۱۰۱۵۵۷۶
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

حسین‌پور: از زمان برانکو هم بیشتر امتیاز گرفته‌ایم

پرسپولیس در زمان حضور برانکو توانسته بود یک تیم خوب و کامل بسازد و این مربی به‌جز یک فصل که پنجره نقل‌وانتقالاتی‌اش بسته بود، توانسته بود توازن را در تیم حفظ کند و با تلفیقی از بازیکن ستاره و جوان برای هر حریفی دردسرساز شود.

فرهیختگان: پرسپولیس در زمان حضور برانکو توانسته بود یک تیم خوب و کامل بسازد و این مربی به‌جز یک فصل که پنجره نقل‌وانتقالاتی‌اش بسته بود، توانسته بود توازن را در تیم حفظ کند و با تلفیقی از بازیکن ستاره و جوان برای هر حریفی دردسرساز شود. جوانانی که برانکو آن روزها به تیم اضافه کرده بود و حتی در فینال آسیا هم به دلیل کمبود بازیکن مجبور به استفاده از آنها شد، اکثرا با نظر گابریل کالدرون از سرزمین سرخ‌ها جدا شدند ولی هنوز تعدادی از این بازیکنان جوان در پرسپولیس حضور دارند و حتی توانسته‌اند در مواقع حساس عصای دست یحیی هم باشند.

سعید حسین‌پور یکی از جوانانی است که برانکو علاقه زیادی به فوتبالش داشت و هر فرصتی که پیدا می‌کرد به او بازی می‌داد تا او را برای میدان‌های بزرگ آبدیده کند. او در روز محرومیت کمال کامیابی‌نیا و حضور ربیع‌خواه در سمت چپ دفاعی از سوی یحیی به میدان فرستاده شد و توانست بیش از ۸۰ دقیقه در میدان حضور داشته باشد و تنها به دلیل هجومی‌تر شدن پرسپولیس از زمین خارج شد. گفت‌وگو با این هافبک جوان را در ادامه می‌خوانید.

بازی کردن برای پرسپولیس بعد از حدود یک سال چه مزه‌ای داشت؟

واقعا برای من خیلی جذاب بود. یک سال قبل مقابل پارس‌جنوبی جم آخرین باری بود که برای پرسپولیس به میدان رفته بودم و بعد از آن با اینکه در زمان آقای کالدرون خوب تمرین می‌کردم و در بازی‌های دوستانه و جام شهدا هم عملکرد بدی در زمین نداشتم، اما به هر حال خیلی مورد توجه آقای کالدرون قرار نداشتم. اما از زمانی که آقا یحیی به تیم آمدند من فهمیدم که ایشان روی بازیکنان جوان نگاه ویژه‌ای دارند و تلاشم را برای اثبات خودم بیشتر کردم، شرایط طوری رقم خورد که در بازی با ماشین‌سازی این فرصت نصیبم شد که از ابتدا به میدان بروم و خدا را شکر می‌کنم که توانستم نظر مثبت کادرفنی را جلب کنم. البته باید بگویم که در پست بازی من پرسپولیس صاحب بهترین بازیکنان لیگ است و همین موضوع کار من را سخت کرده و البته ‌انگیزه‌ام را نیز بیشتر کرده است.

ظاهرا برای پرسپولیس هم پاقدم خوبی داری و هر زمان بازی کرده‌ای پرسپولیس برنده میدان بوده است.

بله، من تا به حال هفت بازی رسمی برای پرسپولیس انجام داده‌ام که در تمام این بازی‌ها تیم برنده از زمین خارج شده است. البته من خیلی به این خرافات اعتقادی ندارم، اما باعث خوشحالی‌ام است که حضورم با پیروزی پرسپولیس همراه شده است و رکورد صددرصدی من هم در پیروزی حفظ شده است.

کمی از بازی با ماشین‌سازی بگو. بازی ساده‌ای برای شما نبود؟

این تیم خیلی جمع و عقب بازی می‌کرد و همین موضوع کار ما را سخت کرده بود. اما آنها واقعا نمایش خوبی داشتند و مثل تمام تیم‌های آقای مهاجری روی زمین بازی می‌کرد و این اتفاق باعث شد که کار ما راحت‌تر شود چون بازی با تیم‌هایی که هوایی بازی می‌کنند خیلی سخت است و ماشین‌سازی واقعا این‌گونه بازی نکرد. ما در این بازی ۴، ۵ موقعیت خوب داشتیم که نتوانستیم به گل تبدیل کنیم، اما خدا را شکر درنهایت توانستیم با کسب ۳ امتیاز از زمین خارج شویم.

تو هم یک موقعیت خوب داشتی که می‌توانستی به گل تبدیل کنی، اما توپ را به بیرون زدی.

واقعا آقا سیامک پاس خیلی خوبی به من داد و متاسفانه توپ مقابل من پله شد و نتوانستم ضربه دقیقی بزنم. اما امیدوارم در فرصت‌های آینده بتوانم برای تیم محبوبم گلزنی کنم.

شرایط طوری بود که انگار خودتان هم از کسب 3 امتیاز بازی ناامید شده بودید!

این‌طور نیست. پرسپولیس در این مدت نشان داده که تا ثانیه‌های آخر بازی برای کسب موفقیت در زمین تلاش می‌کند و آن‌قدر هم با آرامش بازی می‌کنیم که انگار واقعا می‌دانیم که قرار است گل بزنیم. شما دیده‌اید که ما در دقایق پایانی بازی‌ها هم زیاد گل زده‌ایم. ما در زمان برانکو هم همین مدل بازی می‌کردیم و عجله‌ای برای گلزنی نداریم.

خیلی تیم‌ها امیدوار بودند که بعد از قرنطینه بتوانند فاصله امتیازاتی‌شان را با شما کم کنند اما حالا می‌بینیم که این فاصله بیشتر هم شده است. آیا انگیزه‌‌تان بالاتر رفته است؟

قرعه این فصل ما طوری بود که با تیم‌های خوب و مدعی در هفته‌های ابتدایی بازی‌ها رقابت کردیم و هرچه به هفته‌های پایانی نزدیک‌تر می‌شویم تیم‌های آسان‌تری را در مقابل خود می‌بینیم. ما در هفته‌های ابتدایی دور برگشت توانستیم خیلی خوب عمل کنیم و حضور آقا یحیی روی نیمکت باعث شد تا تیم منسجم‌تری را در میدان داشته باشیم و بتوانیم دور رفت و امتیازات زیادی که به مدعیان داده بودیم را جبران کنیم.

قهرمانی پرسپولیس قطعی است؟

فکر می‌کنم قطعا قهرمان می‌شویم. این موضوع ممکن است دیر و زود داشته باشد، اما سوخت و سوز ندارد. ممکن است ما یکی دو بازی دیگر قهرمان شویم ولی قرار نیست تمرکز خودمان را از دست بدهیم.

خیلی‌ها یحیی را با برانکو مقایسه می‌کنند و او را برانکوی وطنی می‌نامند. چقدر با این موضوع موافقی؟

این مقایسه خیلی درست است. تیم ما در زمان کالدرون شرایط روحی چندان خوبی نداشت و نتوانستیم نظمی که در زمان برانکو داشتیم را حفظ کنیم. اما با حضور آقا یحیی دوباره آرایش خوب در تیم شکل‌گرفت و حتی در نتیجه‌گیری و ارائه فوتبال زیبا از زمان برانکو هم بهتر عمل کرده‌ایم.

یحیی با استفاده از تو و عبدی نشان داد که به جوانان تیم اعتقاد دارد. این اتفاق ‌انگیزه‌های تو را بیشتر نمی‌کند؟

من همه تلاشم این است که بتوانم با عملکرد خوبم در تمرینات و بازی‌ها، اعتماد آقای گل‌محمدی را جلب کنم. این را در بازی‌های تدارکاتی و دیدار با ماشین‌سازی نشان دادم. این را هم بگویم که وقتی یک بازیکن آن هم در پست هافبک وسط بعد از یک سال به میدان رسمی می‌رود قطعا فشار زیادی را تحمل می‌کند، اما قطعا می‌توانم در آینده شرایط بهتری داشته باشم.

در تیم شما هم یک بازیکن(آریا برزگر) مبتلا به کرونا وجود دارد. این اتفاق شما را نگران نکرده است؟

بله، متاسفانه این اتفاق افتاده است و ما برای این همبازی‌مان آرزوی موفقیت می‌کنیم. اما با توجه به اینکه او خیلی زود از تیم جدا شد و ما هم به‌شدت پروتکل‌ها را رعایت کرده بودیم، نگران شیوع این ویروس در تیم نیستیم و امیدواریم این ویروس در هیچ تیمی دیده نشود و در کل از کشور ما خارج شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خدا برکت مسعود سلطانی فر بدهد که براتون امتیاز جمع می کند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج