جاباما
۱۰۲۰۱۸۵
۶ نظر
۵۱۲۵
۶ نظر
۵۱۲۵
پ

دلبریِ آپدیت جذاب و طوفانی تلگرام از کاربران

سه هفته پیش بود که برای شما نوشتیم تلگرام نسخه ۶.۳ بتا امکان قرار دادن ویدیو به جای عکس پروفایل را می‌دهد. این ویژگی حالا با ارایه رسمی آپدیت تلگرام ارایه شده است.

برترین‌ها: سه هفته پیش بود که برای شما نوشتیم تلگرام نسخه ۶.۳ بتا امکان قرار دادن ویدیو به جای عکس پروفایل را می‌دهد. این ویژگی حالا با ارایه رسمی آپدیت تلگرام ارایه شده است. البته ویژگی‌های بیشتر از این هم وجود دارد. گفته می‌شود که آپدیت تلگرام ۶.۳ با قابلیت ویدیو پروفایل و ارسال فایل ۲ گیگابایتی ارایه شده است. همچنین ویژگی‌های ریز و درشت دیگر هم در جهت بهبود تجربه کاربری شاهد هستیم.

آپدیت امروز تلگرام قابلیت ویدیو پروفایل (ویدیو به جای عکس پروفایل) را به همراه ویژگی‌های بهبود یافته برای فاصله افراد نزدیک شما، اشتراک گذاری نامحدود فایل با حداکثر ۲ گیگابایت در هر پرونده، تصویر کوچک یا تامب-نیل عکس‌ها در لیست چت‌ها و اعلان ها، آمار گروهی و موارد دیگر ارائه می‌دهد.

ویدیو به جای تصویر پروفایل

اکنون می‌توانید یک ویدیو را در پروفایل خود قرار دهید و هر فریمی را که دوست دارید برای تصویر نمایه استاتیک خود در چت‌ها انتخاب کنید. خود را در واقعیت ضبط کنید، یا مانند افرادی که در تصویری جادویی از هری پاتر قرار دارید، چشمک بزنید و موج بزنید.

دلبریِ آپدیت جذاب و طوفانی تلگرام از کاربران

همانند ویدیو‌های آپلود شده، ویرایشگر رسانه ما به شما در ارتقاء کیفیت کمک می‌کند، یا حتی می‌توانید خود را با برچسب‌های متحرک تزئین کنید.

با تغییر حالات خود، می‌توانید با ضربه زدن روی "تنظیم به عنوان اصلی" به سرعت به عکس یا فیلم نمایه قبلی برگردید. عالی برای بازنویسی زمان و جوان ماندن برای همیشه!

ویرایش ویدیو تا سطح صاف کردن پوست و دیگر موارد

صحبت از ویرایشگر رسانه شد و باید بگوییم حالا هر عکس یا ویدئویی که با دوربین جلوی خود بگیرید، یک گزینه صاف کردن پوست در ویرایشگر رسانه دارد. اما شما برای دیدن یک شخص افسانه‌ای نیازی به آن ندارید، چرا که در حال حاضر افسانه‌ای هستید.

دلبریِ آپدیت جذاب و طوفانی تلگرام از کاربران

بخش «افراد نزدیک» بهبودیافته

فیلم‌های پروفایل باعث می‌شوند ملاقات با افراد جدید ده‌ها بار جالب‌تر شود و ما به مناسبت این، این قسمت بخش افراد نزدیک را بهتر کرده ایم.

هنگامی که افراد از طریق بخش People Nearby با شما تماس می‌گیرند، می‌بینید که فاصله آن‌ها تا چه حد است؛ و هنگامی که با شخصی در این نزدیکی چت می‌کنید، تلگرام یک برچسب تبریک برای شکستن یخ پیشنهاد می‌کند. خوشبختانه، تمام برچسب‌های ما برون گرا هستند.

اکنون که مردم با دقت در این دنیای شجاع جدید ظهور می‌کنند، وقت آن رسیده است که دوستان پیدا کنیم و دوباره جمعیت کره زمین را افزایش دهیم (!) یا … اوه نه لطفا این کار را نکنید، بلکه استیکر‌های تان را با هم مقایسه کنید. به مخاطبین بروید> افراد نزدیک را پیدا کنید و روی "Make myself visible" ضربه بزنید.

تصاویر تامب-نیل در صفحه چت‌های کلی

آیا تا به حال از خود سؤال کرده اید که آیا تصویر دریافتی فقط یک جوک دیگر است یا آن سلفی که منتظرش بوده اید؟ با تشکر از تصاویر تامب-نیل در صفحه چت‌های کلی، فورا از آنچه رسانه در پیام است، مطلع شوید.

دلبریِ آپدیت جذاب و طوفانی تلگرام از کاربران

تصاویر کوچک همچنین در اعلان‌ها و نتایج جستجوی پیام ظاهر می‌شوند. هرگز یک عکس گربه را از دست ندهید.

چت‌های جدید را از چت‌های افراد غیر-مخاطب خود جدا کنید

با تشکر از ویژگی افراد نزدیک و گروه‌هایی با بیش از ۲۰۰.۰۰۰ عضو، همیشه می‌توانید شخصی را پیدا کنید که با او گپ بزند. چهره‌های عمومی بعضی اوقات مشکل متضاد دارند و ممکن است بخواهند توجه آن‌ها را کاهش دهند، ما این موضوع را هم پوشش داده ایم.

اگر پیام‌های زیادی از غیر مخاطبین دریافت می‌کنید، کلید جدید تنظیمات حریم خصوصی و امنیتی را امتحان کنید تا به طور خودکار بایگانی و نادیده گرفتن گپ‌های جدید از افرادی که در مخاطبین شما نیستند را بی صدا کنید. شما می‌توانید در هر زمان از پوشه بایگانی به این چت‌ها دسترسی داشته باشید و آن‌ها را به فهرست اصلی چت برگردانید.

آمار گروه‌ها

دارندگان گروه‌های بزرگ با بیش از ۵۰۰ عضو اکنون می‌توانند نمودار‌های زیبا و مفصلی درباره فعالیت و رشد خود مشاهده کنند. آمار گروهی همچنین لیستی از اعضای برتر را با توجه به تعداد پیام‌ها و میانگین طول پیام نشان می‌دهد.

دلبریِ آپدیت جذاب و طوفانی تلگرام از کاربران

به هر حال، حداقل تعداد مشترکین برای دریافت کانال آمار نیز به ۵۰۰ نفر کاهش یافته است. ما در آینده قصد داریم دسترسی به آمار گروهی را برای سرپرستان همه گروه‌ها با ۱۰۰ عضو یا بیشتر در آینده نزدیک ارایه کنیم.

ویژگی‌های اضافه برای کاربران اندروید تلگرام

در اندروید پخش کننده موسیقی با نماد‌های جدید و یک لیست آهنگ قابل توسعه مجددا طراحی شده است. بر روی دکمه سمت چپ ضربه بزنید تا بتوانید تکرار، جابجایی و معکوس کردن ترتیب آهنگ را کنترل کنید تا لیست پخش شما بتواند با شما قدم بزند.

دلبریِ آپدیت جذاب و طوفانی تلگرام از کاربران دلبریِ آپدیت جذاب و طوفانی تلگرام از کاربران

دلبریِ آپدیت جذاب و طوفانی تلگرام از کاربران

با وارد کردن پیام طولانی، نوار ورودی پیام هموار می‌شود؛ و ویرایشگر ویدیو اکنون امکان کراپ و چرخش فیلم‌ها را فراهم می‌کند. برای کمک به شما می‌تواند مدارکی را در کادری که به صورت عمودی فیلمبرداری کرده اید مخفی کنید.

مدیریت چند اکانت در تلگرام دسکتاپ

سه هفته پیش در ترنجی خواندیم که مدیریت چند اکانت تلگرام در دسکتاپ در نسخه ۲.۱.۱۴ بتا ممکن شد. حالا این ویژگی به نسخه رسمی اضافه شده است. تلگرام به شما امکان می‌دهد بدون حساب کاربری از شماره‌های تلفن‌های مختلف وارد سیستم شوید. کاربران تلفن همراه ما از سال ۲۰۱۷ از این ویژگی بهره‌مند شده اند و امروز به دسکتاپ تلگرام، قابلیت چند پلتفرم می‌آید.

اینجا به یک طعنه به واتس اپ می‌گوید: مانند همیشه، این به یک اتصال فعال با تلفن شما نیاز ندارد، تمام برنامه‌های ما کاملاً خودکفا هستند.

اموجی‌های متحرک جدید

ارتش متحرک ایموجی ما در حال رشد است (توجه داشته باشید: یک پادگان بزرگتر بسازید). برای به دست آوردن یکی از این موارد در یک گپ، به سادگی با یک ایموجی یک پیام ارسال کنید و آن را تماشا کنید:

دلبریِ آپدیت جذاب و طوفانی تلگرام از کاربران

اگر به دنبال چیزی تعاملی‌تر هستید، سعی کنید در هر گپ یک توپ ارسال کنید تا ببینید گل زده اید یا نه:

دلبریِ آپدیت جذاب و طوفانی تلگرام از کاربران

ارسال فایل ۲ گیگابایتی در تلگرام

از سال ۲۰۱۴ کاربران تلگرام هر یک از فایل‌ها را با حداکثر ۱.۵ گیگابایت به اشتراک می‌گذارند که ۹۳ برابر بزرگتر از ۱۶ مگابایت (که این یک عدد کاملاً تصادفی است (!)، ما هیچ تصوری نداریم که احتمالاً منظورش چیست).

از این پس می‌توانید تعداد نامحدودی از رسانه‌ها و پرونده‌ها را از هر نوع ارسال کنید و هر کدام تا حداکثر ۲ گیگابایت می‌توانند حجم داشته باشند!

دلبریِ آپدیت جذاب و طوفانی تلگرام از کاربران

چگونه تلگرام خود را آپدیت کنیم؟

عده ای از کاربران همیشه با آپدیت تلگرام مشکل دارند و از آپدیت ناقص آن ناراضی هستند. با ما همراه باشید تا در این گزارش به نحوه صحیح آپدیت پیام رسان تلگرام در گوشی های اندروید و آی‌او‌اس بپردازیم.

آموزش نحوه آپدیت پیام رسان تلگرام از طریق نرم افزار «Google Play Store»

مرحله اول : وارد نرم افزار پلی استور گوگل شوید و در نوار بالای صفحه بر روی گزینه علامت سه خط افقی کلیک کنید.

مرحله دوم : در منوی باز شده بر روی گزینه « My apps & games » کلیک کنید.

مرحله سوم : در صفحه جدیدی که برایتان نمایش داده می‌شود، نرم افزار تلگرام را بیابید و بر روی گزینه « Update » که در مقابل آن قرار دارد کلیک کنید تا نرم افزار به طور خودکار آپدیت شود.

آموزش نحوه آپدیت پیام رسان تلگرام در سیستم عامل آی‌او‌اس، از طریق نرم افزار «App Store»

مرحله اول : وارد نرم افزار اپ استور اپل شوید و در نوار پایین صفحه بر روی گزینه «Updates» کلیک کنید.

مرحله دوم : در صفحه جدیدی که برایتان نمایش داده می‌شود، نرم افزار تلگرام را بیابید و بر روی گزینه « Update » که در مقابل آن قرار دارد کلیک کنید تا نرم افزار به طور خودکار آپدیت شود.

منبع: گجت‌نیوز، ترنجی و باشگاه خبرنگاران

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • setareh

      ممنونیم تلگرام ^^

      پاسخ ها

      • بدون نام

        که چی همش بچه بازیه

    • بدون نام

      پس ویدیو کال برای اندروید چی شد

    • بدون نام

      حیف که فیلتره لعنت خدا بر فیلترکنندگان داخلی و تحریم کنندگان خارجی

    • ...

      واتساپ نمیخواد کاری کنه؟؟

    • Alireza..4

      هرچی این واتساپ عقب مونده تر شه بهتره تا این دوستان تنبل من بالاخره برکردن به تلگرام...یه فیلترشکن که این حرفارو نداره....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج