروز زخمی دیگر.
      این کشوری بود که به شما دادند اینجور بود؟

    • عباس

      سلام. زمانی که رهگیری چن سال پیش باب شده بود در اهواز کم اتفاق می‌افتد. از کد رهگیری استفاده بشه. انشاءالله آقای وزیر برای رضایه خدا وخدمت به مردم این مهم به سر انجام برساند. .الله اکبر.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تورا خدا تورابه خدا قسم میدهم به مستاجران بیخانمام رحم کنید دولت که به فکر مستاجران نیست .ما خودمون دست خانه بدوشان رابگیریم

    • آریان

      سلام من مشاور املاک دارم در یکی ازشهرهای شمالی،خدا شاهده روانی و افسرده شدم از اینکه هر چند دقیقه یک ارباب رجوع میاد برای خونه اجاره سوال میکنه و ازشون میپرسم تا چه رنج قیمتی میخواهید؟!!! جوابشون یک چهارم تا یک ششم خونه ایه که صاحب خونه برای اجاره دادن پیش من گذاشته و التماس میکنن که کمتر و نداریم ولی....‌‌‌.تنها کاری که از دست من بر میاد کمیسیون کمتر و اصلا نگیرم،این پست رو با اشک نوشتم،فقط یک سوال از خدا دارم آینده ما چی میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • مهدی

        بعضی ازهمکاران بی انصاف وبی وجدان شماهم بخاطراینکه کمیسیون بیشتری بگیرندنرخ راچندین برابربالاتربه مالک پیشنهادمیدهند؟!!!تاازاین ره کلاهی بدوزند!مسبب گرانیهای بی رویه اخیربرخی ازهمین املاکیهاست متاسفانه!

      • فرهاد

        آینده ای در کار نیست. مرگ.

    • بدون نام

      بعد از ۲۸ سال زندگی مشترک با دوتا دختر دم بخت به علت نتوانستن به دادنه کرایه منزل طلاق گرفتیم زندگیم از هم پاشید دیگر بچه هایم را نمبینم

    • بدون نام

      سلام من مدیر مشاور املاک هستم در یکی استانهای جنوب غربی بخدای محمد ارباب رجوع میاد باصورت خجل وشرمندگی جواب رد بهش میدم یارو ۴۰متر زیر زمینی گذاشته ۲۰میلیونو ۴۰۰هزار اجاره جناب وزیر تو هم عمر ریاستت تمامه جیبت پر شده بد از پایان ریاستت افتادی به فکر مردم راحت این چند ماه هم بخور وبخند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سلام.صاب.مقازه.می.گوید.۵۰/بایداضافه.شود.یا.خدا
        الی.کن.باید.به.کجا.مراجه.کنم

    • بدون نام

      وزیر محترم مو. سک کن است بدرد نمی خورد عزیز برادر استدعا دارم هیچ وقت از درصد صحبت نکنید و اگر امسال سال سختی است عنوان نکنید حول بلا ایجاد میکند متشکرم برادر نیت خوب است اما بلا ایجاد میکند بنفع اونجایی که در کمین نشستن. ببخشید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        گرونی برای صاحب خانها هم هست نقاشی یه خونه واسحلاکات دیگه یه خونه صد متی کمتر از بیست تا بیست پنج ملین نمیشه توقع دارین با این گرونیها طرف خونشو مفت بده دست مستاجر بعد از جیبش هزینه کنه

    • بدون نام

      تکلیف موجری که منزلش را برای سکونت خود و خانوده‌اش لازم دارد چیست ؟

      بعنوان موجر شرعا و قانونا راضی نیستم مستاجر در منزلم سکونت داشته باشد .

    • بدون نام

      تکلیف موجری که منزلش را برای سکونت خود و خانوده‌اش لازم دارد چیست ؟

      بعنوان موجر شرعا و قانونا راضی نیستم مستاجر در منزلم سکونت داشته باشد .

    • بدون نام

      سلام خودم اجاره نشینم ۳۱ خرداد ۹۹ مهلتم به پایان خواهد رسید ، پسر صاحبخانه‌ام چهارشنبه ۲۸ خرداد ساعت ۱۰ تماس گرفته و تهدیدم کرده درصورت عدم تخلیه آب ، برق و گاز را قطع خواهم کرد . این در حالی است که مستاجرم اسفند ۹۸ موعدش بپایان رسید با توجه به اخذ حکم تخلیه تا کنون موفق به بیرون کردن مستاجرم نشده‌ام

      تکلیف موجری که منزلش را برای اسکان خودش لازم دارد ، چیست ؟
      آخر این چه مملکتی است یعنی موجر حق ملک خودش را ندارد ؟ مگر میشود ؟ من راضی نیستم مستاجر در ملکم سکونت داشته باشید ، قلبا رضایت ندارم ، مگر زور زورکی هم میشود قرارداد احاره را تمدید کرد ؛ کجای این کار و عمل شرعی و اسلامی‌است .
      این چه گرفتاری هست که برای شهروندان این مملکت فراهم نموده‌اند . پس حق و حقوق شهروندی کجا می رود .

      تکلیف موجری که منزلش را برای سکونت خود و خانوده‌اش لازم دارد چیست ؟

      بعنوان موجر شرعا و قانونا راضی نیستم مستاجر در منزلم سکونت داشته باشد .

    • علی

      یکم دیره برا این تفکرات ........وقتی 500 درصد کرایه افزایش پیدا کرده ....یکم دیره..

    • بدون نام

      تکلیف موجری که منزلش را برای سکونت خود و خانوده‌اش لازم دارد چیست ؟

      بعنوان موجر شرعا و قانونا راضی نیستم مستاجر در منزلم سکونت داشته باشد ؛ چون خودم ملکم و منزلم را برای سکونت خانواده‌ام لازم دارم .

    • بدون نام

      تکلیف موجری که منزلش را برای سکونت خود و خانوده‌اش لازم دارد چیست ؟

      بعنوان موجر شرعا و قانونا راضی نیستم مستاجر در منزلم سکونت داشته باشد ؛ چون خودم ملکم و منزلم را برای سکونت خانواده‌ام لازم دارم .به مصوبه دولت اعتراض دارم

    • بدون نام

      بعنوان موجر شرعا و قانونا راضی نیستم مستاجر در منزلم ادامه سکونت داشته باشد ، چون ملک و منزلم را برای سکونت خانواده‌ام نیاز دارم .


      دارای سه سر عائله هستم خدای ناکرده یکی از اعضای خانواده.ام دچار بیماری شود با توجه به محل سکونتم امکان جدا سازی وجود ندارم به این دلیل مراتب اعتراض خود را به مصوبه دولت اعلام میدارم .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج