۱۰۱۸۱۱۱
۴ نظر
۵۰۰۴
۴ نظر
۵۰۰۴
پ

پاشازاده: نمی‌خواهم پول سپیدرود را بالا بکشم

مهدی پاشازاده در اقدامی ناگهانی تیم سپیدرود را ترک کرد و درحالی که به‌تازگی به جمع گیلانی‌ها پیوسته بود راهی بوشهر شد.

فرهیختگان: مهدی پاشازاده در اقدامی ناگهانی تیم سپیدرود را ترک کرد و درحالی که به‌تازگی به جمع گیلانی‌ها پیوسته بود راهی بوشهر شد. او در شرایطی با شاهین قرارداد بست که هنوز امضای قراردادش با تیم دسته یکی شمال کشور خشک نشده بود.

این اقدام سرمربی بوشهری‌ها جنجال زیادی به‌همراه داشت و سپیدرودی‌ها از او شکایت کردند. با این حال سرمربی شاهین هنوز این حواشی را پشت‌سر نگذاشته در اولین بازی در هیبت سرمربی تیم شاهین شکست پرگلی را مقابل تیم گل‌گهر پذیرفت و پس از آن با مصاحبه‌ای جنجالی کار گل‌گهری‌ها را کثیف عنوان کرد. به‌نظر می‌رسد پاشازاده بنا را بر جنجال گذاشته و خیال دارد فصل جاری را پر سروصدا به پایان برساند. گفت‌وگوی «فرهیختگان» با این مربی جوان را بخوانید.

گل‌گهری‌ها در پاسخ به ادعاهای شما بیانیه‌ای منتشر کردند!

من نمی‌دانم گل‌گهری‌ها چه گفته‌اند و یا چه کرده‌اند چون این بازی برای من تمام شده است، ولی باید اعتراف کنم قاعده چنین بازی‌هایی را بلد نیستم. من فقط می‌گویم شب قبل از بازی باید تعداد اعضای مبتلا به کرونای تیم حریف مشخص می‌شد، نه چند ساعت مانده به برگزاری بازی. منظور من این است که اگر کرونا دارند که حرفی نیست ولی اگر نداشتند این بازی‌هایی که قبل از مسابقه درآوردند برای چه بود؟

پس دلیل این همه عصبانیت چه بود؟

باب شده است که هر تیمی مشکلاتش را گردن کرونا می‌اندازد. مشکلات تیم من مشکل من است پس باید بتوانم راهکاری برایش پیدا کنم. مصدومان تیم من ربطی به کرونا ندارند، ولی همه بدهی‌ها، مصدومیت‌ها، بازیکنان چند اخطاره و حتی دعواهای خانوادگی خود را به گردن کرونا می‌اندازند. آنها اگر کرونا داشتند پس در ورزشگاه چه می‌کردند؟ من دیگر در مورد این بازی حرفی ندارم. ما آمدیم در زمین بازی کردیم و به آنها تبریک گفتم. بازی تمام شد و با وجود داوری و ناداوری دیگر جای بحثی باقی نمی‌ماند. مشکل من کل لیگ است.

ولی به‌نظر نمی‌رسد همه چیز برایتان تمام شده باشد و ظاهرا هنوز ناراحتید!

بحث من این است، این ضعف کلی فوتبال ماست که از موضوع کرونا سوءاستفاده می‌شود. چند هفته قبل در جریان بازی فولاد-نساجی و استقلال-پارس‌جنوبی کرونا دردسرساز شد. حالا ما تجربه بیشتری پیدا کردیم. چرا برای اینکه از کرونا سوءاستفاده نشود ۲۴ساعت قبل از هر بازی تست نمی‌دهند و برنامه‌ریزی درستی نمی‌کنند. رعایت یک قانون مشترک که کاری ندارد. اینکه حریف مدام بگوید بازی برگزار می‌شود یا نمی‌شود جز اینکه برنامه و تمرکز تیم مرا به‌هم بریزد چیزی دیگری در پی ندارد.

برخی فکر می‌کنند شما با این حرف‌ها می‌خواهید پشت شکست مقابل گل‌گهر پنهان شوید؟

به هر که می‌خواهید بگویید که کار تیم من حرفه‌ای بود. وقتی شکست تیمم را پذیرفتم چه بهانه‌ای می‌خواهم بیاورم. تیم من با بدبختی ۱۸ نفر شد. توان‌مان بیشتر از این نبود چون نفرات نداشتم. مصدوم داشتم و محروم و یک تیم که از پتانسیل تیم‌های پایه‌اش بهره‌مند نیست. ۵ بازیکن اصلی تیم شاهین مصدوم بودند. قطعا از نظر تعداد بازیکن ضعیف‌ترین تیم هستیم، ولی مردانه بازی کردیم. سازمان لیگ باید تکلیف این بازی‌ها را مشخص کند. اینکه تیم از ورزشگاه برمی‌گردد، از فرودگاه برمی‌گردد و بازی برگزار نمی‌شود عیب بزرگ ماست. اینکه بخواهیم از ماجرای کرونا استفاده کنیم و تمرکز تیم حریف را به‌هم بریزیم کار درستی نیست. من با چیزهای دیگر کاری ندارم.

چرا سرمربیگری تیم شاهین قعر جدولی را قبول کردید درحالی که تیم داشتید؟

قرارداد من با شاهین دلی بود. پشیمان نیستم و می‌دانم کار سختی را انتخاب کردم. باور دارم اگر بتوانم کار سخت را انجام دهم هنر کردم. از این انتخاب ناراحت نیستم هنوز هیچ چیز تمام نشده است. چرا بالای سر کسی که نمرده گریه کنیم. ما هنوز نمردیم و گریه کردن برای شاهین زود است.

نمی‌ترسید شاهین سقوط کند و نمره‌ای منفی در پرونده شما درج شود؟

من مشکلی ندارم. تا آخر می‌جنگم تا شاهین بماند. خدا مرا تا حالا دوست داشته و امیدوارم همچنان دوستم داشته باشد. یک سری بازیکن خوب داریم که باید با کمک همین‌ها تیم را سروسامان دهیم. این هفته کمی دست‌مان بازتر است. بازی با سایپا می‌تواند سرنوشت‌ساز باشد و نتیجه این بازی برایمان مهم است. در بازی این هفته یک تیم تغییر کرده نیستیم، ولی قطعا تیم متفاوتی خواهیم بود. در بازی قبل هم ما به اندازه شکستی که خوردیم ضعیف نبودیم. اگر آن پنالتی‌ها گرفته نمی‌شد شرایط تغییر می‌کرد. ناظر در جایی یک حرفی می‌زند و در جایی دیگر پنالتی را تایید می‌کند. به‌نظر من هر که پنالتی دوم در بازی با گل‌گهر را پنالتی بداند یا فوتبال بازی نکرده و یا اصلا فوتبال بلد نیست.

سپیدرودی‌ها مدعی شدند در دادگاه شما را می‌بینند. پاسخی ندارید؟

ما هم از خیلی‌ها شکایت کردیم ولی هنوز آنها را در دادگاه ندیدیم. راجع‌به تیم سپیدرود قبلا مفصل صحبت کردم. به آنها حق می‌دهم ولی من با مسئولان باشگاه سپیدرود صحبت کردم و بعد تصمیم را به درستی گرفتم. پولی که از آنها گرفتم به آنها پس می‌دهم من که نمی‌خواهم پول سپیدرود را بالا بکشم. برایشان پیغام فرستادم که پولشان را پس می‌دهم ولی خودشان هم می‌دانند آنچه قرار بود بگیرم نگرفتم. باشگاه‌ها حرف زیاد می‌زنند ولی عمل نمی‌کنند. در چنین مواقعی اگر بروم نامردم ولی بمانم هیچ اسمی ندارم!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      فعلا که بالا کشیده ای

    • بدون نام

      تو که مشکلات شاهین رو میدونستی چرا قبول کردی سرمربی بشی ها؟

    • H

      اگه مرد بودی سر قولت می ماندی و در سپید رود می ماندی

    • میثم

      مثل بقیه سفسطه کن و جنجال باز

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج