۱۰۱۴۷۷۶
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

پیروزی پیکان در جدال قعرنشینان لیگ برتر

دیدار تیم‌های فوتبال پیکان و گل گهر سیرجان با برتری دو بر صفر شاگردان عبداله ویسی پایان یافت.

خبرگزاری ایرنا: دیدار تیم‌های فوتبال پیکان و گل گهر سیرجان با برتری دو بر صفر شاگردان عبداله ویسی پایان یافت.

دیدار تیم‌های فوتبال پیکان و گل گهر سیرجان در چارچوب هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت ۲۱ امشب در ورزشگاه شهدای شهر قدس به قضاوت موعود بنیادی‌فر برگزار شد.

عبدالله ویسی سرمربی پیکان در این دیدار آرام هایراپتیان، مهران موسوی، محمد ستاری، دانیال ماهینی، آرش قادری، ابراهیم صالحی، سعید واسعی، جلال الدین علی محمدی، نادر محمدی، فراز امامعلی و ماهان رحمانی را در ترکیب قرار داد.

مجید جلالی نیز در این مسابقه مهرداد بشاگردی، عبدالله حسینی، علیرضا ابراهیمی، بهنام برزای، مهرداد عبدی، حسام پورهاشم، یونس شاکری، یوسف وکیا، احمد زنده روح، گادوین منشا و سجاد آشوری را به میدان فرستاد.

دو تیم در حالی به مصاف هم رفتند که پیکان با ۱۸ امتیاز در جایگاه پانزدهم و گل گهر سیرجان با ۱۹ امتیاز در جایگاه چهاردهم جدول و در خطر سقوط به لیگ یک قرار دارند.

شاگردان ویسی هفته گذشته را با برتری پرگل چهار بر یک مقابل ذوب آهن پشت سر گذاشته بودند، در دقیقه ۱۲ با ارسال توپ از سمت چپ زمین توسط فراز امامعلی و ضربه سر تمام کننده ماهان رحمانی، از حریف یک بر صفر پیش افتادند.

در ادامه هم این بازیکنان پیکان بودند که توپ و زمین را در اختیار داشتند؛ در دقیقه ۳۰ نادر محمدی که هفته گذشته با پرتاب اوت برای تیمش یک گل ساخته بود، این بار نیز با پرتاب اوت فراز امامعلی را در موقعیت تک به تک قرار داد اما خروج بشاگردی مانع از گلزنی شدند.

نیمه نخست این مسابقه در نهایت با همان برتری یک بر صفر پیکان پایان یافت.

در دقایق ابتدایی نیمه دوم، پیکانی‌ها توسط نادر محمدی و این بار نیز روی توپ ارسالی از جناحین، موفق به گلزنی شدند تا اختلاف خود را در این مسابقه به عدد ۲ برسانند.

در دقیقه ۵۰، ضربه سر یونس شاکری به سمت دروازه پیکان رفت که بازیکنان گل گهر اعتقاد به گل داشتند اما موعود بنیادی فر اعتقادی به گل نداشت تا بازی به سمت جنجال برود و دقایقی بازیکنان با داور و کمک داور میدان درگیر شدند.

در ادامه این مسابقه تلاش بازیکنان گل گهر برای جبران گل‌های خورده به ثمر ننشست تا پیکان دومین مسابقه متوالی خود را با پیروزی پشت سر بگذارد.

با این نتیجه، پیکان ۲۱ امتیازی شد و با تفاضل گل بیشتر نسبت به پارس جنوبی جم در جایگاه سیزدهم جدول قرار گرفت و گل گهر سیرجان نیز یک پله در جدول سقوط کرد و در جایگاه پانزدهم جدول ایستاد و برای فرار از سقوط به هفته‌های آینده چشم دوخت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج