جاباما
۱۰۱۵۲۴۵
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

شهباززاده: سپاهان فرصت‌ها را راحت از دست داد

مهاجم تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: می‌شد برای برگزاری بازی‌ها اصرار زیادی نکرد اما به جز یکی دو تیم که درگیر مشکل شدند تا الان مسابقات خوب برگزار شده است.

خبرگزاری فارس: سجاد شهباززاده در مورد تساوی خانگی سپاهان مقابل پارس جنوبی جم اظهار داشت:‌ متاسفانه روز بدشانسی ما بود. موقعیت‌های زیادی داشتیم که تبدیل به گل نشد و بدون موقعیت گل خوردیم اما فوتبال همین است. باید آن را بپذیریم و به سراغ بازی‌های بعدی برویم.

مهاجم سپاهان در خصوص ناکامی خودش برای گلزنی در بازی‌های اخیر عنوان کرد: در مورد خودم می‌توان گفت نیاز به شانس دارم که تلاش‌هایم به نتیجه برسد، اما به هر حال این هم بخشی از فوتبال است و باید آن را بپذیریم.

شهباززاده در مورد اینکه آیا امیر قلعه‌نویی برای فرصت‌های از دست رفته گلزنی صحبتی با او انجام داده، اظهار داشت: بله، تیم ما جو خوبی دارد. مدام در ارتباط هستیم و صحبت‌های لازم را انجام می‌دهیم اما لحظه‌ای که باید آن اتفاق بیفتد قابل صحبت نیست. در لحظه‌هایی که ضربه زدم، آرامش داشتم. سعی می‌کنم ضربه خوبی بزنم و فکر می‌کنم این کار را انجام داده‌ام اما مقداری شانس لازم است که فعلا از ما رو برگردانده است.

وی در مورد اینکه فرصت‌سوزی‌های سپاهان باعث شد فاصله پرسپولیس صدرنشین با این تیم زیاد شود، گفت: همینطور است. شرایط دست خودمان بود اما اتفاقات طوری رقم خورد که فرصت‌های خوب به دست آمده را خیلی راحت از دست دادیم. تیم خوبی داریم که فوتبال چشم‌نوازی را بازی می‌کند. هرکسی بازی‌های ما را نگاه کرده متوجه این موضوع شده، ما فوتبال مالکانه‌ای بازی می‌کنیم. در مقابل تیم‌هایی که اذیت می‌کنند خیلی راحت کار می‌کنیم و صاحب موقعیت می‌شویم اما در لحظاتی از بازی‌ها نیاز داریم از گل خودمان مراقبت کنیم یا گل بعدی را بزنیم.

شهباززاده تصریح کرد: مطمئنم این بدشانسی‌ها هم به زودی تمام می‌شوند و با دقت بیشتر، کارهای ما به نتیجه می‌‌رسد. نگرانی از این بابت نداریم. در چند بازی اخیر امتیازات را همینطوری از دست دادیم که توجیهی هم ندارد. بخشی از آن به بدشانسی برمی‌گردد اما قطعا نقش خودمان هم در آن پررنگ است و باید این ایراد را برای ۵-۶ بازی بعدی برطرف کنیم.

مهاجم سپاهان در مورد برگزاری مسابقات لیگ و شرایطی که کرونا برای تیم‌ها به وجود آورده عنوان کرد: چیزی که می‌توانم بگویم؛ اولویت سلامتی مردم و همچنین بازیکنان و اعضای تیم‌هاست که آن‌ها هم جزیی از مردم هستند. آن‌ها هم خانواده دارند و عده زیادی درگیری این مساله می‌شوند. متاسفانه شرایط کشورمان هم از لحاظ رعایت پروتکل‌های بهداشتی خیلی خوب نیست.

وی گفت: نمی‌خواهم بگویم اگر من بودم چه تصمیمی می‌گرفتم ولی به هر حال سلامتی در درجه اول است. شاید می‌شد برای برگزاری بازی‌ها اصرار زیادی نکرد.کاری که بعضی از کشورها هم انجام دادند. اما به هر حال به جز یکی دو تیم که درگیر این مشکل شدند تا الان مسابقات خوب برگزار شده است. حالا که بازی می‌کنیم باید موارد بهداشتی و پزشکی رعایت شوند تا با کمترین مشکل مسابقات ادامه پیدا کند.

مهاجم سپاهان در مورد بازی این هفته مقابل تراکتور تبریز و اینکه آیا به گلزنی برای تیمش فکر می‌کند، اظهار داشت: در مورد حساسیت بازی نیاز به گفتن حرفی نیست. دو تیم بالای جدول هستیم و مشخصا سر سهمیه آسیایی رقابت داریم. تراکتور تیم خوب و قابل احترامی است اما از ته دل می‌گویم مهم سه امتیاز این بازی است و باید در تبریز برنده باشیم. هر کسی هم گل زد خیلی اهمیت ندارد.

شهباززاده در پاسخ به این سوال که اگر امیرقلعه‌نویی پس از پایان لیگ نوزدهم از سپاهان جدا شود او نیز از این تیم جدا می‌شود، گفت: قرار داد من با سپاهان امسال تمام می‌شود اما فعلا تمرکزم روی این است که چند بازی آخر لیگ تمام شود و بعد از آن برای فصل آینده تصمیم می‌گیرم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج