جاباما
۱۰۱۲۰۷۲
۲ نظر
۵۰۱۴
۲ نظر
۵۰۱۴
پ

در حادثه معدن گیلانغرب چه گذشت؟

مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه به تشریح جزئیات حادثه معدن گیلانغرب پرداخت و گفت: دو تن از مصدومین که حالشان وخیم بود از طریق بالگرد به بیمارستان‌های کرمانشاه اعزام شدند.

خبرگزاری ایسنا: مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه به تشریح جزئیات حادثه معدن گیلانغرب پرداخت و گفت: دو تن از مصدومین که حالشان وخیم بود از طریق بالگرد به بیمارستان‌های کرمانشاه اعزام شدند.

جلیل بالایی در گفت و گو با خبرنگار با اشاره به وقوع حادثه در یکی از معادن گیلانغرب در روستای "سرتیتان" واقع در بخش مرکزی این شهرستان، اظهار کرد: این حادثه حوالی ساعت ۱۳ امروز جمعه (۱۳ تیرماه) رخ داد.

وی ادامه داد: در جریان این حادثه که یا ریزش معدن و یا گازگرفتگی(با احتمال بیشتر) بود، هفت نفر از نیروها و کارگران معدن دچار حادثه شدند که نیروهای هلال احمر برای نجات آنها با تمام تجهیزات و امکانات شامل آمبولانس مجهز به دستگاه اکسیژن پای کار آمدند، اما متاسفانه یک نفر از این افراد در جریان حادثه جان خود را از دست داد.

مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه با اشاره به انتقال ۶ مصدوم دیگر به بیمارستان‌های قصرشیرین و گیلانغرب، یادآور شد: متاسفانه حال ۲ نفر از این افراد وخیم گزارش شد.

بالایی از دستور استاندار برای انتقال این دو فرد به بیمارستان‌های کرمانشاه یاد کرد و افزود: یکی از این مصدومان از طریق بالگرد هلال احمر از قصرشیرین به بیمارستان امام رضا (ع) و مصدوم دیگر از طریق بالگرد هوانیروز از بیمارستان گیلانغرب به بیمارستان ۵۲۰ ارتش کرمانشاه اعزام شد و مابقی مصدومین که وضعیت بهتری دارند در بیمارستان‌های قصرشیرین و گیلانغرب هستند.

وی اظهار کرد: در کوتاهترین زمان این حادثه مدیریت شد و تمام دستگاه‌های مربوطه پای کار بودند.

مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه از بررسی دلایل وقوع حادثه در این‌معدن توسط رئیس سازمان صمت استان کرمانشاه، معاون معادن سازمان و یک تیم کارشناسی هم خبر داد که به منطقه اعزام شده‌اند و افزود: جزئیات ماجرا پس از بررسی کارشناسی اعلام خواهد شدکه دلیل اصلی بروز این حادثه ریزش معدن و یا گازگرفتگی بوده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      حالا شغل سخت وزیان اور به اینها باید تعلق گیرد ب افرادی دراثر اسانی دوازده ساعت نی توانند کار کنند بازنشستگی چند برابری اینها بگیرند مثل کارمندان وکارگرانی دارای اضافه کاری روزانه بیش از سه ساعت کسی منوجه هست

    • بدون نام

      امریکامهم ایران ول کن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج