۱۰۱۲۲۰۸
۱۳ نظر
۵۰۰۷
۱۳ نظر
۵۰۰۷
پ

سیتی و یوونتوس؛ گزینه‌های مسی از دید ریوالدو

ریوالدو اسطوره برزیلی می‌گوید لیونل مسی ممکن است برای همکاری دوباره با گواردیولا در منچسترسیتی یا همبازی شدن با کریستیانو رونالدو در یوونتوس وسوسه شود.

ورزش سه: درحالیکه بار دیگر شایعاتی درباره ترک بارسلونا توسط لیونل مسی ابرستاره آرژانتینی این تیم مطرح شده، ریوالدو اسطوره برزیلی و مهاجم سابق بارسا می‌گوید اگر این شایعات به واقعیت بپیوندد مسی گزینه‌های متعددی خواهد داشت که دو تا از آنها برای او بسیار جذاب خواهد بود.

شایعات درباره آینده مسی اخیرا زمانی بار دیگر قوت گرفت که رادیو اسپانیایی کادناسر مدعی شد او قصد دارد در سال ۲۰۲۱ بلوگرانا را ترک کند. بحران اخیر در بارسلونا و رابطه پرتنش مسی با مدیریت باشگاه و کادر فنی کیکه ستین به عنوان عوامل اصلی تصمیم مسی عنوان شده است. حالا ریوالدو می‌گوید دو گزینه بسیار جذاب برای مسی پیوستن به منچسترسیتی یا یوونتوس خواهد بود.

ریوالدو در صحبت‌های خود با بت‌فیر گفت:" اگر مسی به فکر ترک بارسلونا است حتما در رختکن تیم یک جای کار می‌لنگد. شاید مسی از مشکلات زیادی که در چند ماه اخیر باشگاه را احاطه کرده خسته شده. وقتی قرارداد مسی تمام شود او ۳۴ساله خواهد بود. ولی با توجه به کلاس کاری او، من معتقدم مسی به راحتی می‌تواند در لیگ برتر انگلیس بازی کند".

اسطوره برزیلی در ادامه گفت:" اگر مسی در پایان قراردادش بارسا را ترک کند اتفاق ناراحت‌کننده‌ای خواهد افتاد ولی من هنوز امیدوارم که او فعلا در باشگاه ماندگار شود. با وجود رابطه خاص مسی با باشگاه، او حق دارد این تیم را ترک کند. پیوستن دوباره به پپ گواردیولا در سیتی برای مسی وسوسه‌انگیز خواهد بود چون در دوران حضور پپ در بارسا بین آنها رابطه خیلی خاص و مستحکمی شکل گرفته بود. از این گذشته می‌دانم بعضی ایجنت‌ها از همین حالا رویای زوج مسی-رونالدو در یوونتوس را در سر دارند. اگر چنین اتفاقی بیفتد مثل بمب در دنیا صدا خواهد. یوونتوس هر چقدر برای او هزینه کند به خاطر سر و صدای چنین انتقالی و تاثیرش در بازاریابی باشگاه، خیلی زود همه خرجهایش جبران خواهد شد".

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بره سیتی بهتره ....یوونتوس سرورش داره

    • بدون نام

      یووه خیلی بیجا کرده!!!! همون پنالدو بسشه دیگه

      پاسخ ها

      • سعیدمرادی

        هههههه بسوززز

      • عیار

        یووه تیم بزرگی هست و بازیکنان بزرگی داشته و من همیشه براش احترام قائلم .اما هیچ تیمی در کلاس رئال نیست اگه ملاک افتخارات هست چه فردی چه تیمی قابل مقایسه نیست با هیچ تیمی .و کسی که از رئال بره همیشه پشیمون میمونه.مثل کریس رونالدو که اعتراف کرد از لحاظ مالی یه سودی داشت چون جابجایی شد و تبایغات سوداور بود ولی برای افتخارات خیر هیچ سودی براش نداشت

    • سارا

      چی میشه اگر بیاد یوونتوس

      به به

    • بدون نام

      احتمالا خیلی بچه ای که اینجوری حرف میزنی... میدونی یوونتوس چندتا نقطه داره که اسمشو میاری ؟ چی میدونی تو یووه چه بزرگایی بازی کردن و چه افتخاراتی داشتن؟ اگه نمیدونی تا بگم؟

    • بدون نام

      شیره آ دوتا توپ طلا با یووه گرفت ... پلاتینی 3تا توپ طلا ... باجو یک توپ طلا... کاناوارو یک توپ طلا ... و تادلت بخواد افتخارات شخصی گرفتن خیلیا با لباس یووه مخصوصا آقای گلی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        داداش شما اول یاد بگیر پنالتی چه جوری مینویسند شما که نوشتی پلانتی اصلا نظر نده

      • بدون نام

        تموم افتخارات اینایی که گفتی رو مسی اعجوبه تکرار نشدنی فوتبال در بارسلونا به تنهایی گرفته یه خورده دانش فوتبالیتونو بالا ببرین

      • بدون نام

        داداش آون منظورش همون پلاتینی بود نه پنالتی. چیزی روبلد نیستی درمورد نظرنده

    • بدون نام

      رونالدو هم دلش بخواد لباس یووه رو پوشیده

    • آبی

      جانم طرفدارای یووه.
      منت داشته باشه هر بازیکنی تو یووه بازی کنه

    • بدون نام

      حیف پیراهن یوونتوس ک تن رونالدو هست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج