جاباما
۱۰۱۶۸۵۲
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

بیانیه ملوان درباره اتفاقات دیدار با مس رفسنجان

پنالتی برعلیه ملوان در دقایق ابتدایی بازی ، مشخص شد که محمدرضا محرمی مدافع ملوان خطایی انجام نداده است .

روابط عمومی باشگاه ملوان: بررسی صحنه های حساس داوری دیدار ملوان و مس رفسنجان توسط کارشناس محترم داوری برنامه لیگ یک که بر تمام سر و صدای رسانه ای که در هفته گذشته صورت گرفته بود خط بطلان کشید نکات جالبی داشت که پرداختن بدان خالی از لطف نیست.

در کارشناسی داوری مربوط به اعلام پنالتی برعلیه ملوان در دقایق ابتدایی بازی ، مشخص شد که محمدرضا محرمی مدافع ملوان خطایی انجام نداده است و این پنالتی برعلیه ملوان اشتباه بوده است و صحنه مشکوک دیگری در اواخر بازی که کادر فنی محترم تیم مس اعتقاد به برخورد توپ به دست مهیار زحمتکش داشته اند نیز ادامه بازی بهترین و صحیح ترین تصمیم داور بوده است.

متاسفانه کادر فنی محترم تیم حریف در طول مسابقه و حتی در طول هفته جاری با هیاهو و جنجال فراوان سعی در توجیه این باخت داشته اند و به نوعی رفتار خود را الگو نیز می دانستند !! کافیست به صحنه اعلام پنالتی بر علیه ملوان دقت کنید . در حالیکه کاپیتان و بازیکن خاطی ملوان در چند قدمی داور بودند بدون کوچکترین اعتراضی ، حکم داور را پذیرفته و از به جنجال کشیدن آن خودداری نمودند در حالیکه در شرایط مشابه و با اعتراضات و الفاظ ناشایستی که بازیکن حریف از خود نشان داد زمینه ساز اخراج خود و تضعیف تیم مس را فراهم نمود.

رفتاری که متاسفانه از دید عزیزان مسی کاملاً مخفی نگاه داشته شده است و اگر این بازیکن به مثابه بازیکنان ملوان برخورد در خور احترامی از خود نشان میداد قطعاً پاسخ مناسبتری دریافت مینمود. شایسته است اینگونه رفتارها که در فوتبال ما فراموش شده است بعنوان الگو معرفی شده تا فضای فوتبالمان که امروزه حاشیه ای به مراتب پررنگ تر از متن دارد تغییر کرده و با منش و رفتاری به مشابه آنچه باشگاه ملوان در دیدار مذکور و هفته جاری از خود نشان داد به استقبال روزهای بهتری برای فوتبال کشورمان باشیم .

در پایان بازی معروضیم با نگاهی اجمالی به اتفاقات این بازی در می بابیم برخلاف آنچه عزیزان اصرار بدان داشته اند نه تنها باشگاه ملوان از تصمیمات داوری در این دیدار و طول فصل جاری منتفع نگردیده است بلکه پنالتی که برعلیه ملوان گرفته شد نیز اشتباه بوده و به مانند خیل بازیهای گوناگونی که در این چند سال دیده ایم ، اشتباهات داوری جزئی از زندگیمان بوده است ! اما حقیقتاً بیم این داریم جوسازی رسانه ای هفته گذشته سبب شود شرایط داوری و نگاه اهالی فوتبال تغییر یافته و این جنجالها سبب شود باشگاه ملوان آشی نخورده و دهانی سوخته نصیبش گردد. امیدواریم کمیته داوران و سایر عزیزان بدون توجه به این هیاهوها و با نگاهی عدالت محور ، بازی های باقی مانده که در سقوط و صعود تیمها بسیار حائز اهمیت هستند را برگزار نموده و فارغ از جوسازی آنانی که رسانه در دست دارند به برقراری عدالت یاری رسانند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج