جاباما
۱۰۱۴۰۱۳
۵ نظر
۵۰۱۰
۵ نظر
۵۰۱۰
پ

روزنامه دولت: اتهام به روحانی هم پاداش دارد!

روزنامه ایران؛ ارگان مطبوعاتی دولت به انتقاد شدیدالحن نماینده فلاورجان از رئیس‌جمهور که او را نفوذی خوانده بود واکنش نشان داد و نوشت: به نظر می رسد تخریب و اتهام به رئیس دولت هم گویا پاداش دارد!

روزنامه ایران؛ ارگان مطبوعاتی دولت به انتقاد شدیدالحن نماینده فلاورجان از رئیس‌جمهور که او را نفوذی خوانده بود واکنش نشان داد و نوشت: به نظر می رسد تخریب و اتهام به رئیس دولت هم گویا پاداش دارد!

روزنامه دولت: اتهام به روحانی هم پاداش دارد!

این روزنامه نوشت:

* برخی نمایندگان اصولگرا که همواره مدعی اخلاق مداری هم هستند، گویا ترجیح می دهند به بهانه بیان نقدهای خود، مشتی اتهام و توهین هم حواله دولتمردان کنند.

* بانی طرح سوال از رئیس جمهوری که ملبس به لباس روحانیت و عضو هیات رئیسه هم هست، همین شیوه را در پیش گرفته و گویا به این نتیجه رسیده اگر مشتی اتهام را چاشنی طرح سوال از رئیس جمهوری کند، مشکلات مردم خیلی زودتر حل می شود!

* سید ناصر موسوی لارگانی، نماینده فلاورجان روز گذشته در نطق میان دستور خود در کنار برخی انتقادها نسبت به عملکرد دولت، پا را از حیطه نقد فراتر گذاشت و رئیس جمهوری کشور را «نفوذی» خواند. او با تکرار انتقادها و ادعاهای همیشگی مخالفان درباره برجام، ادعا کرده: «شما در طول ۷ سال گذشته به هیچ یک از توصیه های رهبری عزیز عمل نکردید و در موارد متعدد به مانند یک نفوذی تقابل و ستیزه با ارکان نظام را در راس برنامه ها و سخنان تان قرار دادید. او با بیان این ادعا که کشور از سوی رئیس جمهوری به حال خود رها شده، خطاب به رئیس جمهوری گفته: «آقای روحانی فضاسازی رسانه ای و دروغ بس است. باید در خانه ملت حاضر شوید و پاسخ هایی قانع کننده برای ملت و نمایندگان داشته باشید.»

* این طیف از مخالفان تند و تیز دولت که مدعی دغدغه مندی برای معیشت و سفره های مردم هستند، چشم خود را آگاهانه یا ندانسته بر این واقعیت بسته اند که بخشی زیادی از مشکلات فعلی کشور به واسطه اعمال فشارهای امریکاست. نظام جمهوری اسلامی ایران هم در مقابل این سیاست فشار حداکثری استراتژی «مقاومت» را انتخاب کرده و دولت آقای روحانی هم حالا ذیل همین استراتژی عمل می کند. آقای موسوی لارگانی یا اطلاع ندارد یا خود را به بی اطلاعی می زند که به هر حال مقاومت هزینه دارد. نمی شود هم مدام طلب پیروی و تبعیت از استراتژی مقاومت را از دولت داشت و هم دولت را متهم به ناکارآمدی کرد.

* در حقیقت امثال آقای موسوی لارگانی از یک سو در مقام بیان و شعار به موضع انقلابی و مقاومت در برابر اعمال فشارها افتخار می کنند و از سوی دیگر هزینه ها و تبعات آن را به حساب دولت می نویسند! جناب موسوی! اگر برجام به زعم شما این همه آثار شوم برای کشور به ارمغان آورده، راهکار توهین و تخریب دولت و وزارت خارجه نیست، شما و همکاران تان که دست به طرح نویسی تان خوب است و مجلس هم حالا به راس امور برگشته، یک طرح ۳ فوریتی بنویسید و دولت را ملزم به خروج از برجام کنید و آنگاه راهکارهای عملی و کارشناسی خود را جایگزین کنید. دو صد گفته چون نیم کردار نیست.

* بماند که همین مجلس بررسی اعتبار نامه یک منتخب را از بیم اعلان احتمالی برخی اتهامات و ادعاها به جلسه غیرعلنی می برد اما در جلسه علنی براحتی آن هم از سوی یک روحانی عضو هیات رئیسه از پشت تریبون به رئیس جمهوری اتهام می زند! رئیس جمهوری پیش از این گفته بود «از قوه مجریه راحت انتقاد کنید چون انتقاد از قوه مجریه کم و بیش پاداش هم دارد» حالا اما به نظر می رسد تخریب و اتهام به رئیس دولت هم گویا پاداش دارد!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      فریب و. وعده. پاداش دارد

    • بدون نام

      این تنها هنر این جماعت است.دیگرهیچ!

    • واقعیت!

      متاسفانه مقاومت نسخه ای است که برای مردم بدبخت نوشته اند و محکومیم به مقاومت!

    • بدون نام

      اتفاقا نماینده درست گفته

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آقای بدون نام11/30 شما هم مانند آن نماینده بسیار تندرو هستید که چنین فکر میکنید که باید با چنین ادبیاتی در مجلس سخن گفت.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج