۱۰۱۴۴۸۷
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

افزایش عرضه رایانه‌های شخصی به علت دورکاری

بررسی‌های دو مؤسسه گارتنر و آی دی سی نشان می‌دهد عرضه جهانی رایانه‌های شخصی در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۰ در مقایسه با مدت مشابه سال قبل به علت افزایش دورکاری بیشتر شده است.

انگجت: بررسی‌های دو مؤسسه گارتنر و آی دی سی نشان می‌دهد عرضه جهانی رایانه‌های شخصی در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۰ در مقایسه با مدت مشابه سال قبل به علت افزایش دورکاری بیشتر شده است.

افزایش عرضه رایانه‌های شخصی به علت دورکاری

شیوع ویروس کرونا موجب خانه نشینی اجباری میلیون‌ها نیروی شغلی در سراسر جهان شد و آنها برای انجام بسیاری از وظایف خود مجبور به استفاده از رایانه‌های شخصی شدند. همین مساله عرضه و خرید رایانه را بیشتر کرد.

گارتنر از عرضه ۶۴.۸ میلیون واحد رایانه در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۰ خبر داده که نسبت به سه ماهه دوم سال ۲۰۱۹ حدود ۲.۸ درصد افزایش نشان می‌دهد. اما آی دی سی بر این باور است که این افزایش عرضه ۱۱.۲ درصد بوده و به ۷۲.۳ میلیون واحد در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۰ رسیده است.

بخش زیادی از این افزایش عرضه در کنار شیوع ویروس کرونا به اختلال در چرخه‌های عرضه و تقاضا به علت خانه نشینی اجباری کارمندان شرکت‌های تجاری و فناوری در سه ماهه اول سال ۲۰۲۰ نیز مربوط است. آی دی سی و گارتنر بر این باورند که این افزایش تقاضای بازار مقطعی است و در ماه‌های آتی عرضه رایانه‌های شخصی باز هم افت می‌کند.

در این میان بیشترین استقبال مربوط به لپ تاپ ها و رایانه‌های قابل حمل بوده که گزینه‌ای مطلوب برای دورکاری است. در عین حال تقاضا برای خرید رایانه‌های شخصی سنتی و رومیزی در آمریکا، اروپا و خاورمیانه و شمال آفریقا نیز بیشتر از حد انتظار بوده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج