۱۰۱۵۲۲۱
۱۰۰ نظر
۵۰۱۳
۱۰۰ نظر
۵۰۱۳
پ

ترکتازیِ پرسپولیس، جام‌های اسنپی یا توهم توطئه؟

پرسپولیس با هدایت برانکو ایوانکوویچ در لیگ پانزدهم فقط به خاطر تفاضل کمتر نسبت به استقلال خوزستان نایب‌قهرمان شد، اما همان موقع تاریخ‌سازی‌اش شروع شد.

روزنامه شهروند: پرسپولیس با هدایت برانکو ایوانکوویچ در لیگ پانزدهم فقط به خاطر تفاضل کمتر نسبت به استقلال خوزستان نایب‌قهرمان شد، اما همان موقع تاریخ‌سازی‌اش شروع شد. آنها قهرمان لیگ‌برتر در دوره شانزدهم،‌ هفدهم و هجدهم شدند. یک‌بار به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا رسیدند و یک‌بار فینالیست شدند و نایب‌قهرمان. سه قهرمانی سوپرکاپ و یک قهرمانی جام حذفی را هم به دست آوردند و برانکو پس از سپری‌کردن یک دوران پرافتخار از این تیم رفت.

همه فکر می‌کردند با جدایی پروفسور پرسپولیس زمین خواهد خورد. اما حالا آنها با اقتدار و ایجاد فاصله ١٤ امتیازی با تیم دوم جدول‌، در آستانه کسب چهارمین عنوان قهرمانی متوالی لیگ‌برتر یا به اصلاح پوکرکردن با هدایت یحیی گل‌محمدی هستند. درست مثل همان کاری که در سال‌های اخیر بایرن ‌مونیخ در بوندس لیگا،‌ یوونتوس در ایتالیا و پاری‌سن‌ژرمن در فرانسه انجام داده و مدام پشت‌سر هم قهرمان می‌شوند.

ترکتازیِ پرسپولیس، جام‌های اسنپی یا توهم توطئه؟
تیم یحیی در آستانه شکستن رکوردهای بزرگ

قبل از اینکه برخی از دلایل این موفقیت‌ها را بررسی کنیم، باید بدانیم تیم یحیی امسال در آستانه شکستن چه رکوردهایی است. پرسپولیس در لیگ ١٦ تیمی شانزدهم ٦٦ امتیاز از ٣٠ بازی به دست آورد. منتهی رکورد بیشترین امتیاز روی کاغذ در اختیار استقلال و سپاهان است که در لیگ‌های یازدهم و دوازدهم ٦٧ امتیاز از ٣٤ بازی در لیگ ١٨ تیمی کسب کردند. با این حال، اگر سرخپوشان پایتخت از ٦ بازی باقی‌مانده تنها ١٢ امتیاز کسب کنند، این رکورد را خواهند شکست که بی‌نظیر خواهد بود. همچنین تیم یحیی می‌تواند رکورد سریع‌ترین قهرمانی که در اختیار تیم برانکو (چهار هفته مانده به پایان لیگ قهرمان شد) را در هفته بیست‌وپنجم بشکند.

پرسپولیس و سپاهان تنها تیم‌هایی در تاریخ لیگ ایران هستند که توانسته‌اند سه دوره متوالی قهرمانی را جشن بگیرند اما حالا پرسپولیس با چهارمین قهرمانی متوالی و در این زمینه تاریخ‌ساز خواهد شد و برای اولین‌بار شاهد پوکرکردن یک تیم در لیگ ایران خواهیم بود. از طرفی دیگر، پرسپولیس با برانکو در لیگ شانزدهم با ٢٠ برد به قهرمانی رسید و رکورد زد اما پرسپولیس این فصل درصورت کسب ٣ برد از ٦ بازی آینده، این رکورد را جابه‌جا خواهد کرد.

جالب این است که بدانید برای اولین‌بار در تاریخ پرسپولیس خواهد بود که این تیم با وجود تغییر سرمربی در خلال برگزاری لیگ در پایان به قهرمانی می‌رسد. همچنین تاکنون هیچگاه تیم قهرمان در لیگ ایران با ١٠ امتیاز اختلاف نسبت به نایب‌قهرمان فصل را به پایان نرسانده اما شاگردان گل‌محمدی فرصت این کار را دارند و همین حالا نسبت به تیم دوم ١٤ امتیاز اختلاف دارند.

مهدی ترابی، ‌هافبک پرسپولیس تا به امروز ١٠ گل به ثمر رسانده و دو گل از شهریار مغانلو ١٢ گُله برای گرفتن عنوان آقای گلی لیگ فاصله دارد. اینکه یک‌ هافبک در ترکیب پرسپولیس به‌عنوان قهرمانی برسد، اتفاق جالبی است. پرسپولیس اکنون با ١٢ عنوان قهرمانی لیگ، پرافتخارترین تیم لیگ ایران محسوب می‌شود و با ٥ قهرمانی و ٢ نایب قهرمانی، در لیگ‌برتر هم صدرنشین است اما با قهرمانی در لیگ نوزدهم، به بیشترین تعداد قهرمانی در لیگ‌برتر هم دست خواهد یافت و از سپاهان با پنج قهرمانی جدا می‌شود. تنها رکوردی که تیم یحیی توان شکستن آن را ندارد، رسیدن به‌عنوان قهرمانی با بیشترین گل زده تاریخ لیگ‌برتر است که عملا نمی‌شود به رکورد ‌سال ٨٧ استقلال با ٧٠ گل رسید.

ترکتازیِ پرسپولیس، جام‌های اسنپی یا توهم توطئه؟
اوضاع وخیم روی صندلی مدیریت باشگاه

پرسپولیس امسال درشرایطی مقتدرانه حریفان خود را یکی پس از دیگری می‌برد و به قهرمانی و شکستن رکوردها نزدیک می‌شود که سه مدیرعامل را تا به اینجا در این فصل در باشگاه دیده است. لیگ با مدیرعامل ایرج عرب شروع شد و سپس محمدحسن انصاری‌فرد این عنوان را تصاحب کرد. اختلافات او با هیأت‌مدیره و ناتوانی در تأمین منابع مالی و انجام تعهدات باعث شد او هم استعفا بکند و مدیریت باشگاه در اختیار کامران رسول‌پناه رئیس هیأت‌مدیره باشگاه قرار بگیرد. بحران‌های مدیریتی البته همچنان در پرسپولیس ادامه دارد و هواداران و بازیکنان و مربیان از این وضع به قدری ناراحت هستند که یحیی گل‌محمدی تهدید به استعفا نیز کرده است.

درچنین وضعیتی شرایط فنی و درونی تیم به قدری خوب است که سرخ‌ها به بردن در هرشرایطی عادت کرده‌اند. در همین بازی اخیر، مقابل ماشین‌سازی هفت بازیکن ثابت و تأثیرگذار غایب بودند اما در خانه حریف به برتری رسیدند و هیچ خبری از بهانه و مصاحبه‌های جنجالی و سروصدا نبود. آرامش درونی تیم و اتحاد برقرار‌شده بین کادرفنی و بازیکنان قدرت پرسپولیس را از هر زمان دیگری بیشتر کرده است. کریم باقری،‌ یحیی گل‌محمدی و افشین پیروانی هم نقش فوق‌العاده‌ خوبی در به وجود آوردن این فضا ایفا کرده‌اند.

ترکتازیِ پرسپولیس، جام‌های اسنپی یا توهم توطئه؟
بی‌توجه به اتهامات مجازی

رقبای پرسپولیس، ‌قهرمانی‌های این تیم را با ادبیات و مطرح‌کردن مسائل مختلف زیرسوال می‌برد. برخی می‌گویند تیم مدیون مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش است. برخی عنوان حکومتی‌بودن را به تیم می‌زنند، منتهی آمار و ارقام و نتایج کسب‌شده توسط پرسپولیس همه این اتهامات را زیرسوال می‌برد. این تیم با هدایت یحیی گل‌محمدی از ١٢ بازی اخیر ١١ برد به دست آورده و تنها مقابل استقلال مساوی کرده است. بررسی آمار و عملکرد رقبای تیم هم به خوبی نشان می‌دهد که یکی از دلایل موفقیت سرخ‌ها در سال‌های اخیر لغزش‌های مداوم حریفان بوده است.

سپاهان تیم دوم جدول با کلی بازیکن و سرمایه‌گذاری ١٢بار تا به اینجای فصل مساوی کرده و تنها ١٠ برد کسب کرده است. استقلال و تراکتور و شهرخودرو درگیر حاشیه‌های بی‌سرانجام و درگیری‌های مختلف در لیگ شده و امتیازات زیادی از دست دادند. طبیعی است که این لغزش‌ها دیگر هیچ ربطی به اتهاماتی که به پرسپولیس زده می‌شود، ندارد؛ چون حریفان این تیم هم در کسب نتیجه خوب ناکام بوده‌اند و پرسپولیس هم در آرامش و به دور از حاشیه مسیر خود را پیش می‌برد.

قدرت‌نمایی ادامه دارد، اگر بدهی‌ها بگذارند

پرسپولیس از نظر فنی این قابلیت را دارد که برای لیگ‌برتر فصل آینده هم با همین قدرت به کسب پنجمین عنوان قهرمانی لیگ‌برتر حمله کند، ولی ٢,٥‌میلیون یورو بدهی در پرونده شکایت بازیکنان و مربیان خارجی‌، مشکلات اقتصادی در داخل کشور و اشتباهات و سیاست‌های فاحش مدیریتی در رأس باشگاه عملا می‌تواند این تیم را از عرش به فرش برساند، چون کوچک‌ترین اشتباه در این پرونده‌ها می‌‌تواند به کسر امتیاز از پرسپولیس منجر شود.

ترکتازیِ پرسپولیس، جام‌های اسنپی یا توهم توطئه؟

نداشتن فکر اقتصادی برای تأمین منابع مالی عملا شرایط جدایی ستاره‌ها را فراهم می‌کند و جلوی جذب بازیکن خوب برای تقویت تیم برای فصل را هم می‌گیرد. اما درچنین شرایطی هم یحیی گل‌محمدی و اعضای کادر فنی درحال فکرکردن به آینده هستند. آنها در بازی‌های اخیر پرسپولیس با حمایت تمام‌قد از جوان‌ها درحال میدان‌دادن به آنها هستند. سعید حسین‌پور،‌ مهدی عبدی در بازی‌های اخیر فوق‌العاده ظاهر شده‌اند و قطعا با ادامه این روند‌ سال آینده ستاره لیگ‌برتر خواهند بود. این برنامه‌ریزی هم یکی دیگر از دلایل موفقیت پرسپولیس خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حمید

      بنویسید سلطانی فر بخوانید پرسپولیس

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چقدر حسودین شما تیمتونو درست کنید چرا بهانه جویی میکنیدددددددد

      • بدون نام

        بر چشم بد لعنت

      • نیما

        بنویسید استقلالی
        بخوانید کودکان بهانه جو

      • بدون نام

        شما کیسه کش ها کورید و از حقیقت فوتبال فراری

      • بدون نام

        جامهاتون 1ریال ارزش نداره اگه تونستیت روی پای خودتون وایسیت اونوقت بیاحزق ازجام بزن لنگی اگه بابامسعودتون نبودالان خوارشده بودیت

      • گ

        استقلال احمدی نژادی

      • بدون نام

        بنویسید پرسپولیس قهرمان بخوانید تاسیون متوهم و سوزان از پوکرقهرمانی!!!خخخخخخ۶۶۶۶۶۶

      • حمزه

        بنویسید استقلال بخوانید کیسه فلافل

      • احمد

        برید بابا شما عرضه بازی کردن ندارید چرا همش بهونه میارید کلا از قدیم تو این مملکت باب بوده که ایرانی از پیشرفت ایرانی هیچوقت هوشحال نبوده و همیشه حسادت داشته به کسی که موفق بوده و واسه همین دنبال خراب کردن و زمین زدن طرف مقابل بودن شما به چرت و پرت گویی ادامه بده ماهم به موفقیت

      • نعمت

        دوست من بااین تفکراستقلال تاچندسال دیگرهم قهرمان نمیشودمزدان گرفت که که جان برادرکارکردموفقیت باشید

      • حقگو

        برای کیسه کشا: بسوزید بسوزید از این قهرمانی بسوزید

      • بدون نام

        همیشه همینطور هست
        وقتی عرضه برنده شدن نداری
        وقتی لیاقتش رو نداری
        وقتی بیش این ، توانایی نداری
        حرف مفت میزنی
        بزن کیسه ، بزن حرف مفت
        و از حسادت بمیر
        یه زودی پوکر قهرمانی رو ببین
        و از حسادت خفه شو

      • صالح

        اقای خمید اب را بریزانجایی که می سوزد.

      • مهرداد آبادانی

        توهم نیست سوزشه

      • هههه

        شما عرضه ندارید از گل گهر و سایپا و ماشین سازی ببرین په ربطی به وزیر و پرسپولیس داره

      • کیسه سوز

        بنویسید کرونای دروغین بخوانید استقلال

      • بدون نام

        مینویسیم سوزش میخونیم کیسه کش

      • بدون نام

        6تایی ها فریاد نمی‌زنند. جیغ میزنند

      • بدون نام

        خیلی برام جالبه اونموقع که استقلال موقتی رفت صدر و همه بازیهای بزرگ برد و استرا داشت نتیجه میگرفت مدیرعامل وقت آقای انصاری فرد و جلال حسینی مصاحبه کردن که نمیخوان قهرمان بشیم ولی حالا که تیمهای رقیب ضعیف شدن و پرسپولیس با بازیهای نه چندان زیبا و صرفا نتیجه گیری بخاطر انسجامی که طی سالهای اخیر داشته میگه بازیها باید برگزاربشه و قهرمانیمون حقمونه و بقیه تیمها تلاش کنن.لطفا منتشرکنید.

      • ۵۲/۰۶/۱۶

        جواب ابلهان خاموشی است

      • علی پرسپولیسی و عاشق تبریز

        آهای کیسه کش ها تا کی میخواهید به توهم و تهمت ها ادامه دهید اگه این همه روزتان را در زمین می گذاشتید بهتر نتیجه میگرفتید بدبخت ها کمی از پپ کبیر درس اخلاق و فوتبال یاد بگیرید

      • بدون نام

        مینویسیم تا شما بیشتر بسوزی

    • بدون نام

      ما پرسپولیسیم حالا حالا قهرمانیم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سال بعد میبینیم حتی بین 5 تیم هم نیستین چون سلطانی فری وجود نداره

      • بدون نام

        شایدم قهرمانی پنجم راگرفتم خخخخخ

      • باورصاد

        البته با سلطانی فر

      • بدون نام

        با جمهوری اسلامی همیشه قهرمانید

        آیت الله پرسپولیس

        پیشاپیش قهرمانی سال آینده هم بهتون تبریک میگم

      • علی بلوچی

        پرسپولیس تنها قدرت فوتبال ایران

    • بدون نام

      بهترین ها پرسپولیسه

      پاسخ ها

      • مهدی ۵۵

        استقلال خوبه ولی تو دسته دو لیگ برتر سنگینه براش

    • amir

      بخوانید سوگولی سلطانی فر.................والسلام

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مگه سلطانی فر میاد تو زمین بازی میکنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      • اهان

        کی استرا رو فراری داد وقتی داشت نتایج عالی میگرفت و داشت رو دور می افتاد؟؟؟؟!!!

      • بدون نام

        تا کور شود هرآنکه نتواند دید.۶۶۶۶۶۶

      • کیسه سوز

        آقای آهان کی برانکو و کالدرون رو فراری داد
        ...

      • بدون نام

        حسادت متاسفانه فرهنگ شده است

    • بدون نام

      سیاست ها غلط سلطانی فر باعث شده لیگ مهندسی شده باشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چقدر ساده اندیش هستیم که ضعف خود را متوجه دیگران می کنیم

    • حاجی

      خدا پدر برانکو رو بیامرزه اینا هم هنوز دارن نون اونو میخورن یکی دو فصل دیگه باز میشه همون آش و همون کاسه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آفرین دقیقا همینه

      • بدون نام

        تا یحیی رو داریم غم نداریم شما به فکر استرا باشین .

    • اکبر

      برادران کیسه سال دیگه که قهرمان شدیم و 5 تا جام پشت سر هم گرفتیم بعنوان خمس مالمون یکی از جامها رو باید بدیم به نیازمند... کی از شما مستحق تر

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دهنت سرویس هنوز دارم میخندم

      • بدون نام

        خخخخخ

      • بدون نام

        ای گل ب جمالت

      • بدون نام

        دقیقا.ولی مشکل اینه که توی لیگ نیازمند زیاد داریم باید قرعه کشی کنیم

      • بدون نام

        دمت گرم خیلی باحال بود

      • بدون نام

        خخخخخ

      • بدون نام

        دمت گرم.خخخخخخ۶۶۶۶۶۶

      • بدون نام

        باحال بود ایول

      • بدون نام

        خیلی خندیوم وااای

      • بدون نام

        دمت گرم

      • بدون نام

        ههههههه وای وای وای خداچه جالب

      • آوا

        عالی بود

      • ملول

        بارک الله ،مرحبا،نیم ساعته دارم میخندم،گذشته از این خوشم اومد که پهلوونی فکر میکنی.

      • بدون نام

        باید بدی به بابا مسعود وپسرش که ده سال رنگ جام ندیده
        بوده انند

      • بدون نام

        اگر بابا مسعود نبود الان ارتش سرخ در لیگ دسته ششم محلات
        بود وانجا خمسول مالون میکردیم پس ما پرسپولیسها باید
        قدرش را بدانیم

      • بدون نام

        باید بدی به قشقایی خخخخخخخخ

      • sina

        خخخخ

      • sina

        خیلی حال کردم خخخخخخ

      • مهدی ۵۵

        ایول داری خیلی هم داری

    • صدای مردم مظلوم ایران

      بعضی از تیما باید برن تو لیگ معلولین بازی کنن بعد واسه پرسپولیس دور بر میدارن شما نمیتونید تیمهای آحر جدول ببرید اونوقت وزیر پرسپولیسی .... باوووووو برید دوغ تون بنوشید

    • مرتضی

      سلطان فر عاشق پرسپولیس و تا آخر عمرشم کمک میکنه به تمیممون...پنالتی میگیره واسمون‌..۱۰‌نفره میکنه تیم‌ اما میبریم! پنالتی نمیگیره واس رقیبمون! تیممون اصلا تاکتیک نداره که!!!! اصلا تیم‌نگو بگو مسعود!!! دمشم گرم عمو مسعودمون که اینقدر به ما کمک‌کرد تا جامها رو درو کنیم‌و واس تیمهای دیگه دست بیل بزاریم‌جای جام....حالا دق گنید کیسه تنان بسوزید و بسوزید...پوکر قهرمانی از رگ‌گردن‌نزدیکتره ...

    • پوکر پرسپولیس

      سرخپوشان،لیگ بآخرنرسیده است
      پای اندر میدان،محکم گذارید.
      مقام قهرمانی شمارا زیبد،اممممما
      نیابتش را برای اس اس گذارید.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خخخخخخ استقلال هم در قهرمانی دسته سوم دبل میکنه.خخخخخخ

    • بدون نام

      باخت به گل گهروفولادوبقیه باختها ومساویهای تیمشون هم تقصیرسلطانی فره باباتیمتون تیم نیس اگرنون برانکورومیخوریم بخاطردرست خرج کردنه نه سالی ۱۰تابازیکن بیاریم وبدهی روبدهی آخرشم به دردنخورن کمی تفکر

    • بدون نام

      کیسه بیمصرف کرونایی خخخخخخ تیم دارین آخه س تا بازی کردین ۲ امتیاز گرفتین

    • بدون نام

      چرا اینقد خودتو خسته کردی بااین رقمها،این فوتباله،این فساده،این هدیه ها باعث نابودی اجتماعی میشه،مردم دلشون به همین فوتبال خوش بود که سلطانی فر،مارو از فوتبال دور کرد،من پرسپلیسیم امااین فوتبال نیست،دیگه طعم رقابت نمیبینیم ،....

    • شاهین

      اگر بنا به نظر این دوستان باشه بایرن و یووه هم با کمک مسئولان آلمان و ایتالیا قهرمان شدن
      همه اینا هم تقصیر وزیر ورزش هست
      هر وزیری هم که در آینده بیاد اونم پرسپولیسی هست!

    • محمدی

      گل ممد وکالدرون بهترازبرانکونتیجه گرفته اند پس ریشه کاردرسلطانیفرهست که نه فقط برای پرسمولیس کارمیکنه بلکه میتونه باعث تضعیف تیم های رقیب هم بشه.اگه تیمی توایران واقعابا 15امتیازاختلاف قهرمان بشه دربازی بارقیبان ودراسیا باید خیلی قوی ترباشه درحالیکه بیشتر امتیاز اختلاف رومدیون نتایج دستوری یابرنامه های دستوری بازی بارقیبان ویاداوریهای بوداربرای رقبا هست وگرنه نه بازیهای زیبا ونه نتایح وتفاضل بالا داره.صرفا براش امتیازجمع میکنن واین تین هیچگاه دراسیا نمایانگر قهرمان بلا منازع لیگ نیست...سلطانیفر باید نتایح این تحقیر رابرای فوتبال ایران بپذیره...

    • بدون نام

      هنوز کیسه کشا جرئت جام گرفتنو ندارن فقط بلدن به وزیر و وزرا فحش بدن

    • ناصرخان

      هرموقع توآسیا قهرمان شدین حرف بزنید
      حتما میخواین بگین چهارجانبه امجدیه ‌!
      سوال من اینه شما چرا توچهارجانبه امجدیه حضور نداشتین؟
      شایدم بودین و به محمدان بنگلادش باختین .

    • م.

      خب دقیقااشاره کردین به همون زمان که استقلال رفت صدربعدانصاریفردتوبرنامه میثاقی گفت نمیخوان پرسپولیس قهرمان شه چرانبایدمثل بایرن مونیخ پشت سرهم قهرمان شه یهودوروزبعدش دیدیم استراروفراری دادن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        استرا راما فراری دادیم برانکو کالدرون کی فراری داد بافکر حرف بزنید

    • احمدی

      اخ که چقدر دل آدم خنک میشه وقتی میبینه تاسیون این همه سوزش دارن...عشق فقط ارتش سرخ

    • امیر پرستا

      بازهم حرفای چرت پرت هواداران کیسه کش تمومی نداره

    • فرشاد تاجی

      شک نکنید مهندسی وزیر بود

    • سینا

      نویسنده متن بدجوری پرسپولیس! دیگ همه عالم و آدم میدونن این قهرمانیای پوشالی پرسپولیس با کمک وزارت ورزشه . خود روحانی برای اینکه لنگ و محروم نکنن به خاطر جعل طارمی تو ثبت قراداد رفت با اردوغان مذاکره کنه! که این داستان جعل زودتر تموم بشه

      پاسخ ها

      • amin

        آره وزیر و وکیل و مملکتو دو ماه تعطیل کردن که برن برانکو رو بیارن لابد! آدمی که خودشو زده باشه به خوابو نمیشه بیدار کرد! با شماها نمیشه منطقی حرف زد! پس بسوزید و روز به روز بیشتر از دست پرسپولیس کبیر حرص بخورید!

    • اس اس

      شما لنگیها اگه از سال 1400 به بعد اگه رنگ بالای جدول رو دیدید اونوقت ماهم قبول میکنیم که بابا مسعودتون نقشی نداشته

      پاسخ ها

      • کیسه تِرِکون

        فعلاً که داریم عشق میکنیم! حال و روز حقارت بار و رقت انگیز شما کیسه کش ها رو که میبینیم، خدا رو شکر میکنیم که پرسپولیسی هستیم و نه کیسه کش حقیر!
        شما هم به وزیر و فدراسیون مشغول باشید تا فصل بعد. بعد ۱۴۰۰ هم خدای پرسپولیس بزرگه!! سلطانی فر رفت ، یکی دیگه وزیر میشه. مهم اینه که بالاخره یکی وزیره. و با توجه به اینکه اکثریت ملت ایران هوادار سرورتون هستند، شانس اینکه یه پرسپولیسی دیگه وزیر بشه بیشتر از اینه که یه کیسه کش وزیر بشه!!! خخخخخخخخخخ


        کیسه کش های حقیر.

    • بدون نام

      اینو‌نفرمودی به لطف تمام وزارتخانه ها.نهاد ریاست جمهوری.شخص شخیص ریس جمهور.فدراسیون فوتبال.سازمان لیگ.وزارت امور خارجه که داخله بود.تبریک

    • باورصاد

      بنازم سلطانی فر را

    • باورصاد

      مزد آن سلطانی فر گرفت جان برادر که کار کرد

      پاسخ ها

      • کیسه تِرِکون

        تو هنوز داری میسوزی؟! بابا برو کپسول آتیش خاموش کن بخر یا برو بشین توی است آب! نه اصلا برو استخر!
        آخ یادم نبود. به خاطر کرونا استخرها هم تعطیله!!
        شرمنده، باید تا فصل بعد هم تحمل کنی. میدونیم سخته ولی چاره‌ای نیست. وقتی تصمیم گرفتی هوادار کیسه بشی، باید فکر اینجاش هم می‌کردی! طفلی کیسه چی!!

    • بدون نام

      السد میاد تو آزادی جلوی اون همه تماشاچی استقلال رو تحقیر میکنه ،پرسپولیس تو نیمه نهایی با پنجره های بسته و بودجه ای که فقط اندازه یه بازیکن السده ،السد رو حذف میکنه ،اگه من استقلالی بودم فقط فقط سکوت میکردم.

    • پرسپولبسی

      بازیکنهای پرسپولیس واقعا بازی میکنن و میجنگن ولی استقلالی ها فقط ادعا دارن و فکرشون تو بازی نیست و دل به بازی نمیدن بعد میگن پرسپولبس مال وزیره آقا پول که دارین بازیکن و مربی هم که از خودتونه ببینیم جام باشگاه ها چیکار میکنید اونجا دیگه داورها هم که خریدنی نیستن و فقط ای اف سی هست ببینیم اونجا چه بهانه ای میارید

    • پیک

      بنویسید سلطانی فر .....بخوانید پرسپولیس

      بنویسید خریدن داور....بخوانید پرسپولیس
      بنویسید پاشیدن سپاهان پدیده استقلال تراکتور ....بخوانید پرسپولیس سلطانی فر
      بنویسید پوکر فساد .....بخوانید پرسپولیس
      بنویسید جام اسنپی....بخوانید پرسپولیس

      پاسخ ها

      • amin

        بنویسید هوچی گر... بخوانید استقلال
        بنویسید بی منطق... بخوانید استقلال
        بنویسید توهم... بخوانید استقلال
        بنویسید جعل و فتوشاپ... بخوانید استقلال
        بنویسید دوپینگی و جک تری دی... بخوانید استقلال

        خیلی خوشحالم که همچین حریف متوهم و هوچی گری داریم! خدایا شکرت!

    • بدون نام

      لطفا نظر بنده در انتقاد از نویسنده برترینها را بگذارید.

    • پرسپولیس

      کیسه کشا بسوزید شما مترسید بازی کنید به تیم های ته جدولی میبازید همتون کرونا گرفتید مقصر همش قهرمانی پرسپولیس هست

    • بدون نام

      چقد جالبه. استقلالی‌ها جام‌های پرسپولیس رو نسبت می دن به مسعود سلطانی فر. درضمن آرزوشو دارن که روزی عروسی به کوچه ی اونها هم برسه ویکی بیاد وزیر بشه واستقلالی باشه وبراشون پدری کنه.

    • H

      تا شما در حال سوزش و تهمت زدن هستید ما قهرمانیم
      سوزش چبزی و حل نمی کنه به سرور و سالارتون احترام بگذارید

    • منم

      فساد و کثافت کاری فوتبال که برای پرسپولیس اتفاق افتاد چند سال دیگه مشخص میشه. مبارکتون باشه

      پاسخ ها

      • کیسه تِرِکون

        فعلاً جامها رو عشقه! با وزیر یا بدون اون. مهم زدن پوزه ناپاک شماها ست.
        تا ببینیم سال بعد چی پیش میاد؟!

    • بینام

      بنویسید استقلال بخونید کیسه سوراخ . ツ

    • محسن

      برو خدا روزیتو جای دیگه بده تیم ما تاکتیک نداره حتما تیم شما با فرناز تاکتیک داره بنده خدا اگه یحیی زودتر اومده بود همون مساوی رو هم نمیزاشت بگیرین شنیدم میخوای بری سراغ علیمنصور که ذوب اهن رو داشت میبرد دسته دو . خخخخخ

    • ارتش سرخ

      به عنوان یه پرسپولیسی قبول دارم با کمک سلطانی فر قهرمان میشیم ولی اینو به هیچ عنوان قبول ندارم نتایج لیگ مهندسی شدس چون واقعا تیم های رقیب مقابل ما حرفی برای گفتن ندارن

    • بدون نام

      چه میکنه این پرسپولیس که کیسه کشا نمیدونن از حسادت وسوزش اب رو کجا بریزند!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج