جاباما
۱۰۱۴۰۶۶
۱۰ نظر
۵۰۰۰
۱۰ نظر
۵۰۰۰
پ

ناشناخته‌ترین ترکیب ممکن، در انتظار استقلال

در حالیکه زمزمه هایی مبنی بر برگزاری دیدار استقلال و تراکتور شنیده می شود، اما نکته مبهم داستان ترکیب استقلال می باشد.

ورزش سه: این روزها سازمان لیگ ضعیف ترین و پرانتقادترین روزهای خود را سپری می کند. در حالیکه باید از فردا رقابت های هفته ی بیست و چهارم لیگ آغاز شود، اما هنوز تکلیف بعضی از دیدارها مشخص نیست. دیروز خبری منتشر شد که کمیته داوران فدراسیون فوتبال برای دیدارهای استقلال و فولاد مقابل حریفانشان، داوری را انتخاب نکرده است. اما تیم تراکتور اعلام کرده که روز جمعه راهی تهران می شود تا خود را برای دیدار با استقلال آماده کند. حتی خبری نیز منتشر شد که سازمان لیگ به استقلالی ها اعلام کرده است باید شنبه به مصاف تراکتور بروند.

سازمان لیگی که هنوز اعلام نکرده در تست های راستی آزمایی، چند نفر از استقلالی ها به کرونا مبتلا شده اند اما اگر به آبی پوشان پیام داده اند که باید شنبه در زمین بازی حاضر شوند، پس احتمالا درصد کرونایی بودن استقلالی ها زیر ۲۵ درصد بوده است. به هر حال تا زمانی که سازمان لیگ به صورت رسمی اعلام موضع نکند، نمی شود در این خصوص اظهارنظری کرد. اما بر فرض بر اینکه استقلال بخواهد شنبه به مصاف تراکتور برود، کدام بازیکنان برای مجیدی در اختیار خواهند بود؟ با توجه به پایان محرومیت عارف غلامی و علی کریمی، قطعا این دو بازیکن در دسترس مجیدی هستند. اما سوال اصلی این است که چه بازیکنانی در خط حمله و راست و چپ استقلال به میدان خواهند رفت؟

مجیدی ممکن است به ناچار دست به تغییر سیستم تیمش بزند و بخاطر نداشتن بازیکن لازم، برای این بازی حساس، با سیستم جدیدی تیمش را روانه ی میدان کند.

با فرض بر اینکه مجیدی همچنان با سیستم ۳-۵-۲ همیشگی تیمش را ارنج کند، احتمالا این بازیکنان در ترکیب قرار بگیرند:

قطعا همچون تمامی بازیهای این فصل، حسینی درون دروازه ی استقلال قرار خواهد گرفت. با بازگشت عارف غلامی، او در کنار سیاوش یزدانی و سینا خادمپور خط دفاع استقلال را تشکیل خواهند داد. البته چنانچه سیاوش یزدانی از بند مصدومیت رها نشده باشد، قطعا بجای او، عظیم گوک در خط دفاعی استقلال قرار می گیرد.

با توجه به مثبت بودن تست کرونای میلیچ، میلاد زکی پور در سمت چپ تیم مجیدی قرار خواهد گرفت. علی کریمی، روزبه چشمی و علی دشتی سایر نفرات خط هافبک استقلال را تشکیل خواهند داد. با توجه به اینکه خبرهایی مبنی بر بازگشت فرشید اسماعیلی به شرایط ایده آل شنیده می شود، احتمالا مجیدی او را نیز در کمربند خط میانی تیمش قرار دهد.

در خط حمله استقلال گزینه های زیادی در دسترس نیستند. شیخ دیاباته به شرایط ایده آل رسیده و احتمالا در کنار محمد بلبلی در خط حمله ی استقلال قرار خواهد گرفت.

اما اگر مجیدی قصد داشته باشد تیمش را با سیستم جدید ۴-۴-۲ روانه ی میدان کند، آن زمان در ترکیب استقلال چند جابجایی رخ خواهد داد.

حسینی که گزینه ی اول و آخر مجیدی در درون دروازه است، میلاد زکی پور در سمت چپ خط دفاعی استقلال به میدان خواهد رفت، طاهر خانی و یزدانی نیز مدافعین وسط آبی پوشان خواهند بود و عارف غلامی در سمت راست دفاع استقلالی بازی خواهد کرد.

روزبه چشمی، علی کریمی، فرشید اسماعیلی و علی دشتی هافبک های استقلال خواهند بود. دیاباته و بلبلی نیز در نوک خط حمله ی استقلال حاضر خواهند بود. البته مجیدی زکریا مرادی و امیرحسین کارگر را نیز بر روی نیمکت خواهد داشت که ممکن است جایگزین بلبلی و اسماعیلی بشوند. باید منتظر ماند و دید اگر استقلال فردا تمریناتش را برای دیدار با تراکتور از سر بگیرد، وضعیت بازیکنانی مانند اسماعیلی و شجاعیان چگونه است و آیا این بازیکنان به شرایط ایده آل رسیده اند یا خیر.

به هر حال، چنانچه سازمان لیگ استقلال را موظف کند شنبه به دیدار تراکتور برود، دست مجیدی خالی تر از همیشه خواهد بود. باید دید در ساعات آینده چه اتفاقاتی رخ خواهد داد و این بازی لغو خواهد شد یا شنبه شاهد دیدار استقلال و تراکتور خواهیم بود؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهرداد آبادانی

      شما عقده ایها دشمنیتون با پرسپولیسه اما ضربه هاتونو از داداشیاتون میخورید مثلث منحس تاس

    • بدون نام

      کرونا گرفتن استقلال ربطی به سازمان لیگ نداره وقتی کسی خودش رعایت نمیکنه معلوم که کرونا میگیره ایناهمش در حال گشت و گذار بدون ماسک هستند با هرکس میرسه عکس میگیرند همه جامعه پر شده از این بیماری اما هرکس رعایت نکنه مریض میشه

    • بدون نام

      والا اینها میگن بازیکن نداریم ولی میبینید دارن
      دروغ عاقبت نداره

    • اس اس

      اگر یک طرف قضیه پیروزی نبود سازمان لیگ میدونست چطوری جمع کنه ولی نمیتونن چون هدف قهرمان کردن پیروزی هست وگرنه الان باید لیگ تعطیل میشد

    • بدون نام

      تااین وزیر واین تشکیلات است، استقلال رنگ هیچ جامی رانخواهد دید

    • بدون نام

      پس بازی پارس جنوبی چی شد هاپولی شد رفت عارف غلامی با کریمی که محروم بودن بازی بعدو که استقلال انجام نداد که محرومیتشون تموم بشه پس چرا باید بازی کنن

    • بدون نام

      استقلال باید با بازیکنان کرونایی بازی کنه حالا که هیچکس به شرایطش اهمیت نمیده

    • بدون نام

      ورزش سه کثیف ترین و عقده ای ترین رسانه ورزشی هست یک کیسه کش حقیر به تمام معناست

    • بدون نام

      به هر طدیقی میخوان لنگ قهرمان بشه

    • حامد.

      واقعا چه حقه ی کثیفی.
      با این روش میخوان بگن بازیکن نداریم و بعدش یه ترکیبی بچینن که همه مات و مبهوت بمونن.
      خیالتون راحت اینا تا بگی بازیکن اماده دارن و میخوان اینجوری وانمود کنن که تاکتیکشون رو نشه.
      بی عدالتی تا کی؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج