۱۰۱۵۳۳۲
۳ نظر
۵۰۰۷
۳ نظر
۵۰۰۷
پ

کرونا، ۴۵۰ راننده تاکسی را مبتلا کرد

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور گفت: تا کنون ۴۵۰ نفر از رانندگان تاکسی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و از این تعداد ۳۵ نفر فوت کرده‌اند.

ایرنا نوشت: مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور گفت: تا کنون ۴۵۰ نفر از رانندگان تاکسی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و از این تعداد ۳۵ نفر فوت کرده‌اند.

مرتضی ضامنی روز دوشنبه افزود: ‌در پی تشدید کرونا، اجرای طرح الزام فاصله‌گذاری اجتماعی و سلامت محیط کار در ناوگان تاکسیرانی شهری کشور برای رانندگان تاکسی و مسافران اجرا شد.

وی خاطرنشان کرد: با وجود اینکه رانندگان تاکسی در بیشتر موارد از ماسک و دستکش استفاده می کنند، اما در صورتیکه از ماسک استفاده نکنند با آنها برخورد خواهد شد و توسط بازرسان تاکسیرانی و کمیته انظباطی به این تخلف رسیدگی می شود.

ضامنی در پاسخ به این سووال که این برخورد شامل چه مواردی است، گفت: رسیدگی در کمیته انظباطی از تذکر شروع می شود و همچنین متناسب با تخلف، این کمیته می تواند با تکرار آن، جرائم مالی متناسب با نظر کمیته را پیش بینی کند.

وی افزود: تاکید بر این است که مسافران تاکسی نیز از ماسک استفاده کنند زیرا رانندگان تاکسی از اقشار در معرض خطر هستند و مسافران برای حفظ سلامتی خود و دیگران از ماسک استفاده کنند تا چرخه استفاده از ماسک کامل باشد و شاهد مشکلات کمتری در این خصوص باشیم.

ضامنی ادامه داد: در اویل شروع کرونا در جامعه برای تهیه ماسک، دستکش و مواد ضد عفونی کننده مشکلاتی وجود داشت اما اکنون در این خصوص مشکل چندانی نیست، بخشی از این اقلام توسط راننده های تاکسی و بخشی هم توسط شهرداری ها متناسب با اعتباراتشان تامین می شود.

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور در خصوص استقبال مردم برای استفاده از ناوگان تاکسیرانی در روزهای کرونایی گفت: در اواخر اسفند سال گذشته و همچنین اوایل فروردین امسال با کاهش ۷۰ درصدی استفاده از تاکسی مواجه بودیم، اما اکنون میزان استفاده مسافران از تاکسی افزایش یافته و تقریبا به شرایط عادی بازگشته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      نون همرو برید این کرونای کثیف

    • بدون نام

      خدا رحمتشون کند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خدا رحمتشون کنه روحشون شاد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج