جاباما
۱۰۱۱۹۳۶
۳ نظر
۵۰۱۴
۳ نظر
۵۰۱۴
پ

جزئیات دستگیری سارقان منازل حین سرقت

چند سارق منزل که در حین سرقت، قصد فرار با خودروی شخص داشتند، دستگیر شدند.

خبرگزاری میزان: چند روز پیش در یکی از خیابان‌های شهرک غرب، افرادی که مشکوک به سرقت بودند توسط گشتی‌های پلیس مورد شناسایی قرار گرفته و عملیات تعقیب و گریز این سارقان آغاز می‌شود.

به همین ترتیب ۴ سارق باخودروی پراید خود در حال فرار بودند تا اینکه پلیس متوجه می‌شود این افراد اقدام به پرت کردن اشایی از خودرو می‌کنند.

پلیس پس از جمع آوری این اقلام موفق به متوقف کردن خودرو و دستگیری سرنشینان آن شد.

افسر این پرونده در گفت‌وگو با میزان گفت: گشتی پلیس در حال گشت زنی بودند که به یک خودروی پراید و سرنشینان آن مشکوک می‌شوند و به نظر می‌رسد این افراد در حال سرقت هستند این افراد با دیدن پلیس فرار کرده و عملیات تعقیب و گریز آغاز می‌شود.

وی افزود: این افراد کمی جلوتر در خیابان بعدی، اشیای سنگینی را از خودروی خود به بیرون پرتاب کردند که در بررسی‌ها مشخص شد این وسایل، دیلم هستند که برای بازکردن در‌ها هنگام سرقت مورد استفاده قرار می‌گیرد.

این افسر پلیس ادامه داد: در ادامه عملیات، خودرو متوقف شد و سرنشینان آن که همگی از ساکنین یک استان دیگر هستند، دستگیر شدند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • احمد امین زاده

      لطفا بداد مردم اهواز برسید چند روزیست که بطور گسترده سارقین بشیوه سریالی اقدام به سرقت پمپ آب منازل دست زده اند وهرشب بخصوص در شهرک آقاجاری مبادرت به سرقت مینمایند از دادستان محترم ونیروی انتظامی اهواز خواهشمندیم اقدامی صورت دهند

    • حفاظ و قفل ضد دیلم

      سارقین که روح نیستند بتونن از وسط دیوار عبور کنند. پس اگر روی درب فقط یک قفل ضد دیلم نصب باشه که بدون هیچ بهانه ای قابل باز شدن، توپی زنی و دیلم زنی نباشه و همچنین مقابل معابری مثل پاسیو، بالکن و پنجره ها نیر حفاظ ضد دیلم نصب شده باشه که راهی غیر از بریدنش با فرز نباشه دیگه هیچ راهی برای ورود سارقین وجود نداره مگر اینکه به بهانه هایی مثل مامور پلیس و دیگر دستگاه های دولتی، پیک، سرایدار، مهمان، همسایه و ... خودتون درو براشون باز کنید

      پاسخ ها

      • محمدی

        احسنت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج