۱۰۱۳۹۶۵
۵ نظر
۵۰۰۹
۵ نظر
۵۰۰۹
پ

شیخ دیاباته و مصدوم‌ها، آماده بازی شدند

تیم فوتبال استقلال همزمان با از سرگیری فصل نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر دچار مشکلات و معضلات متعدد و فراوانی شده که هرکدام از آنها می‌تواند برای اثر‌گذاری مخرب حداقل برای یک نیم‌فصل برای هر تیمی کافی باشد.

فرهیختگان: تیم فوتبال استقلال همزمان با از سرگیری فصل نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر دچار مشکلات و معضلات متعدد و فراوانی شده که هرکدام از آنها می‌تواند برای اثر‌گذاری مخرب حداقل برای یک نیم‌فصل برای هر تیمی کافی باشد. از یک‌سو بازیکنان که یک‌به‌یک در تمرینات و مسابقات این تیم مصدوم شده و هرکدام به‌اندازه مصدومیت خود از چند هفته تا چند ماه از رقابت‌ها دور ماندند و از سوی دیگر موضوع بازیکنان کرونایی این تیم که از پایه و اساس حضور استقلالی‌ها در ادامه رقابت‌های لیگ را تحت‌تاثیر این موضوع قرار داد و مشخص نیست با این وضعیت آیا فصل نوزدهم حداقل برای باشگاه استقلال به پایان خواهد رسید یا خیر.

در همین زمینه و درخصوص آخرین اخبار بازیکنان کرونایی استقلال این‌ خبر به‌گوش می‌رسد که تمامی بازیکنان و کادر فنی این تیم طبق برنامه‌ قبلی قرار بود روز گذشته زیرنظر عوامل سازمان لیگ و ایفمارک تست کرونا بدهند و منتظر نتیجه این تست‌ها بمانند هرچند هنوز پاسخ نهایی تست دوشنبه‌شب هم تا لحظه تنطیم این گزارش اعلام نشد. طبق اعلام هراتیان مدیریت ایفمارک قرار بود تا ساعت ۱۴ روز سه‌شنبه نتیجه این تست‌ها به باشگاه اعلام شود.

گفتنی است تمامی مسائل بعدی مرتبط با این باشگاه ازجمله قرنطینه شدن تمامی تیم یا بخشی از بازیکنان، تمرینات آماده‌سازی بعدی، حضور یا عدم حضور استقلال در بازی‌های آینده لیگ ازجمله دیدار آتی مقابل تراکتورسازی و همچنین نتیجه مسابقه با پارس‌جنوبی که آبی‌ها حاضر نشده بودند در این دیدار به مصاف حریف خود بروند به نتایج این تست‌ها بستگی خواهد داشت.

درخصوص بازیکنان مصدوم استقلال البته به جز مرتضی تبریزی و رضا آذری که رباط صلیبی پاره کرده و برای چند ماه از میادین دور خواهند ماند سایر بازیکنان مصدوم این تیم ازجمله فرشید اسماعیلی، ارسلان مطهری و سیاوش یزدانی درصورتی که آبی‌ها مهیای حضور در لیگ شوند می‌توانند از یکی دو هفته آینده شاگردان مجیدی را در رقابت‌ها همراهی کنند. با این توضیح که اسماعیلی و یزدانی با رفع قطعی مصدومیت و رسیدن به آمادگی مطلوب از همان ابتدا با صلاحدید کادرفنی می‌توانند در ترکیب قرار گرفته و ارسلان مطهری نیز از هفته آینده به تمرینات گروهی اضافه خواهد شد.

همچنین داریوش شجاعیان و محسن کریمی که پیش از این به‌خاطر عمل جراحی مدت‌ها از میادین دور بودند هم به مرز آمادگی لازم برای حضور در ادامه رقابت‌ها دست پیدا کرده و در صورتی که در ادامه کار مجوزهای لازم برای قرار گرفتن نام آنها در لیست استقلال صادر شود مشکلی برای همراهی آبی‌پوشان نخواهد داشت.

در این بین از خبر خوشحال‌کننده برای هواداران می‌توان به آمادگی مطلوب شیخ دیاباته مهاجم آفریقایی و گلزن استقلال اشاره کرد که او هم در صورتی که این تیم مشکلی برای حضور در میادین نداشته باشد می‌تواند با صلاحدید سرمربی و کادرفنی آبی‌پوشان این تیم را همراهی کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      به نظر شخص بنده باید تیم استقلال طوری رفتار بکنه تا مصدومیت تبریزی و اون نفر دیگر برطرف بشه بعد ادامه بدهند چون بقیه تیمها مصدوم و محروم و کرونایی ندارند فقط استقلال

      پاسخ ها

      • ایرانی

        فکر کنم یهویی کروناییاشونم خوب بشن
        اگه مشکل دیگه پیش نیاد بازی میکنن
        وگرنه دوباره اعلام میکنن کرونایی دارنو بازیهاشون رو به عقب میندازن....

    • علی پرسپولیسی سوادکوهی

      خب دیگه مصدوما برسن تموم مشکلات حله کروناندارن استقلالیا تیم وزارتی آماده بازی

      پاسخ ها

      • یزدان از ریجاب$استقلال سرور پرسپولیسه

        آخه لنگی حکومتی چشماتو باز کن الان یه تیم کامل کرونایی داریم مثل شما نیستیم کرونایی هامون رو قایم کنیم

    • MGZ

      فک کنم الان دیگه همه کروناییاتون و مصدوماتون و فلجاتون و ضربه مغزی هاتون خوب بشن!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج