۱۰۱۳۷۲
۶ نظر
۵۰۱۰
۶ نظر
۵۰۱۰
پ

محمدرضا گلزار:می‌دانم خواننده خوبی نیستم!

محمدرضا گلزار بازیگر سینمای ایران در جدیدترین گفتگویش، خود را خواننده خوبی نمی داند.

موسیقی ما: محمدرضا گلزار بازیگر سینمای ایران در جدیدترین گفتگویش، خود را خواننده خوبی نمی داند.

روزنامه ایران نوشت: این بازیگر سینما در این گفتگو گفته : من خواننده خوبي نيستم، مي دانم خواننده خوبي نيستم. خبرنگار مربوطه از او پرسیده : برپايه حرف مردم اين را مي گوييد؟ اگر اين گونه باشد مثلاً من الان مي گويم شما بازيگر خوبي نيستيد،پس بازيگر خوبي هم نيستيد!؟! گلزار نیز در جواب گفته است: مي دانم بازيگر خوبي هستم. دليلي ندارد تصور کنم بد هستم.

آدم مدعي نيستم، آدم پرتلاشي هستم، تلاشم را مي کنم، مابقي را مي سپارم به مردم و طرفدارانم. به گزارش پارس توریسم به اینجا رسوندی نام ترانه‌ای است که مدتی پیش و با صدای محمدرضا گلزار بازیگر سینمای ایران در فضای مجازی منتشر شده و او را نیز به جمع بازیگران خواننده‌ای چون مهران مدیری، بهرام رادان، محمدرضا هدایتی، امین حیایی و ... اضافه کرده است.

گلزار درادامه گفت وگوی خود همچنین از انتقاد های مغرضانه در برابر خوانندگی اش گلایه کرده و توضیح داده :اگر انتقاد غير مغرضانه باشد، گوش شنوا دارم، طرف مي آيد مي گويد «آقا! به اين دلايل شما صداتان مناسب خوانندگي نيست » آن زمان فضاي غرض ورزي نيست. نقد محترم و مودب اثرگذار است. دوستاني که به دور از توهين گفتند يا نوشتند که صدايم براي خوانندگي مناسب نيست توجه ام را بيشتر جلب کردند و به نکاتي که متذکر شدند توجه کردم حالاهم مي گويم: « اصلاً صداي من براي خوانندگي خوب نيست».

محمدرضا گلزار:می‌دانم خواننده خوبی نیستم!

بازیگر فیلم آتش بس در ادامه صحبت های خود نیز ادعاهای جدیدی را مطرح نموده است: «رقابت را مي پسندم ولي رقابتي با اهالي موسيقي ندارم، زماني فردي مدعي در سبک خاصي از موسيقي است ولي من نه ادعايي دارم و نه مدعي بوده ام. خطاب به آنان که با برخوردي تند به نقد «خواسته دلي» من پرداخته اند مي گويم به فرض که صدايم خوب نيست چرا اينقدر دغدغه فکريتان شده است؟!

اصلاً از اين منتقدان تند گفتار سوالي دارم: «اين همه خواننده که نه صداي خوبي دارند نه از ترانه مناسبي استفاده مي کنند چرا تا اين اندازه درمعرض حاشيه ها نيستند؟» مي دانيد پاسخ اين سوال چيست! از نظر من آدم هايي که در زندگي تلاش کرده و از تلاش خود راضي هستند مغرضانه نقد نمي کنند. بايد بگويم تعداد زيادي هستند بعد از انتشار اين ترانه ها تشويقم کردند، من اين کار را ادامه خواهم داد،براي اين که چه در فضاي خوانندگي بمانم چه نمانم موسيقي بخشي از زندگي من است.

در بخش دیگری از این مصاحبه از گلزار سوال شده: «بازيگران ديگري هم هستند که خوانندگي را امتحان کرده اند شايد هم خطاهايي در زندگيشان داشته اند ولي چرا نقدها تا اين حد که براي شما کوبنده است براي آن ها نيست؟» که گلزار نیز در پاسخ گفته: «براي اين که منتقدها مغرض هستند، اصلاً فکرکنيد «گلزار» اشتباهي هم مي کند يا کرده، راهش اين گونه نقد کردن نيست، زيرا اگر قرار بود به حرف هاي مغرضانه توجه کنم تا امروزبايد تصميم هاي ديگري براي زندگيم مي گرفتم. براي آن قشر مردمي که غير مغرض هستند و سنجيده نقد مي کنند گوش شنوا دارم، به هر حال صددرصد ايراد و اشتباه در زندگي دارم هيچ فردي بي اشتباه نيست.

اين روزها بيشترين نقد ها به خوانندگي ام است، اگر ترانه هايي که خوانده ام بد است پس چرا تا آهنگ اول منتشر شد در کمتر از دو روز ۷۰۰ هزار مرتبه دانلود شد، اين رکورد کجا بوده؟خواننده اين ترانه ها «محمدرضا گلزار» است همين نام، افراد را کنجکاو مي کند باعث مي شود ترانه به سرعت دانلود شود؟ با يک بار گوش کردن، آمار دانلود به ۷۰۰ هزار در دو روز اول نمي رسد. براي اين که بدانيد اين نقد ها مغرضانه است، يک آهنگ از يک خواننده اي که خوش صدا نيست و علاقه مند زيادي ندارد در شبکه هاي اجتماعي بگذاريد بعد دقت کنيد چقدر کامنت نقد منفي زير آن نوشته مي شود.

فکر نمي کنم کامنت زيادي نوشته شود، امکان دارد از کنارترانه اي که دوست ندارند رد شوند؟ من هم همين را مي گويم، وقتي دوست نداريد رد شويد، چرا اينهمه نقد مغرضانه، کمي همديگر را دوست بداريم ما از يک مملکت هستيم. باز هم مي گويم در کنار اين نقدهاي غير دوستانه تعدادي از استادان موسيقي و خوانندگان کشور بودند که تشويقم کردند. من که قرار نيست خواننده باشم.

سوال دیگری که از گلزار پرسیده شده این است که نظر مردم تا چه ميزان بر زندگي شما اثر گذار است؟ گلزار نیز جواب داده : خیلي زياد، نظر بد و خوب فرقي نمي کند. يعني آن عزيزي که مي نشيند، شروع مي کند به حاشيه سازي، شايعه سازي و جوسازي،بايد بداند من هم از جنس مردمم،از فضا که نيامده ام، من هم آدم هستم مثل خودتان، مگرچقدر يک آدم مي تواند تحمل کند تا اين حد برايش شايعه وحاشيه بسازند. کتابي هست به نام (راز موفقيت)، نويسنده اش مي گويد: اگر مي خواهيد موفق باشيد دو کار انجام دهيد، نخست اين که يک روز تمام روزه سکوت بگيريد،دوم اين که هر اتفاقي را مي بينيد قضاوتش نکنيد. باور کنيد بيشتر مشکلات اجتماعي از بي توجهي به اين دو مورد نشات مي گيرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اخه خوانندگیتم مانندبازیگریت زورچپونیه.....

    • امیر

      یه لطفی بکن دیگه نخون.دوتا آهنگ خوندی حال مارو بهم زدی.

    • آزاد

      رضا جان ، چرا فکر میکنید خواننده خوبی نیستید.
      صداتون رو خیلی دوست داشتم.
      از شخصیتتون هم همیشه خوشم میومد.
      در هر عرصه ای که وارد شدی بهترین بودی.
      ادامه بدید. حتما موفقتر از امروز خواهید بود.
      نظر دیگران مهمه اما فقط در مواردی که بهشون ربط داشته باشه.
      پس در مواردی که برای دلتون کاری رو انجام میدید ، نظر دیگران رو ملاک ادامه یا پایان دادن به کار خوذتون ملاک قرار ندید.
      برای شما صمیمانه آرزوی موفقیت میکنم

      پاسخ ها

      • امیر

        نظر تو هم که دربارش مثبه مهمه و فقط به خودت مربوط میشه

    • رها

      خوب این 700 هزار نفرم دانلود کردن که ببینن صدات خوبه یا نه دیگه که دیدن نه باید همون بازیگر بمونی

    • بدون نام

      اگه میدونی پس برا چی اصن میخونی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج