جاباما
۱۰۱۱۹۳۵
۴ نظر
۵۰۱۱
۴ نظر
۵۰۱۱
پ

بازار سکه و طلا در هفته‌ای که گذشت

نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر گفت: در این هفته قیمت‌هایی که برای سکه و طلا رقم خورد سابقه نداشت و یک رکورد قیمتی جدیدی ثبت شد.

خبرگزاری میزان- نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر گفت: در این هفته قیمت‌هایی که برای سکه و طلا رقم خورد سابقه نداشت و یک رکورد قیمتی جدیدی ثبت شد.

محمد کشتی آرای اظهار کرد: در هفته‌ای که گذشت از ابتدای هفته با افزایش قیمت ارز و رشد اندک اونس جهانی در طول هفته شاهد رشد شدید قیمت سکه و طلا بودیم.

نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر افزود: در این هفته قیمت‌هایی که برای سکه و طلا رقم خورد سابقه نداشت و یک رکورد قیمتی جدیدی ثبت شد.

وی گفت: با افزایش قیمت ارز، تقاضا نیز در بازار با رشد همراه بود و خریداران سکه امامی نیز افزایش یافت و این موضوع موجب شد حباب سکه به ۶۰۰ هزار تومان افزایش یابد.

نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر تاکید کرد: علی رغم افزایش تقاضا برای خرید سکه امامی اما شاهد افزایش تقاضا برای خرید سایر قطعات سکه و مصنوعات طلا نبودیم.

کشتی آرای با بیان اینکه در ابتدای هفته قیمت اونس جهانی ۱۷۷۲ دلار بود، خاطرنشان کرد: سکه طرح قدیم در ابتدا هفته ۸ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان بود که با افزایش ۷۰۰ هزار تومانی طی یک هفته به ۸ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان و سکه طرح جدید نیز با افزایش یک میلیون و ۱۷۰ هزار تومانی از ۸ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان به ۹ میلیون و ۵۷۰ هزار تومان رسید.

نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر ادامه داد: نیم سکه نیز با افزایش ۴۳۰ هزار تومانی از ۴ میلیون و ۳۲۰ هزار تومان به ۴ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان رسید.

وی گفت: سکه ربع نیز با افزایش ۲۸۰ هزار تومانی از ۲ میلیون و ۴۲۰ هزار تومان به ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان و سکه گرمی نیز با افزایش ۱۹۰ هزار تومانی از یک میلیون و ۲۶۰ هزار تومان به یک میلیون و ۴۵۰ هزار تومان رسید و هر گرم طلای ۱۸ عیار از ۸۲۵ هزار و ۵۰۰ تومان به رقم ۸۹۳ هزار تومان رسید.

کشتی آرای درباره اینکه با توجه به افزایش قیمت‌ها خرید و فروش توسط واحد‌های صنفی صورت می‌گیرد یا خیر تصریح کرد: با توجه به شرایط بازار واحد‌های طلافروشی با حاشیه ریسک بیشتری داد وستد می‌کنند.

نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر درباره پیش بینی بازار گفت: قیمت اونس جهانی قابل پیش بینی نیست و بستگی به وضعیت اقتصاد جهانی دارد و اگر تغییراتی اتفاق بیفتد، قیمت‌ها نیز تغییر خواهد کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خانواده هاروداغون کردید

    • ناصر

      این جوانان تا ابد مجرد میمانند

    • کرمانشاه

      ماشالا علی برکت ا...

    • رضا

      ماشالله به تدبیرت حسن آقا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج