جاباما
۱۰۱۰۸۹۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

طاهر‌زاده:

بازیکنان پرسپولیس برای یحیی جان می‌دهند

مهاجم پیشین پرسپولیس گفت: بازیکنان پرسپولیس در زمین برای یحیی گل‌محمدی جان می‌دهند و این اتفاق بزرگی است که بعد از جدایی برانکو در تیم رخ داده است.

خبرگزاری تسنیم: بهنام طاهر‌زاده در گفت‌و‌گویی درباره پیروزی ۳ بر یک تیم فوتبال پرسپولیس مقابل پیکان در هفته بیست‌ودوم لیگ برتر, اظهار داشت: ازسرگیری مسابقات بعد از چهار ماه, دقیقاً مثل شروع فصل است. آغاز مسابقات خیلی مهم است که یک تیم بازی‌هایش را چطور شروع کند و تیمی که از ابتدا با برد آغاز کند, برنده است. پیروزی مقابل پیکان یک نتیجه خیلی خوب برای تیم یحیی گل‌محمدی بود که این تیم را به قهرمانی خیلی نزدیک کرد.

وی ادامه داد: مسئله مهم این بود که علیپور و عبدی به‌عنوان مهاجمان پرسپولیس گلزنی کردند. این مورد خیلی مهم است که مهاجمان در بازی اول گل بزنند. مهدی عبدی سابقه گلزنی به استقلال را دارد و بعد از دربی شرایط خاصی پیدا کرد و راه صد ساله را یک شبه رفت. این بازیکن جوان نشان داد که بعد از گلزنی مقابل استقلال آمادگی خود را حفظ کرده است و می‌تواند به سطح‌ بالاتری هم برسد. گلی که عبدی با سر به ثمر رساند در کلاس جهانی بود. امیدوارم این بازیکن قدر خودش را بداند.

بازیکن پیشین پرسپولیس درباره اینکه این تیم با اختلاف زیادی در صدر جدول قرار دارد, خاطر نشان کرد: یحیی تیمی را دست گرفته که سه سال با برانکو قهرمان شده است. کار یحیی با این شرایط خیلی سخت است، ولی او نشان داده که یک مربی حرفه‌ای است. او تیمش را از لحاظ روحی و تاکتیکی به بهترین حالت آماده کرده است. بازیکنان در زمین برای او جان می‌دهند و این کار بزرگی است که بعد از جدایی برانکو در تیم رخ داده است. خیلی خوشحالم که گل‌محمدی به‌عنوان یک پرسپولیسی در مربیگری هم موفق است و تیمش در آستانه پوکر قهرمانی قرار دارد. قهرمانی پرسپولیس در این فصل ۹۹ درصد پیش رفته و تقریباً قطعی است.

طاهر‌زاده با بیان اینکه «بازیکنان پرسپولیس بعد از چهار سال قهرمانی باید قهرمانی در آسیا را هدف‌گذاری کنند.»، گفت: با روند رو به رشد تیم بعد از پوکر, پرسپولیس با گل‌محمدی می‌تواند برای قهرمانی آسیا گام بردارد. تیم در بازی با پیکان در همه زمینه‌ها عملکرد خوبی داشت و فکر می‌کنم گلی که در اواخر بازی هم دریافت کرد برای این بود که بچه‌ها فکر کردند بازی تمام شده است، وگرنه به راحتی می‌شد بازی را با همان نتیجه ۳ بر صفر به پایان رساند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج