۱۰۱۶۰۷۱
۵ نظر
۵۰۰۷
۵ نظر
۵۰۰۷
پ

قلعه‌نویی حکم قهرمانی پرسپولیس را امضا می‌کند؟

تیم فوتبال پرسپولیس در صورت پیروزی مقابل فولاد و تکرار از دست دادن امتیاز رقبای خود می تواند در ورزشگاه آزادی جسن قهرمانی زودهنگام خود را بگیرد.

خبرگزاری مهر: نتایج هفته بیست و چهارم لیگ برتر ایران باعث شد تا پرسپولیس فاصله خود در صدر جدول را با شهر خودرو و سپاهان اصفهان به ۱۴ امتیاز برساند. اختلاف امتیازی که باعث می‌شود تا شاگردان یحیی گل محمدی در پرسپولیس با خیال آسوده‌تری برای بازی پنجشنبه هفته جاری خود با فولاد خوزستان به میدان بروند.

سرخپوشان پایتخت در صورت پیروزی مقابل شاگردان جواد نکونام می‌توانند امیدوار به برگزاری جشن قهرمانی خود در پنج هفته مانده به پایان مسابقات فصل جاری باشند. برد پرسپولیس مقابل فولاد باعث می‌شود تا این تیم به اختلاف ۱۷ امتیازی با سپاهان اصفهان و شهرخودرو برسد. دو تیمی که جمعه هفته جاری میهمان هستند و کار سختی برای کسب پیروزی دارند.

سپاهان بایستی به تبریز برود تا مقابل تراکتور بازی کند. دیداری که برای هر دو تیم ۶ امتیازی محسوب می‌شود و شاگردان امیر قلعه نویی در سپاهان برای بردن تراکتوری‌ها باید سنگ تمام بگذارند تا بتوانند با برد در این دیدار به حاشیه‌های بوجود آمده در اصفهان مرهم ببخشند.

قلعه نویی که کمترین امید را برای کسب قهرمانی با این تیم در لیگ برتر دارد برای اینکه پس از سال‌ها طعم خداحافظی از سرمربیگری این تیم را نچشد محکوم به برد مقابل تراکتور است. در غیر اینصورت نه تنها جایگاه او به عنوان سرمربی سپاهان متزلزل‌تر از همیشه خواهد شد بلکه تراکتور را می‌تواند به رتبه دوم جدول رسانده و پرسپولیس را در آستانه قهرمانی زودهنگام قرار دهد.

شهرخودرو نیز بایستی در جم به مصاف پارس جنوبی برود. تیمی که هفته گذشته توانست از سپاهان امتیاز بگیرد و این روزها با استعفای هومن افاضلی سرمربی خود روبرو شده است. شهرخودرو در صورت باخت مقابل این تیم امیدهای خود را برای کسب قهرمانی بطور کامل از دست می‌دهد.

پرسپولیس نیز در صورت برد مقابل فولاد و شکست سپاهان و شهرخودرو مقابل تراکتور و پارس جنوبی جم می‌تواند جشن قهرمانی خود را در پایان هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر بگیرد.

معادله‌ای سه مجهولی که جشن قهرمانی سرخ‌ها در تهران را به نتایج بازی‌های مهم این هفته در تبریز و شهر جم مرتبط می‌کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      پرسپولی حکمشوخودش امضا میکنه قلعه نویی بره حکم سهمیه برا خودش و هوچیگرا امضا کنه

    • ی دختر پرسپولیسی ۱۳ ساله

      نمیخواد امضا کنه بعد منتش رو بزاره پرسپولیس خودش قهرمان میشه

    • kordook

      کیسه ها دیگه حتی تو امار و روی کاغدم نیستن هوچیگرا

    • کیسه زباله آبی

      پرسپولیس بسیار بزرگتر از آن است که نیاز به امضای حکم قهرمانی اش توسط گروهبان قندعلی داشته باشد. گروهبان بهتر است به فکر سهمیه تیم خودش باشد. امضای حکم قهرمانی سرورش پیشکش!!

    • بدون نام

      پرسپولیس قهرمان

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج