۱۰۱۱۰۰۷
۵ نظر
۵۰۰۴
۵ نظر
۵۰۰۴
پ

پس‌لرزه‌های طرح ساخت مسکن ۲۵ تا ۴۰ متری

یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که قبل از هرگونه تصمیم گیری در خصوص طرح ساخت مسکن‌های ۲۵ تا ۴۰ متری باید بازخورد آن را از نظر جوانان و مردم سنجید.

ایسنا: یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که قبل از هرگونه تصمیم گیری در خصوص طرح ساخت مسکن‌های ۲۵ تا ۴۰ متری باید بازخورد آن را از نظر جوانان و مردم سنجید.

رحمت الله فیروزی پوربادی با اشاره به طرح ساخت مسکن‌های ۲۵ تا ۴۰ متری برای زوج‌های جوان، بیان کرد: از نظر بنده باتوجه به فرهنگ کشور ما ساخت مسکن‌هایی با متراژ ۲۵ تا ۴۰ متر برای زوج‌های جوان طرح موفقی نخواهد بود. با توجه به ارتباط خانوادگی که در فرهنگ ایرانی وجود دارد، این طرح نمی‌تواند نتیجه مثبتی داشته باشد.

وی در ادامه اظهار کرد: در دنیا کشورهایی مانند کره جنوبی و ژاپن چنین طرح‌هایی را اجرایی کرده اند اما فرهنگ آنان تفاوت‌هایی با ما دارد. مشخص است که برای حل مشکل مسکن به چنین طرحی مطرح شده است اما نیاز به کار کارشناسی بیشتری دارد.

نماینده مردم نطنز در مجلس یازدهم تصریح کرد: از نظر بنده باید ابتدا از جوانان و مردم نظرسنجی شود تا مشخص شود چه میزان این طرح برای مردم قابل قبول است. از نظر بنده واحدهای ۲۵ متری خیلی کوچک بوده و حداقل می‌توان واحدهای ۴۰ تا ۶۰ متری در نظر گرفته شود.

وی در ادامه تاکید کرد: باید بازخورد این طرح را در افکار عمومی سنجید سپس با انجام کار کارشناسی به سمت اجرا کردن این قبیل طرح‌ها برویم. باید همه جوانب سنجیده شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پرواز ۶۵۰

      یهویی طناب بدین از آسمون آویزون بشیم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اگه به تفاوت فرهنگی باشه که این آپارتمانهای معمولی با دیوارهای نازک هم مناسب جشن و مهمونی گرفتن و حتی بیش از یک بچه داشتن نیست

    • بدون نام

      بدترین ومزخرف ترین طرح،ایرانیا همینجوری افسرده وروانپریش هستن دیگه تو لونه۲۵متری ببین چی میشه هرچی نگاه کنی میبینی دیوار جلوته

    • بدون نام

      اصن لوازم ضروری توی ی خونه ۲۵متر بیشتر فضا میخواد چگوری اینا به این چیزا فکرنمیکنن مث پت ومت اول انجام میدن بعد فکر میکنن

    • بدون نام

      اصلا اینا فکر دارن،به خداااااا ندارن.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج