جاباما
۱۰۱۵۶۵۰
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

فعالیت‌های اداری مدارس تعطیل نیست

سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران از عدم تعطیلی فعالیت‌های اداری مدارس نظیر ثبت نام، هدایت تحصیلی و سنجش سلامت نوآموزان خبر داد و گفت: آزمون ورودی مدارس سمپاد نیز در موعد خود برگزار خواهد شد.

خبرگزاری ایسنا: سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران از عدم تعطیلی فعالیت‌های اداری مدارس نظیر ثبت نام، هدایت تحصیلی و سنجش سلامت نوآموزان خبر داد و گفت: آزمون ورودی مدارس سمپاد نیز در موعد خود برگزار خواهد شد.

مسعود ثقفی در جمع خبرنگاران با اشاره به اطلاعیه روز گذشته ستاد ملی مبارزه با کرونا و اعلام تعطیلی برخی فعالیت‌های شهری به علت کرونا گفت: مباحثی که در آموزش و پرورش در حال حاضر وجود دارد مانند ثبت نام، هدایت تحصیلی و مراکز سنجش نوآموزان، فعالیت‌های اداری مدارس هستند و به عنوان فعالیت آموزشی محسوب نمی‌شوند و طبیعتا مشمول این تعطیلی نخواهند بود.

وی افزود: مدارس به فعالیت خود با رعایت اصول بهداشتی و پروتکل‌های بهداشتی در موارد گفته شده ادامه خواهند داد.

سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران با بیان اینکه البته آزمون سمپاد هم این هفته با توجه به کشوری بودنش برگزار خواهد شد که توضیحات کامل مربوطه توسط رئیس مرکز سمپاد ارائه شده است تاکید کرد: بنابراین فعالیت های روز دوشنبه و چهارشنبه در مدارس، فعالیت‌های اداری هستند و ادارات نیز مشمول تعطیلی‌های اعلام شده نیستند و نیروهای اداری مدرسه اقدام به ثبت نام، هدایت تحصیلی و سنجش سلامت خواهند کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج