۱۰۱۹۹۶۶
۳ نظر
۵۰۱۰
۳ نظر
۵۰۱۰
پ

لغو جمع‌آوری پل حافظ به نفع خودرو‌های امدادی

معاون مطالعات و برنامه ریزی سازمان حمل و نقل و ترافیک تهران اعلام کرد: پل حافظ-طالقانی پس از انجام بررسی‌های کارشناسانه، حائز اولویت اجرایی در شهر تهران تشخیص داده نشد و با ملاحظات و رأی کمیته شبکه معابر شورای عالی ترافیک تهران برچیده نمی‌شود.

خبرگزاری ایسنا: معاون مطالعات و برنامه ریزی سازمان حمل و نقل و ترافیک تهران اعلام کرد: پل حافظ-طالقانی پس از انجام بررسی‌های کارشناسانه، حائز اولویت اجرایی در شهر تهران تشخیص داده نشد و با ملاحظات و رأی کمیته شبکه معابر شورای عالی ترافیک تهران برچیده نمی‌شود.

صفا صبوری دیلمی، معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از توقف جمع آوری پل حافظ - طالقانی به دستور معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران خبر داد.

در همین رابطه محبوبه ذاکری سهی، معاون مطالعات و برنامه ریزی سازمان حمل و نقل و ترافیک تهران درباره توقف جمع آوری پل حافظ-طالقانی گفت: نخست برای جمع آوری این پل مطالعاتی در مقیاس کلان با هدف بررسی تأثیر جمع آوری آن در حوزه تحت نفوذ آن و شهر تهران انجام شد که بر اساس نتایج آن، با توجه به عدم کاهش قابل ملاحظه ظرفیت معابر و صرفاً تبدیل غیر همسطح به همسطح شدن معبر، شاخص‌های حمل و نقلی و ترافیکی در مقیاس کلان محدوده و شهر تغییر قابل ملاحظه منفی نداشت.

وی در ادامه افزود: به همین علت، ضمن تأیید مقدماتی این نتایج و کلیات طرح، قرار شد مطالعات ترافیکی در مقیاس محلی نیز صورت گیرد که اگر مشکلات ترافیکی و اجرایی در صورت جمع آوری پل یا در حین جمع آوری وجود دارد، لحاظ شده و بر اساس آن تصمیم نهایی اتخاذ شود.

ذاکری سهی با بیان این که بر اساس انجام ارزیابی چند معیاره دیگری از نظر منظر شهری و شاخص‌ های اجتماعی، امکان اغماض نسبت به مقدار ناچیز تغییر شاخص ترافیکی در مقیاس کلان وجود داشت، تأکید کرد: البته تنها در صورتیکه در مقیاس محلی و ملاحظات اجرایی نیز مشکلات اساسی وجود نداشت. تأکید معاونت حمل و نقل برای اتخاذ تصمیم نهایی، بر تکمیل و انجام مطالعات در مقیاس خرد، مشاهده تأثیر حذف پل در محلات مجاور پل و اقدامات ترافیکی مورد نیاز در سطح منطقه بود.

او در ادامه بیان کرد: مطالعات ترافیکی برای بررسی اینکه پس از جمع آوری پل چه اتفاقاتی در محلات بلافصل خواهد افتاد، بازگشایی و انسداد ضروری معابر برای حفظ عملکرد ترافیکی مناسب تا چه میزان خواهد بود، تغییر جهت‌های لازم تا چه حد امکان پذیر و تأثیرگذار خواهد بود، چراغ‌های راهنمایی چه تغییراتی خواهد داشت و ... صورت گرفت و نتایج پس از بررسی‌های کارشناسی مجدد، در کمیته شبکه معابر شورای عالی ترافیک تهران مطرح شد.

بنا براعلام سایت شهر، معاون مطالعات و برنامه ریزی سازمان حمل و نقل و ترافیک تهران با اشاره به حجم قابل ملاحظه تغییرات ضروری در شبکه معابر مجاور پل و نیز ضرورت انسداد مسیر پل حافظ-طالقانی برای جمع آوری به مدت بیش از یک ماه، گفت: با جمع بندی همه نظرات کارشناسی ترافیکی و نیز نقطه نظرهای سازمان آتش نشانی و خودروهای امدادی مبنی بر تطویل زمان امدادرسانی در بازه زمانی مورد نیاز برای جمع آوری پل و بعد از آن به علت تغییرات ضروری شبکه، با جمیع ملاحظات، جمع آوری پل حافظ-طالقانی حائز اولویت اجرایی در شهر تهران تشخیص داده نشد و این کمیته تخصصی شورای عالی ترافیک تهران به توقف آن رأی داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • همرزم

      پل سازی ها اغلب بی مورد ودارای خطر در زمان زلزله ومسدودی چندین گذر گاه میشود باید تبدیل به زیر گذر با قابلیت دفاعی و حفاظتی شوند

      پاسخ ها

      • BiNAMMM

        پل حافظ را بردارید
        ترافیک انقلاب هزار برابر میشود
        چرا از کارشناسان استفاده نمیکنید

    • بدون نام

      یه طرح یه دزدی..

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج