۱۰۲۰۵۸۴
۷۶ نظر
۵۰۳۳
۷۶ نظر
۵۰۳۳
پ

مجری توهین می‌کند، تلویزیون پخش می‌کند!

هنوز زمان زیادی از قهرمانی پرسپولیس در لیگ نوزدهم نمی‌گذرد که حواشی‌اش سر از تلویزیون درآورده و باعث دلخوری سرخ‌پوشان شده است!

روزنامه شرق: هنوز زمان زیادی از قهرمانی پرسپولیس در لیگ نوزدهم نمی‌گذرد که حواشی‌اش سر از تلویزیون درآورده و باعث دلخوری سرخ‌پوشان شده است! ماجرا مربوط به رفتار دو مجری در شبکه‌های یک و سه سیماست که یکی روی آنتن زنده و دیگری در صفحه مجازی‌اش قهرمانی پرسپولیس را به سخره گرفته‌اند؛ اولی آن را به مسعود سلطانی‌فر و وزارت ورزش ربط داده؛ ولی دیگری، توهین زشتی کرده که خشم هواداران، مسئولان و بازیکنان باشگاه پرسپولیس را برانگیخته است.

صبح روز گذشته، عبدالرضا امیراحمدی، در بخش ورزشی برنامه صبحگاهی شبکه اول سیما، با عنوان مثالی، به همان شایعه‌ای که هواداران استقلال این روز‌ها به آن معتقد هستند (پرسپولیس را وزارت ورزش قهرمان کرده است) دامن زد. او به کنایه در‌این‌باره گفت: «با سلام خاص خدمت همه باباها. در تابستان‌های قدیم بابا‌ها به کاسب‌های محل می‌گفتند فرزندم کار کند و آخر ماه این بابا پولی به اوستا می‌داد که به فرزندش بدهد که فرزند فکر کند خودش کار کرده است. یا بعضی بابا‌ها جوایزی خریداری می‌کردند و به مدارس می‌دادند که سر صف فرزندان‌شان را تشویق کنند، حالا جایزه را که گرفته بود؟... هشتگ... بابا مسعود... و دست همه بابا‌ها و بزرگ‌تر‌ها درد نکند»!

مجری توهین می‌کند، تلویزیون پخش می‌کند!

طعنه او اشاره مستقیمی به این شایعه دارد که جام قهرمانی پرسپولیس که چهارمین جام متوالی آن‌ها در لیگ برتر بود، با حمایت مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش به دست آمده است. این بخش از صحبت‌های او صبح روز گذشته در فضای مجازی بازتاب زیادی داشت تا اینکه مدیر روابط‌عمومی باشگاه پرسپولیس به آن واکنش نشان داد و گفت اگر مجری مذکور در تلویزیون عذرخواهی نکند، رسما باشگاه از او شکایت می‌کند.

مجری توهین می‌کند، تلویزیون پخش می‌کند!

امیراحمدی عصر روز گذشته نه در تلویزیون؛ بلکه در فضای مجازی ویدئویی منتشر کرد و از هواداران باشگاه پرسپولیس عذرخواهی کرد و گفت که حرف‌هایش فقط یک کل‌کل ساده بوده است؛ نکته عجیب اینکه او گفت به جای اینکه نگران بازگشتن دلار به کانال ۲۴ هزارتومانی باشیم، به این مسائل پرداخته شده تا به‌نوعی گمراه شویم!

صحبت‌های این مجری در شبکه یک سیما در حالی خشم پرسپولیسی‌ها را برانگیخته است که دو روز قبلش، علی مرادی، یکی از مجریان شبکه سه، استوری‌ای منتشر کرد و با کنایه به قهرمانی پرسپولیس در توهینی زشت نوشت: «وقتی پای اسب را ببندی، خر قهرمان می‌شود». او اسب را به رنگ آبی و خر را به رنگ قرمز در استوری‌اش منتشر کرد تا هیچ شک و شبهه‌ای باقی نماند.

مجری توهین می‌کند، تلویزیون پخش می‌کند!

مرادی البته برای سومین‌بار بود که به پرسپولیسی‌ها می‌تاخت؛ او که ظاهرا علاقه‌اش به استقلال زایدالوصف است، پیش‌تر و زمانی که در شبکه هرمزگان هم برنامه داشت، در گفتگو با مهران غفوریان، موفقیت‌های پرسپولیس را حاصل زدوبند و دست‌های پشت پرده و حمایت‌ها دانسته بود. بار دیگری هم که او پرسپولیسی‌ها را به سخره گرفته بود، مربوط به بازی این تیم در لیگ قهرمانان آسیا با الهلال بود که عنوان کرده بود «این بازی قرار است از شبکه نسیم پخش شود». اگرچه توهین تازه او روی آنتن زنده نبوده و در صفحه شخصی‌اش منتشر شده؛ ولی پرسپولیسی‌ها بنای شکایت از او را هم گذاشته‌اند و خواستار این شده‌اند که در تلویزیون به صورت رسمی عذرخواهی کند. آن‌ها از مسئولان صداوسیما هم خواسته‌اند با این مجریان برخورد کنند.

این دو مورد از تازه‌ترین اتفاقاتی است که مجریان تلویزیون خشم پرسپولیسی‌ها را برانگیخته‌اند؛ ولی پیش‌تر هم سابقه داشته که پرسپولیسی‌ها سوژه شوند؛ شوخی با فامیلی سوشا مکانی، دروازه‌بان سابق پرسپولیس، در خندوانه و البته «بی‌سواد» خطاب‌کردن علی کریمی از سوی پیمان طالبی، مجری برنامه طبیب، دیگر موضوعاتی بوده که پرسپولیسی‌ها به آن واکنش تندی نشان داده‌اند؛ هرچند پیمان طالبی هم بعد از کاری که انجام داد، عذرخواهی رسمی کرد.

تمسخر استقلالی‌ها

مثل پرسپولیس، دیگر تیم مطرح ایران یعنی استقلال هم کم از مجریان تلویزیون و خودشیرینی‌های آن‌ها نکشیده‌اند! معروف‌ترین شاهکار مجریان تلویزیونی در توهین و تمسخر باشگاه استقلال مربوط به حسین کلهر، یکی دیگر از مجریان جوان شبکه سه بود که روی آنتن زنده لوگوی استقلال را تمسخر و شوخی توهین‌آمیزی با آن‌ها داشت. رفتار کلهر آن‌قدر استقلالی‌ها را ناراحت کرد که با واکنش تند آن‌ها همراه شد و از مسئولان صداوسیما خواستند اجازه حضورش در برنامه دیگری را ندهند.

مجری توهین می‌کند، تلویزیون پخش می‌کند!

وریا غفوری، کاپیتان باشگاه استقلال هم در واکنش به صحبت‌های عجیب‌وغریب آن مجری، استوری‌ای منتشر کرد و حسابی از تلویزیون انتقاد کرد. استوری‌ای که نوید محمدزاده، بازیگر مطرح سینمای ایران هم آن را منتشر کرد. در بخشی از آن استوری، وریا به صداوسیما تاخت و نوشت: «صداوسیما، سازمانی (است) که متأسفانه خیلی وقت است بسیاری از مخاطبانش را از دست داده و شاهد ریزش هرچه بیشتر مخاطبانش هستیم. در این سازمان به صورت واضح شاهد حضور افرادی هستیم که هنوز از نظر شعور و درک به بلوغ نرسیده‌اند؛ چه برسد که بتوانند در جایگاه مجری، برنامه‌ای درخور شأن مردم ایران اداره کنند». مجری مذکور که به‌شدت تحت فشار و انتقاد قرار گرفته بود، بعد‌ها به صورت رسمی از هواداران استقلال عذرخواهی کرد.

با‌این‌حال شاید مشهودترین توهین مجریان تلویزیون به استقلال مربوط به علی ضیا باشد؛ توهینی که البته در تلویزیون رخ نداد. از او ویدئویی منتشر شد که بعد از داربی ۸۱ از فرط خوشحالی بالاوپایین می‌پرد و به پرویز مظلومی، سرمربی وقت استقلال توهین می‌کند. پخش آن ویدئو، دردسر‌های زیادی را برای ضیا به همراه داشت. او با وجود عذرخواهی چندباره، از حضور در برنامه‌ها منع شد و تا مدت‌ها هیچ برنامه‌ای در تلویزیون نداشت. چند ماه بعد، ضیا با بازگشتش به تلویزیون این بار از پرویز مظلومی دعوت کرد تا روبه‌رویش بنشیند و نشان دهد کدورت‌ها از بین رفته است.

مجری توهین می‌کند، تلویزیون پخش می‌کند!

دلخوری بازیکنان از تلویزیون

این‌ها فقط نمونه‌های بارزی از شوخی‌ها، توهین‌ها یا شاید «خامی» مجریان جوان تلویزیون نسبت به چهره‌ها و باشگاه استقلال و پرسپولیس بوده‌اند. پرواضح است که این روند قطع نشده و بعید است به این زودی‌ها هم از تلویزیون برچیده شود. با وجود آنکه از بین رخداد اول تا همین نمونه آخر که روز گذشته رخ داده، فاصله زیادی وجود دارد؛ ولی مجریان درسی نگرفته‌اند و به رفتار‌های عجیب‌و‌غریب‌شان در جایی که احتمالا بیننده زیادی دارد، ادامه می‌دهند.

البته مخاطب و هواداران دو باشگاه یادشده، قادر به تشخیص کری‌خوانی و توهین هستند و ناراحتی آن‌ها از سلایق رنگی همه مجریان تلویزیون نیست؛ نتیجه این شوخی‌ها بعضا زننده؛ اما ایجاد فاصله بیشتر بازیکنان این دو تیم با صداوسیما است؛ بخشی از صحبت‌های وریا غفوری که در بالا منتشر شد، نشان‌دهنده تفکر آن‌ها درباره این سازمان است. در تازه‌ترین مورد هم، جلال حسینی، کاپیتان باشگاه پرسپولیس که قرار بود در برنامه فوتبال برتر شبکه سه حاضر شود، عنوان کرده بود به دلیل توهین مجریان تلویزیون به باشگاه پرسپولیس حاضر نیست فعلا در برنامه‌ای از صداوسیما شرکت کند؛ مگر اینکه رسما از هواداران باشگاه عذرخواهی شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ب شما چه .خب راست میگه همه میدون پرسپولیس هیچ ... نبود.زمین و زمان ریختن تا قهرمانش کنن.استقلالو نابود کردن .تاجایی ک تونستن ضربه زدن ....

      پاسخ ها

      • مهران

        وجدانن من دوستهای پرسپولیسی زیاد دارم اما همونا هم دیگه از قهرمانی پرسپولیس خوشحال نیستن و بعضأ خودشونم میگن بازیها سیاسی شده.البته نمیخوان مستقیم بگن جام رو دو دستی دادن به پرسپولیس

      • بدون نام

        هوادارن محترم هر دو تيم آبي و قرمز ! گول اين بازيها رو نخورين و از موضوعات اصلي و كليدي كشور غافل نشين ، يادتون باشه هر دوتون هميشه براي كشور ايران ، عزيز و " سرخابي " هستيد.

      • محمد

        ... دغدغت شده فوتبال
        ول کنید مردم نون ندارن بخورن گیر دادین
        من خودم قبلا پرسپولیسی بودم ولی دیگه فوتبال برام مهم نیست امیدوارم همه ی تیم های ایرانی ورشکسته بشن فوتبال ایران تعطیل بشه

      • hassan.h

        سلام ممنوع الکار بشود تا توهین کردن را فراموش کند

    • بدون نام

      توهین توهین است چه به پرسپولیس چه به استقلال چه به هر تیمی دیگر باید دم این مجریان را قیچی کرد و زبانشان را کوتاه ولی این مثال که پای اسب را میبند ..... وقتی عادل فردوسی پور نباشد این مجریان در تلویزیون خود نمایی میکنند

      پاسخ ها

      • محمود

        فدات حرفت حساب
        پارسال چندبار به استقلال توهین شد؟
        چرا پرسپولیسیا اونجا نه تنها ناراحت نشدن بلکه خوشحالم شدن،
        از قدیم گفتن هرسلامی علیکی داره

      • سحر

        توهین به هیچ انسانی زیبا نیست، متاسفانه خیل عظیمی از مجری های بیسواد در رسانه ملی حضور دارند.... که بیشتر از این شاهد توهین ها و رفتارهای زشت شان خواهیم بود

    • بدون نام

      از قدیم گفتن چوب رو که برداری گربه دزده فرار میکنه خب خیلی هم بی راه نگفته اقای امیر احمدی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دوست عزیز مدتی پیش بود یکی از مجریان به تیم استقلال توهین کرده بود توهین بد است حالا به هر تیمی اگر جلوی این افراد احمق گرفته نشود این توهین ها ادامه دارد و هر روز طرفداران یک تیم باید مورد توهین قرار بگیرند

      • بدون نام

        اخ مشکل اینه ک این لنگی ها چرا این حرف و ب خودشون گرفتن؟؟؟؟؟؟

      • بدون نام

        غلط کرده باشما کیسه کش متوهم به مانمیخورید

      • تاج

        دوست عزیز پرسپولیسی که گفتید توهین نکنیم ، فرمایشتون صحیح ولی دیگه حمایت های آقایون برای تیم محبوبشون اظهر من الشمس شده . فراری دادن استراماچونی قبول نکنید به زور و تهدید گرفتن مربی تیم حریف هم قبول نمی کنید ؟! مدیرعامل باشگاه علنا اعلام کرد که گفتن فلان و بهمانتون میکنیم ، منکر شدن این موضوعات انکار شب و روز هستش
        این وزیرک و پسرک دلقکش ارزش تیم شما رو پایین اوردن ، طوریکه خبرنگار سعودی از تیم شما بعنوان تیم محبوب حکومت یاد میکنه

      • بدون نام

        تلویزیون جای این کارها نیست فرقی هم نمیکنه چه کسی باشه
        این آقا هم باید تو همون برنامه عذرخواهی کنه امراه با همون مهمونش

    • مهرداد

      سلام.
      جدای از تعصبات رَنگی یک سوال... استقلال و پرسپولیس در حال حاضر مالک خصوصی ندارن... هر دوشون دولتی هستند و زیر نظر یک نهاد دارن اداره میشن و هر دوشون بودجشون از یک جا میاد. پس ماجرا چیه یکیشون ۴ ساله قهرمان میشه اما اون یکی هر سال بازیکنا و مربیاش میرن و باید بجنگه برا دوم شدن؟ اگه وضع مالی خوبه باید هر دو شرایط تقریبا یکسانی داشته باشن و اگه قراره یکیشون قهرمان بشه با اختلاف نزدیک این اتفاق بیفته نه اینهمه اختلاف امتیاز.. اگه تبعیضی پشت این ماجرا نباشه پس دلیل این تفاوتی که این دو تیم دارن چی میتونه باشه؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مطمئنی قرمز بازیکن و مربی نرفته؟ خدا جوابتون رو داده و بازم میده.

      • M

        چند سالته؟؟ الان یعنی همه چی پوله؟؟ اگه دوتا تیم پول برابر داشته باشن باید جایگاهشون نزدیک هم باشه؟؟؟ تو الان با این حرفت داری کل فوتبال رو میبری زیر سوال

      • بدون نام

        مثبت اشتباهی چه ربطی داره خیلی از باشگاهها در گذشته دولتی بودن ضمنا مجریان شما خیلی بی تربیتن که عدرخواهی هم نمیکنن مجریانی که به استقلال توهین کردن حداقل عذرخواهی کردن این مجریها چطور؟

      • بدون نام

        تعصب مردانگی،غیرت ،شرف ،حلقه های گمشده استقلال میباشد

      • بدون نام

        یه کم انصاف هم خوب چیزیه
        از تیم قهرمان دوتا مربی رفته از اون یکی یک مربی
        تیم قهرمان در این فاصله دو پنجره محروم بوده ولی باز هم قهرمان شده. بی عرضگی کل تیم را به پای اراده داشتن دیگران نگذارید

      • ....

        اگه اینطوریه چرا ماشین سازی و تراکتور که هردوشون مال زنوزی هست جایگاهشون مثل هم نیست. کم کاری خودتون و به دیگران ربط میدید که این حال و احوال و دارین

      • کیهان

        دمت گرم؛ حرف حساب جواب نداره

      • میلاد

        ... دلیل تفاوت ماشین و تراکتور مشخصه.. زنوزی همه توجهش سمت تراکتوره و یه تیم کهکشانی ساخته... اما کجا اون خریدایی ک برا تراکتور کرده برا ماشین سازی هم کرده؟

    • بدون نام

      درودبرمجری توانمند وپرقدرت صبح بخیرایران.خیلی حال کردیم دمت گرم.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        همتون پماد لازمین
        پوکرررررر سوزززززززززززش
        از سوزززززشتون بیشتر حال میکنیم تا پوکر قهرمانی

      • بدون نام

        پوکر سوزش

      • بی نام۱

        خوشم میاد مردم ایران زود جوگیر مسائل حاشیه ای میشن این بحث هاسرگرم کننده شماهاهست

      • بدون نام

        سوزش پوکر ادامه داره.خخخخخخ۶۶۶۶۶۶

    • بدون نام

      تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها
      این حمایت بابا مسعود و فدراسیون اظهر من الشمس هست ولی کسی که نمیخواد بفهمه نمیشه بهش فهموند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        # سوزش پوکر۴+۶

      • بدون نام

        چرا با 12 بازیکن به فینال اسیا رفت فقط پرسپولیس

    • لنگی پاره پاره

      شیافتی جان این تمسخر نیست که

      بنده خدا واقعیت رو گفته

    • باورصاد

      آقای امیراحمدی برادرمن چرانارحت می شوی تمام این حرفها واقعیت دارد شما باباج دادن به سلطانی وکمیته داوران وفدراسیون کثیف ورزش تیم چرکپولیس راقهرمان اعلام کردید وجام سفارس اسنپی وزارت ورزش راتحویل گرفتید واینگونه ق هرمانی درجامعه ارزش واعتباری ندارد بهتراست خجالت بکشید وتمام حرفهایت که پشیزی ارزش ندارد وخودت رامسخره جامعه کردید باعذرخواهی ازمردم به اتمام برسانید بعد ازسلطانی خر معلوم می شودقهرمان واقعی کیست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        پوکر سوزش چه کرده با اسدقلالیا

      • بدون نام

        اگر هم ادعات درست باشه تازه میشه مثل قهرمانیهای کیسه با قلعه نویی چیزس که عوض داره گله نداره

    • بدون نام

      پرسپولیس،استقلال هر دو تیم حکومتی هستند و از تمام مزایا وامتیازتی که سایر تیم ها خصوصا تیم های شهرستانی از ان محروم هستند این دو تیم از ان برخوردارند اما نکته این است که بابا نباید بین فرزندانش فرق بگذارد و به یک پسر بیشتر توجه وهزینه کند و به پسردیگرش کمتر توجه کند در مجموع بابا مسعود به هر دو فرزندش توجه میکرده اما نبایستی تبعیض قائل می شد. لذا این دو تیم حکومتی نباید از همدیگرناراحت باشند.

    • حقیقت تلخه

      وزیر پول بیت‌المال خرج می کند فوتبال ایران را به لجن کشید تا لنگ جام بگیرد. چطور مجریای لنگی آزادن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مجریان پرسپلیسی که عذرخواهی کردن شما کیسه کشهایید که خیلی وقیحید

      • بدون نام

        استقلال اورزه قهرمانی نداره چه ربطی داره به دیگران خخخخخخ

    • بدون نام

      رمانی که مجریان بی سوادی مثل علی ضیاءتوهین میکردن تلویزیونم پخش میکرد چرا همه لالمونی گرفته بودن ای لعنت بر رانت سرخ

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ضیاء که عدرخواهی کرد مجریان بی تربیت شما چطور ؟

    • subasa ozara

      اون موقع که به استقلال توهین میشد همتون لال بودین و خبری از عذر خواهی نبود... البته توهین نکرد واقعیتو بیان کرد اونم که همه میدونن.

    • بدون نام

      قبلا مجریان پرسپولیسی به استقلال چند بار متوالی توهین کردن نه تلوزیون عذر خواهی کرد.نه مثل اینبار کس انتقاد کرد.از دیروز تا حالا خودتونو خ
      فه کردین
      چرا .چون طرف سوگولی حکومت هس
      خودتون ثابت کردین استقلال کم دشمن نداره

    • بی نام

      حرف باد هواست اصل بابا مسعوده

      پاسخ ها

      • کیسه زباله آبی

        چشم همه‌ی کیسه کش ها و کیسه چی ها بترکه از حسادت.

    • احمد

      مردم فکر نون شبشونن شما دعوای فوتبالی دارید میکنید

    • بدون نام

      فیفا هر نیست. فیفا در جریان مهندسی فوتبال ایران و قهرمانی ساختگی پرسپولیس توسط سلطانی فر در سه سال گذشته می باشد. سلطانی فر پولیس تمام فکرش قهرمان کردن پرسپولیس و نابودی کامل دیگر تیمهاست. جریان سه سال قهرمانی ساختگی هم پوشش دادن میلیاردها تومانی است که خرج این تیم کرده اند و نیز بالا بردن ارزش سهام پرسپولیس در بورس و نابود کردن تیمهای دیگر در بورس می باشد. پرسپولیس با خریدن تمام داوران و فدراسیون فوتبال و وزیر و تاج قهرمان شد نه در زمین بازی.

    • بدون نام

      حرف حق تلخ است لنگیها این درک کنید که البته شما ها ندارید

    • بدون نام

      باید تاسف خورداز صدا و سیمای ایران که افراد بی سواد و مجهول الهویه رو میارن مجری میشن و نمونش میشه این گونه گستاخی ها ...

    • بدون نام

      مجری حقیقت گفت بابامسعودوفرزندش وفدراسیون همه قرمزهستندصدرصدقهرمان نمی شد

    • سیدمحمودصفوی

      ممنون بابت مطلب مفیدتون..متاسفانه رسانه ملی مدتهاست که بافراری دادن مجریان باسابقه،محبوبیت خودش ازدست داده.واگرفضای مجازی نباشه،کمتر کسی به این کلیپ ها توجه میکنه...چون صداوسیمابجای ملی بودن،میلی و سلیقه ای کارمیکنه

    • علی

      یاد بگیرید به تیمی که کار کرده و زحمت کشیده تا قهرمان بشه احترام بذارید !!

    • بدون نام

      فحشو بنداز زمین صاحبش میاد ور میداره

      تیم بابا مسعود

    • فیک استار

      پوکرقهرمانی خیلی براشون سوزش داره خخخخخخ پماد بدم؟

    • بدون نام

      شما هم نمی خواد دیگه همه تاریخچه رو زیر رو کنی.
      بخصوص در مورد علی ضیاء که چندین بار عذر خواهی کرده.
      یعنی کسی نمی تونه اشتباه کنه؟

    • معروفی

      ممکنه بپرسم وجواب بدید چرا شما این همه از پرسپولیس تعریف و از حقیقت ناراحت میشید بهترینها نباید بی طرف باشید

    • بدون نام

      ول کنید این حرفارو ت این شرایط اقتصادی همه چی داره بالا میره ولی دو تا چیز بالا نرفته یکی یارانه هاس یکی هم تیم استقلاله خخخخ

    • بدون نام

      اقا من یه استقلالی هستم واقعا دارم میسوزم پرسپولیس چهار بار پشت سر هم قهرمان میشه خدایشش مایگی هم داره

    • رضا

      دورد بر شرفت آقای احمدی حرف راست رو گفتی

    • بدون نام

      دمش گرم حرف حق زده کجاش توهینه آخه

    • بدون نام

      وجدانن خیلی بده جام بگیری ولی ازش لذت نبری زنده بادلنگ حقیر

    • y.a

      پرسپولیسی ها ب ی ستارشون پز میدن
      استقلال ک چند تاستاره داره چی کار کنن

    • رضا

      میثاقی خوبه ها .مگه ای بنده خدا اسم کسی رو آورد که همتون ناراحت شدید

    • بدون نام

      حرف را بنداز زمین صاحبش ورش میداره

    • بدون نام

      آقا اصلا این مجری یه چیزی گفته
      شما چه فکر می کنید

    • بدون نام

      اینا رو نگید چه کنید ؟

      بسوزید و بسازید ؟

      حداقل با این چرندیات جگرهای سوخته تون یه خورده خنک میشه

    • محمود

      قبل از این دوتا کسی به تیمی دیگه توهین نکرد؟

      حتی برترینها که اصلا پیامهای من و بقیه ی استقلالیا رو پخش نمیکنه

    • بدون نام

      گور بابای هر دو تیم مگه چکار کردن اپولو هوا کردن .فقط خرج رو دست ملت گذاشتن و وقت ملت را هدر دادن مسخرها .از فوتبال فقط حرف زیادی زدن بلدن

    • بدون نام

      میگن پماد سوختگی گرون شده کمیاب شده 4سال استقلالیا مشتری ثابتشن

    • بدون نام

      گربه دستش به جام نمی رسه2تامجری عقده ای رومیفرسته.

    • یه ادم

      فقط پرسپولیس

    • بدون نام

      این همه پول مفت میگیرن چهار تا فحش هم بخورن این به اون در

    • بدون نام

      این کارا همه ش بازی صدا و سیماس

    • علی

      اقای علی مرادی شماراست میگی اگر دست وپای اسبهای صداوسیما رو نبندند که ....

    • بدون نام

      ۴۰ میلیلون پرسپولیسی ها تلویزیون تحریم میکنن

    • بدون نام

      انسان چه موجود پيچيده اي است

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج