۱۰۱۷۶۹۱
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

ستین: رابطه‌ام با مسی مثل بقیه بازیکنان است

کیکه ستین پس از پیروزی بارسا بر آلاوس خوشحال بود و عنوان داشت که ارتباطش با مسی خوب است.

ورزش سه: کیکه ستین پس از پیروزی بارسا بر آلاوس خوشحال بود و عنوان داشت که ارتباطش با مسی خوب است.

بارسلونا وداعی خوب با لالیگا داشت و موفق شد در آخرین دیدار خود ۰-۵ در زمین آلاوس به پیروزی دست پیدا کند. لیونل مسی ستاره بارسا بود و دو گل زد و یک پاس گل داد. با این پیروزی بارسا کمی از بحران فاصله گرفت و با روحیه ای بهتر خود را مهیای مصاف با ناپولی در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان خواهد کرد.

کیکه ستین سرمربی بارسا در پایان بازی گفت:« پس از شکست از اوساسونا نیاز به تعمقی بیشتر داشتیم و به همین منظور شرایطی که در آن قرار داشتیم را به دقت تجزیه و تحلیل کردیم. با بازیکنان صحبت کردم و برخی مسائل را حل و فصل کردیم. این پیروزی باعث خواهد شد تا با روحیه ای بهتر برای بازی با ناپولی آماده شویم و باید بگویم که شور و انگیزه بالایی برای این مسابقه داریم. پیروزی همیشه به شما انرژی مضاعف می دهد.»

ستین در مورد آینده اش در بارسا گفت:« هرگز نگران آینده ام نبوده ام و چیزی که نگرانم می کند، وضعیت بارسلوناست. من هم بخشی کوچک از این مجموعه عظیم هستم و اصلا به فکر شخص خودم نیستم. تمرکزم روی کارم است اما خوب، شایعات و اخبار بیرون را نمی توانم کنترل کنم. همیشه خودم را تحت حمایت سران باشگاه دیده ام و اگر غیر از این بود، قطعا تا الان اخراج شده بودم.»

ارتباط با مسی:« ارتباطم با مسی مثل دیگر بازیکنان است. برخی بازیکنان از لحاظ شخصیتی سمپات تر هستند و برخی دیگر خیر. در مجموع مشکلی بین من و مسی وجود ندارد. حضور او در زمین و عملکردش، همیشه تفاوت ها را به سود ما رقم زده است و امیدوارم سال های بیشتری از تماشای بازی هایش در بارسا لذت ببریم.»

بهترین پست برای مسی:« در مورد این قضیه معمولا شرایط بازی تعیین کننده است. قطعا مسی هرچه به دروازه نزدیک تر باشد، به تلاش کمتری برای گلزنی نیاز پیدا می کند اما اگر پست او کمی دور از دروازه باشد نیز مزایای دیگری برای تیم خواهد داشت. اینگونه او می تواند موقعیت های گل بیشتری خلق کند ضمن اینکه بازیکنان بیشتری از حریف را درگیر خود خواهد کرد که باعث می شود فضاهای خالی بیشتری نصیب مان شود.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج