جاباما
۱۰۱۱۵۹۲
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

پنجعلی: فقط ۵۰درصد توانایی عبدی را دیده‌اید

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مهدی عبدی دست پرورده باشگاه پرسپولیس است و تاکنون فقط ۵۰ تا ۶۰ درصد توانایی‌اش را ارائه کرده است.

خبرگزاری تسنیم: محمد پنجعلی در گفت‌و‌گویی درباره پیروزی ۳ بر یک پرسپولیس مقابل پیکان و تثبیت جایگاه این تیم در صدر جدول اظهار داشت: همیشه پس از تعطیلات بلند مدت، اولین بازی سخت است، اما بچه‌ها خیلی خوب بازی کردند و نتیجه خوبی هم گرفتند. سرعت بازی بالا بود و بدن بچه‌ها هم خیلی خوب جواب داد. وقفه و تعطیلی مسابقات روی بدن بازیکنان تأثیر منفی دارد اما پرسپولیسی‌ها خیلی خوب ظاهر شدند.

وی در مورد عملکرد خوب مهدی عبدی خاطرنشان کرد: عبدی دست‌پرورده باشگاه پرسپولیس است و در تیم امید ما بود. عبدی تا الان فقط ۵۰ تا ۶۰ درصد توانایی‌اش را بروز داده است. او آقای گل لیگ امیدها شده و مطمئنم گل‌محمدی در آینده بیشتر از این بازیکن استفاده می‌کند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره شانس قهرمانی این تیم گفت: پرسپولیس نشان داده که شایسته قهرمانی بوده و به نوعی‌ کمترین حقش این جایگاه است. پرسپولیس به معنای واقعی تیم است و این نشان می‌دهد کادرفنی و گل‌محمدی برای تیم‌ زحمت کشیده‌اند. گل‌محمدی هم در زمان بازی خوش فکر بود و هم در مربیگری هم خودش را ثابت کرده است. فوتبال قابل پیش‌بینی نیست اما شیرینی کار به این است که پرسپولیس با اقتدار و با فاصله زیاد قهرمان شود.

وی در مورد پست اینستاگرامی مشترک بازیکنان پرسپولیس و گلایه از مدیریت این باشگاه گفت: این وظیفه باشگاه است که این‌ اتفاقات را جمع کند. بازیکنان زحمت می‌کشند و تمرین می‌کنند، تمرین حرفه‌ای با تفریحی فرق می‌کند، کار حرفه‌ای یعنی ریاضت و سختی، در مقابل هم باید پاداش و قرارداهای آن‌ها پرداخت شود. این وظیفه باشگاه است و امیدوارم مشکلات بدون حرف و حدیث حل شود.

مدیر آکادمی تیم پرسپولیس درباره شرایط تیم‌های پایه این باشگاه و اینکه مشکلات مالی در تیم‌های پایه به چه صورت است، گفت: نزدیک به دو سال است که مدیریت‌های مختلف عوض شده و خیلی‌ها آمدند و رفتند، ولی در این دو سال ما فقط ۱۸ درصد از آقای رسول‌پناه دریافتی داشته‌ایم. قرار است طبق دستوراتی که داده شده بازهم پرداختی داشته باشند. مشکلات ما در تیم‌های پایه پدیده است و گفتنی نیست، ولی من شنیده‌ام قرار است به تیم‌های پایه و بزرگسالان به زودی پرداختی داشته باشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج