جاباما
۱۰۱۰۸۹۱
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

تصمیم متفاوت ستاره رئال مادرید برای فصل بعد

علیرغم داشتن پیشنهادات مالی بهتر از بایرن مونیخ و منچسترسیتی، اشرف حکیمی انتقال به اینتر را برای فصل بعد انتخاب کرده است.

ورزش سه: علیرغم داشتن پیشنهادات مالی بهتر از بایرن مونیخ و منچسترسیتی، اشرف حکیمی انتقال به اینتر را برای فصل بعد انتخاب کرده است.

توافق اشرف حکیمی برای انتقال به اینتر به طور قطعی انجام شده و این بازیکن به زودی برای مراحل اداری قرارداد و گذراندن تست پزشکی راهی ایتالیا خواهد شد. این اتفاق در حالی رخ داد که رئال مادرید علاقمند به بازگرداندن او بود و چند تیم دیگر نیز اشرف حکیمی را می خواستند، اما پروژه اینتر او را مجاب به گرفتن این تصمیم کرده است.

نشریه بیلد مدعی شد دو باشگاه بایرن مونیخ و منچسترسیتی آماده بودند ۶۰ میلیون یورو به رئال مادرید برای خرید اشرف حکیمی پرداخت کنند و حتی مبلغی بالاتر از ۵ میلیون حقوق دریافتی از اینتر را به این بازیکن پیشنهاد دهند. اما خود اشرف حکیمی اینتر را به عنوان پروژه ای مناسب برای انتقال در نظر گرفته و علاقمند به دادن پاسخ مثبت به مدیران نراتزوری بوده است.

اشرف حکیمی مدت ها بود مدنظر اینتر قرار داشت و مذاکرات مدیران این باشگاه با او از مدتی قبل و به صورت مخفیانه آغاز شده بود. آنتونیو کونته در گفت و گو با اشرف حکیمی به او قول داده نقشی محوری در ترکیب خواهد داشت و با توجه به ترکیب سه دفاعه اینتر، او می تواند در پست وینگ بک در این تیم به میدان برود؛ همان پستی که اشرف حکیمی در ماه های اخیر در دورتموند نیز آنجا حضور داشته و نمایش فوق العاده ای نیز ارائه داده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      پرسپولیس بدون بیرانوندهم می تواند قهرمان شود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج