جاباما
۱۰۱۶۸۳۱
۴ نظر
۵۰۰۴
۴ نظر
۵۰۰۴
پ

نکونام: بازی سختی با پرسپولیس داریم

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان جدال شاگردانش مقابل پرسپولیس را سخت توصیف کرد و گفت که به دلیل اتفاقات اخیر تیمش شرایط خوبی ندارد.

خبرگزاری تسنیم: جواد نکونام درباره دیدار فردا شب با پرسپولیس گفت: قطعاً بازی سختی است؛ پرسپولیس چندین هفته است که در صدر جدول قرار دارد و الان هم نزدیک به قهرمانی است. بازی سخت و سنگینی داریم.

وی افزود: شرایط ما خوب نبوده است. بعد از بازی با ماشین سازی مشکلات عدیده‌ای از بابت کرونا داشتیم و تست بازیکنان‌مان یکی یکی مثبت شد. در واقع شرایط تمرینی‌مان خوب نبود. چهارشنبه که به تهران آمدیم، با حداقل نفرات بزرگسالان آمدیم و با ۵، ۶ نفر از بازیکنان جوان و امید ۱۸ نفر شدیم و به زور آمدیم. تست چند بازیکن منفی شده، ولی آنها دو هفته تمرین نکرده‌اند و بدن‌شان ضعیف شده است. ویروس کرونا مشکلاتی به وجود آورده بود و آنها را در اختیار نداشتیم. الان ۱۹ یا ۲۰ نفر هستیم. از این تعداد هم ۵، ۶ نفر جزو بازیکنانی هستند که به تازگی از این بیماری رهایی پیدا کرده‌ و تمرینی به آن صورت نداشته‌اند و شرایط‌شان خوب نیست و قطعاً از آنها استفاده نخواهیم کرد.

سرمربی فولاد در پاسخ به این سوال که تیمش دو هفته است بازی نکرده و چه تمهیداتی اندیشیده‌ که فولاد روی فرم باشد؟ گفت: بازیکنانی که با ما تمرین کرده‌اند، مشکلی ندارند. مشکل‌مان با آنهایی است که با ما تمرین نکرده‌اند و قرنطینه بودند. این موضوع شرایط را برای ما سخت کرده بود. این بازیکنان حتی انفرادی هم تمرین نداشتند. شرایط تیمی ما واقعاً خوب نیست، ولی کسانی که تمرین کرده‌اند، شرایط‌شان خوب است.

نکونام اضافه کرد: شرایط خوبی در لیگ و جدول داشتیم، اما کرونا بزرگترین ضربه را به تیم ما زد و باعث شد تیم از شرایط خوبش دور شود. متاسفم و ناراحتم از اینکه تیم در بهترین حالت ممکن این اتفاق برایش افتاد و و تا امروز ۲۶، ۲۷ نفر از کسانی که به این ویروس مبتلا شده‌اند را در تیم خود داشتیم. با توجه به اینکه اهواز از نقاط قرمز است و بازیکنان هم در رفت و آمد هستند، شرایط‌مان خوب نیست.

وی گفت: دو بازی را از دست دادیم و الان هم با پرسپولیسی بازی داریم که صدر جدول است و نفراتی داریم که برای اولین بار به اردو با تیم بزرگسالان آمده‌اند و اولین بار می‌خواهند آزادی را ببینند. بازیکنانی هستند که تاکنون از آنها استفاده نکرده‌ایم و نمی‌توانستیم استفاده کنیم، ولی الان با خود به تهران آورده‌ایم. آنها نفراتی هستند که با توجه به تعطیلی لیگ‌های جوانان و امید، بازی هم نکرده‌اند. واقعاً شرایط کاملاً نابرابری داریم.

نکونام درباره زمان بازی‌های معوقه فولاد عنوان کرد: هیچ صحبتی درباره زمان این بازی‌ها با ما نشده است؛ البته مشکلی نداریم. در واقع اگر تیم و بازیکنان‌مان آماده باشند، هیچ مشکلی نداریم و بازی می‌کنیم. صحبت این است که این همه کرونایی در تیم ما باعث شده شرایط عادلانه نباشد.

وی درباره فصل آینده و حضورش در فولاد گفت: اگر باشگاه بخواهد، باعث افتخارم است که بمانم و امیدوارم سال آینده شرایط بهتری را برای تیم فولاد به وجود بیاورم. کار کردن با آذری و مهندس محمدی باعث افتخارم است و یک کادر قوی پشتیبانی داریم. امیدوارم لیگ را به سلامت تمام کنیم و بعد تصمیم بگیریم، چون اهواز جزو نقاط قرمز است و همین موضوع کار را سخت کرده و امیدوارم به حالت نرمال بازگردد؛ چرا که این وضعیت روی تصمیم همه بازیکنان و من تاثیرگذار است. باعث افتخارم است که بمانم و فولاد را به جایگاه اصلی‌اش که حضور در چهار تیم بالای جدول و صعود به آسیا است، برسانم.

سرمربی فولاد درباره شرایط آیاندا پاتوسی گفت: پاتوسی را خیلی وقت است نداشتیم و او نمی‌توانست از کشورش خارج شود. الان هم که برگشته، از این مسئله ناراحتم که شرایط ایده‌آلی ندارد. او کاملاً غیر حرفه‌ای عمل کرده و نتوانسته خودش را روی فرم ایده‌آل نگه دارد. ما نمی‌توانیم از او استفاده کنیم و قطعاً باید آماده‌اش کنیم. امیدوارم پاتوسی زود به شرایط ایده‌آلش بازگردد. در حال حاضر که شرایط خوبی ندارد و فردا قطعاً نیست و امیدوارم در آینده بتوانیم از او استفاده کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهرداد آبادانی

      فردا حکم قرمانی و پوکر سوزش میزنیم تاسیون حقیییییرررررر

    • ایران

      به امید برد فولاد مقابل لنگیها

    • هوادار فولاد خوزستان

      خدا بزرگه اقا جواد اگه خاطرتون باشه تیم استقلال خوزستان با یه سری بازیکن بی نام و نشان قهرمان ایران شد من مطمعنم بازیکنای امید فولاد هم کاملا حرفه ای ان چون باشگاه باشگاه حرفه ای هست ب امید خدا فردا یه بازی جوانمردانه ببینیم نتیجش با خداست هوادار فولاد جانم فدای تیمم

    • بدون نام

      واقعا بازی با تیم وزیر ورزش سخته
      ۸۰ دقیقه فوتبال بازی میکنی و تو ۱۰ دقیقه آخر میخوای آخرین تاکتیک های توی مغزت رو اجرا کنی که یهو یه پنالتی الکی به ضررت میگیرن و بازی ۱ صفر تمام میشه و ۳ امتیاز میگیرن و فک میکنن خودشون قهرمان شدن
      به کثافط کشیدین لیگ رو آقایون مسوول ورزش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج