۱۰۱۸۸۹۳
۱۰ نظر
۵۰۰۸
۱۰ نظر
۵۰۰۸
پ

چالش ۲میلیاردی آقاکریـم!

چند روزی است که کمتر کسی از حضور کریم باقری در تیم‌ملی حرف می‌زند و البته مشخص نشد قراردادی که فدراسیون به‌دنبال تنظیم آن برای ارائه به این مربی برای تصمیم‌گیری درخصوص آینده کاری‌اش بود، به کجا رسید و چرا هنوز این قرارداد به دست باقری نرسیده است.

فرهیختگان: چند روزی است که کمتر کسی از حضور کریم باقری در تیم‌ملی حرف می‌زند و البته مشخص نشد قراردادی که فدراسیون به‌دنبال تنظیم آن برای ارائه به این مربی برای تصمیم‌گیری درخصوص آینده کاری‌اش بود، به کجا رسید و چرا هنوز این قرارداد به دست باقری نرسیده است.

هرچند منابع موثق نزدیک به باشگاه پرسپولیس معتقدند ممکن است برخی از اتفاقات شرایط را در ادامه طور دیگری رقم بزند و نتیجه‌اش درنهایت منجر به این شود که باقری فصل آینده را هم به‌عنوان دستیار در پرسپولیس حضور داشته باشد.

قرارداد و مخالفت سرخ‌ها

کریم باقری با پیشنهاد نبی برای انتخاب یکی از ۲ تیم پرسپولیس یا تیم ملی مواجه شده است؛ شرطی که در ابتدای مذاکرات وجود نداشته و به‌نظر می‌رسد فدراسیون قصد دارد یا حضور باقری در تیم‌ملی را محترمانه منتفی کند یا او را به‌صورت تمام‌وقت در اختیار داشته باشد.

شنیده‌ها مبنی‌بر این است که باقری هنوز یک فصل دیگر با سرخ‌ها قرارداد دارد و با اینکه باشگاه پرسپولیس در این مدت همه تصمیمات را به‌نظر آقاکریم منوط کرده، اما اینها در ظاهر است و درعمل باشگاه به‌شدت با این انتقال مخالف است و به مربی تیمش اعلام کرده پیش‌شرط آنها برای مذاکره با تیم‌ملی حضور توأمان در پرسپولیس بوده است.

باقری ضررهای مالی را می‌پذیرد؟!

بحث قرارداد باقری با پرسپولیسی‌ها و همچنین مخالفت سرخ‌ها با حضور کامل باقری در تیم‌ملی یکی از مواردی است که می‌تواند درجهت حضور آقاکریم در تیم‌ملی مشکل ایجاد کند، اما این تنها مورد نیست و مشکلات مالی هم در این بین می‌تواند مانع از این همکاری شود.

بر اساس شنیده‌ها قرارداد فصل آینده باقری با پرسپولیس ۲میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان بدون درنظر گرفتن آپشن‌های قرارداد است که البته این مبلغ منتقدان زیادی هم داشت که چرا یک دستیار باید رقم قراردادش اینقدر باشد.

اما طبق اطلاعاتی که به‌دست خبرنگار «فرهیختگان» رسیده، تیم‌ملی نمی‌تواند مبلغ بالایی به این مربی بپردازد و یکی از مواردی که در جلسه نبی با باقری مطرح شد و قرار شد بعد از طرح موضوع در هیات‌رئیسه فدراسیون فوتبال درخصوص آن تصمیم‌گیری شده و به اطلاع آقاکریم برسد، مبلغی است که فدراسیون قصد دارد به‌عنوان قرارداد با تیم‌ملی به این مربی بپردازد.

ظاهرا باقری نباید انتظار داشته باشد فدراسیون بیش از ۵۰۰ میلیون تومان برای این همکاری هزینه کند و این را می توان از رقم قرارداد سرمربی خارجی تیم‌ملی برداشت کرد.

با این اوصاف و باتوجه به حساسیت باقری روی مسائل مالی بعید نیست او در این شرایط قید همکاری با تیم ملی را در این مقطع بزند.

عکسی که اسکوچیچ منتشر کرد تهدید یا سورپرایز

دیروز سرمربی تیم‌ملی عکسی در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد که او را به‌همراه دستیارانش نشان می‌داد و این مربی کروات زیر این عکس مطلبی منتشر کرد با این مضمون: کادر مربیان درحال تکمیل شدن است.

برخی‌ها این عکس را نوعی تهدید برای باقری قلمداد کردند که او هرچه زودتر تصمیم خود را گرفته و جای خود را در کادر تیم‌ملی رزرو کند، هرچند برخی هم معتقدند اسکوچیچ به‌زودی با عکسی تازه فوتبال‌دوستان ایرانی را سورپرایز می‌کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • شورت قرمز پاره

      چرا افشین رو نمی فرستن تیم ملی
      ۵۰۰ بهش بدن ، ولی ۵ میلیارد خودش کاسب میشه

      پاسخ ها

      • کیسه زباله آبی

        افشین جان باید تو پرسپولیس بمونه تا مستقیما ناظر کار فرستادن کیسه به ته سطل زباله باشه. اولویت، پاک کردن صفحه لیگ از آلودگی کیسه زباله است.

      • شورت آبی پاره

        چرا فرهاد رو نمیفرستن تیم ملی دستیار علیمنصور شه که از بحرین هم ما شیش تا بخوریم؟

      • سجاد خیاط

        افشین باتعصب که بد جور کیسها رو سوزونده.د چون همیشه با شهامت از پرسپولیس کبیر دفاع میکنه ولی کیسها همچین کسی رو ندارن باید با توهمات به افشین باتعصب حمله کنن

      • بدون نام

        هیس کیسه کش فریاد نمیکشه

      • بدون نام

        احسنت.،

      • بدون نام

        لطفا ب لنگ توهین نکن.

      • سهند

        ایول گل گفتی خخخخخخ

    • بدون نام

      لنگ و کیسه و گاو نماد لنگپولیسه حکومتیه

    • سهند

      افشین باتعصب؟ زااااااااااااارت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج