۱۰۲۱۷۴۹
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

نکونام قول سهمیه نداده است

سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: تمام تمرکزمان روی کسب سه امتیاز بازی با گل گهر است، اما نتیجه بازی استقلال - سپاهان هم برایمان خیلی مهم است.

خبرگزاری مهر: سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: تمام تمرکزمان روی کسب سه امتیاز بازی با گل گهر است اما نتیجه بازی استقلال - سپاهان هم برایمان خیلی مهم است.

سیدمحمد علوی درباره آخرین وضعیت تیم فولاد خوزستان پیش از بازی با گل گهر سیرجان در هفته بیست و هفتم لیگ برتر که فردا برگزار می‌شود، گفت: بعد از بازی با نساجی در تهران تمرین کردیم و سپس به سیرجان آمدیم. هنوز چهار بازیکن ما کرونا دارند که در اهواز مانده اند. یکی، دو بازیکن محروم هم داریم. خوشبختانه کرونای شهاب گردان به پایان رسیده و این بازیکن در لیست تیم برای بازی با گل گهر قرار دارد.

سرپرست فولاد ضمن خودداری از صحبت درباره حواشی ادامه دار بازی این تیم با نساجی، تاکید کرد: تمام فکر و ذکرمان روی بازی با گل گهر است. طبیعی است که چند روز بعد از هر مسابقه حواشی و صحبت ها وجود دارد ولی دیگر درباره آن دیدار صحبت نمی کنم.

علوی درباره شانس فولاد برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا یادآور شد: جواد نکونام قول کسب سهمیه نداده است و آرام، آرام کارش را انجام می دهد. برای رسیدن به سهمیه آسیا یا قهرمانی دو تا سه سال زمان نیاز است ولی خوشبختانه نکونام توانست تیم فولاد را در همین یک فصل هماهنگ کند. به هر حال اگر امسال هم سهمیه آسیایی نگیریم چیزی از ارزش های نکونام کم نمی شود.
سرپرست تیم فولاد خوزستان در پایان گفت: تمام تمرکزمان روی بازی با گل گهر است اما نتیجه بازی استقلال و سپاهان هم برایمان بسیار مهم است. طبیعی است که نتیجه تساوی در این دیدار به نفع ما است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • باورصاد

      استقلال می شود دق دلتان

    • بدون نام

      مخقاختفتر متمصصدط

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج