۱۰۱۵۸۸۷
۳ نظر
۵۰۰۱
۳ نظر
۵۰۰۱
پ

مدیرعامل سپیدرود: اقدام شاهین غیراخلاقی بود

مدیرعامل باشگاه سپیدرود گفت: باشگاه شاهین بوشهر در اقدام غیر اخلاقی و غیرحرفه‌ای شب مسابقه ما با تیم گل‌ریحان البرز با پاشازاده وارد مذاکره شد.

خبرگزاری فارس: افشین ناظمی مدیر عامل باشگاه سپید رود رشت درباره اقدام اخیر سرمربی این تیم اظهار داشت: حدود ۱۸ روز پیش با پاشازاده قرارداد بسته‌ایم و دو بازی را نیز مربی‌گری کرد؛ در این بین باشگاه شاهین بوشهر طی اقدام غیر اخلاقی و غیر حرفه ای شب مسابقه ما با تیم گل‌ریحان البرز با ایشان وارد مذاکره شد این در حالی است که در گذشته تیم شاهین بوشهر اخلاق مداری را راس همه امور خود قرار می‌داد.

وی افزود: پیامی خصوصی برای پاشازاده ارسال کردم و در آن با رفتن ایشان مخالفت کردم، مردم نیز نسبت به این امر اعتراض دارند.

ناظمی با اشاره به شکایت باشگاه سپید رود از باشگاه شاهین بوشهر تاکید کرد: شاهین بوشهر مربی تحت اختیار ما را وارد مذاکره کرده است و من به نمایندگی از مردم شهر رشت، این امر را پیگیری خواهم کرد.

مدیر عامل باشگاه سپید رود رشت با تاکید بر اینکه تیم سپیدرود هیچ‌گونه رضایتی برای خارج شدن سرمربی تیم و فسخ قرارداد اعلام نکرده است، گفت: با وجود اینکه در تماس تلفنی با باشگاه شاهین بوشهر مخالفت خود را تکرار کردم اما امروز صبح با پاشازاده قرار داد بستند.

وی افزود: باید در بخش حقوقی فدراسیون فوتبال قوانین به گونه ای تنظیم شود تا شاهد این اتفاقات نباشیم. این اقدامات به ضرر فوتبال ما خواهد بود.

ناظمی که با برنامه گل طلایی رادیو جوان گفت‌و‌گو می‌کرد، ادامه داد: از ساعت ۱۵ امروز با چند نفر وارد مذاکره شده ایم و امیدواریم تا ساعاتی دیگر این مذاکرات را به نتیجه رسانده و مربی شایسته را برای این تیم انتخاب کنیم تا رضایت طرفداران این تیم را جلب کنیم.

مدیر عامل باشگاه سپید رود در پایان تصریح کرد: تیم سپیدرود برنامه های متعددی از جمله بازگشت به لیگ برتر را تدوین کرده بود و پاشازاده نیز در جریان این برنامه ها قرار داشت. من نیز به عنوان نماینده این تیم هرکاری که بتوانم انجام خواهم داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این کیسه ها کلا بی معرفت هستن

    • subasa ozara

      یه مشت آشغال و دلال منفعت طلب شدن مربی فوتبال داغونمون. بعد حرف مربی خارجی میشه سینه چاک میدن. متاسفانه اینا برمیگرده به جامعه فاسد و دولت بی کفایت که مارو اینطور بار اورده...

    • مهدی

      از یه استقلالی کیسه کش قدیمی بیشتر از این نمیشه انتظار داشت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج