۱۰۱۲۸۶۷
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

بشار: وقتی پیشنهاد ندادند، چطور تمدید کنم؟

پرسپولیس همچنان روی نوار موفقیت قدم بر می‌دارد و این روند را در دوران پساکرونا هم ادامه می‌دهد و موفق شده در دو هفته برگزار شده بعد از تعطیلات، دو پیروزی ارزشمند را یکی در خانه حریف و دیگری را در ورزشگاه آزادی به‌دست بیاورد و آماده چهارمین قهرمانی پیاپی شود.

فرهیختگان: پرسپولیس همچنان روی نوار موفقیت قدم بر می‌دارد و این روند را در دوران پساکرونا هم ادامه می‌دهد و موفق شده در دو هفته برگزار شده بعد از تعطیلات، دو پیروزی ارزشمند را یکی در خانه حریف و دیگری را در ورزشگاه آزادی به‌دست بیاورد و آماده چهارمین قهرمانی پیاپی شود. البته سرخ‌ها در بازی برابر شاهین نتوانستند نمایش خوب بازی با پیکان را داشته باشند، اما تعویض‌های یحیی گل‌محمدی باعث شد تا سرخ‌های ۱۰ نفره با یک برد اقتصادی فاصله خود را با رقبا حفظ کنند. یکی از تعویض‌های خوب یحیی در بازی مقابل شاهین به میدان فرستادن بشار رسن بود که سنگینی ترازو را به نفع سرخ‌ها کرد. او باز هم درخشید اما هنوز هم از برخی مسائل دلخور است. گفت‌وگوی «فرهیختگان» با ستاره عراقی پرسپولیس را در ادامه می‌خوانید.

بازی با شاهین چطور بود؟ برد سختی به‌دست آوردید!

قبل از بازی هم گفته بودم که نباید به جایگاه تیم‌ها توجه کنیم و هشدار داده بودم که بازی با تیم‌هایی که برای بقا می‌جنگند خطرناک‌تر است و می‌دانستم که بازی سختی پیش رو داریم.

بعد از اخراج کامیابی‌نیا امیدی به پیروزی داشتید؟

۱۰ نفره شدن همیشه ملاک این نیست که یک تیم نتیجه نگیرد و بخواهد بازی را از دست بدهد بلکه باعث می‌شود که دوندگی نفرات حاضر در زمین بیشتر شود و البته تغییراتی هم در تاکتیک تیم اتفاق بیفتد. خدا را شکر بازیکنان ما با دوندگی و تمرکزی که در بازی داشتند توانستند بازی را مدیریت کنند.

حضور تو در نیمه‌دوم به گواه کارشناسان خیلی به کمک پرسپولیس آمد. از بازی‌ات راضی بودی؟

من همیشه گفته‌ام و باز هم می‌گویم که چه یک دقیقه برای تیمم بازی کنم و چه ۹۰ دقیقه دوست دارم موثر باشم. تاثیر مثبت، نه اینکه یک بازی خنثی داشته باشم و فقط دلخوش به این باشم که در زمین حضور داشته‌ام. دوست دارم هر زمان که در زمین هستم نشان بدهم که من بشار رسن هستم و دوست دارم به تیم و مربی‌ام کمک کنم.

بعد از حضورت در ایران خیلی‌ها از ناآمادگی تو حرف می‌زدند. واقعا ناآماده بودی؟

طبیعی است وقتی بازیکنی از تمرینات حرفه‌ای و تیمی دور بماند درصدی از آمادگی خود را از دست بدهد. این فقط مخصوص فوتبال نیست و در همه رشته‌های ورزشی به همین شکل است. حالا هرکس بنابر فرم بدنی‌اش با یکی دو هفته تمرین یا بیشتر مجددا به فرم ایده‌آل بر می‌گردد و من در این دو بازی نشان دادم که این توانایی را دارم که خیلی زود خودم را به مرز بالای آمادگی برسانم.

تو جزء بازیکنان خارجی با معرفت پرسپولیس هستی که مثل خیلی دیگر از خارجی‌ها با این تیم برخورد نکردی. دلیل این همه صبوری و معرفت چیست؟

برای پاسخ این سوال شما فقط می‌توانم سه جمله خیلی کوتاه بگویم؛ احترام به هواداران پرسپولیس، نام پرسپولیس و همبازیان بسیار دوست داشتنی‌ام.

باشگاه قرار بود بعد از بازگشت تو بخش قابل‌توجهی از بدهی‌هایت را پرداخت کند. بالاخره توانستی طلبت را از باشگاه بگیری یا بدقولی‌ها همچنان ادامه دارد؟

خیر غیر از پولی که روز اول حضورم در ایران گرفتم که بخش کمی از طلبم بود هیچ پولی دریافت نکردم. البته من کاملا پیش‌بینی این اتفاق را می‌کردم. اول به من وعده اول تیرماه را دادند، بعد گفتند قبل از بازی پیکان، سپس ادعا کردند که صددرصد بعد از بازی با پیکان و نمی‌دانم فعلا باید چه تصمیمی بگیرم و منتظرم مدیربرنامه‌هایم به تهران برسد و با باشگاه جلسه بگذارد تا تکلیف من مشخص شود. فکر می‌کنم در این چند روز آینده باید یک تصمیم اساسی بگیرم.

پس با این اوصاف تمدید قراردادت با پرسپولیس هم در هاله‌ای از ابهام قرار می‌گیرد. هواداران نگران نماندن تو هستند؟

هواداران پرسپولیس همیشه به من لطف داشتند و باز هم لطف دارند و من به آنها خو گرفته‌ام، اما بحث تمدید قرارداد من با پرسپولیس موضوع یک‌طرفه نیست و من زمانی می‌توانم راجع به آن حرف بزنم که پیشنهادی به‌دست من برسد و ما بتوانیم برای تمدید وارد مذاکره شویم.

این روزها خیلی از تیم‌های لیگ برتری از مثبت بودن تست کرونای بازیکنان‌شان حرف می‌زنند. تو شرایط را برای ادامه بازی‌ها چطور می‌بینی؟

خدا را شکر که در تیم ما این اتفاق نیفتاده است و من امیدوارم هیچ بازیکنی در هیچ تیمی و حتی هیچ‌شخصی به این بیماری دچار نشود. به‌نظر من همه تیم‌ها باید محتاط باشند و درست مثل لیگ‌های خارجی که بازی‌ها در جریان است و کاملا محافظت می‌شوند، اینجا هم باید نکات بهداشتی کاملا رعایت شود. من نشنیده‌ام که در لیگ‌های اروپایی تیمی ناگهان هشت، ۹ بازیکن کرونایی پیدا کند، البته شاید هم بوده و من متوجه آن نشدم اما در کل باید محتاط‌تر از قبل باشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • وحید

      جان مادرتون بشار رو حفظ کنید

    • سجاد خیاط

      بشار با مرام خدا مادرت رو بیامرزد پسر با معرفت پرسپولیس کبیر

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج