۱۰۲۱۷۸۷
۵ نظر
۵۰۰۳
۵ نظر
۵۰۰۳
پ

رضاوند: چرا از مجیدی انتقاد می‌کنید؟

استقلال با شکست دادن پارس‌جنوبی موقعیت بهتری در جدول پیدا کرد تا امیدهای آبی‌پوشان برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا بیشتر شود.

ورزش سه: استقلال با شکست دادن پارس‌جنوبی موقعیت بهتری در جدول پیدا کرد تا امیدهای آبی‌پوشان برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا بیشتر شود.

با این حال آرش رضاوند هافبک استقلال تاکید می‌کند که چیزی در چهار هفته باقی‌مانده قابل پیش‌بینی نیست و استقلال باید در هفته‌های آینده کمترین امتیاز را از دست بدهد. رضاوند در خصوص پیروزی برابر پارس‌جنوبی و مسائل مختلف دیگر به سوالات همشهری ورزشی پاسخ داده است.
بازی با پارس‌جنوبی چطور بود؟
ما در مجموع نمایش خوبی داشتیم و جدا از اینکه دو گل زدیم، چند موقعیت خوب را هم از دست دادیم. با این حال گرفتن سه امتیاز بسیار مهم بود.
فکر می‌کنی استقلال در نهایت موفق به گرفتن سهمیه لیگ قهرمانان آسیا شود؟
در حال حاضر پنج تیم برای گرفتن سهمیه رقابت می‌کنند و بازی‌ها هم حساس است. فاصله امتیازی تیم‌ها هم کم است و فولاد خوزستان هم یک بازی کمتر دارد. واقعا اینکه چه تیم‌هایی سهمیه بگیرند قابل پیش‌بینی نیست ولی ما تلاش می‌کنیم تا به این مهم دست پیدا کنیم. نکته مهم این است که باید در ۴ بازی باقی مانده کمترین امتیاز را از دست بدهیم. بازی با سپاهان هم بسیار مهم و حیاتی است و باید این تیم را شکست بدهیم تا شانس گرفتن سهمیه بالاتر برود.
رضاوند: چرا از مجیدی انتقاد می‌کنید؟
استقلال در چد بازی امتیاز از دست داد و فرهاد مجیدی هم مورد انتقاد قرار گرفت. در این خصوص چه صحبتی داری؟
من معتقدم که انتقاد از مجیدی درست نبود و باید این را هم در نظر گرفت که استقلال چه شرایطی داشت. ما چند بازیکن را به دلیل بیماری کرونا و مصدومیت از دست دادیم و دست مجیدی خالی بود.
بعد از چهارمین قهرمانی پیاپی پرسپولیس در لیگ برتر، برخی از پیشکسوتان استقلال و کانال‌هایی که تیم شما را حمایت می‌کنند، مسائلی را در مورد قهرمانی‌های پرسپولیس مطرح کردند. فکر نمی‌کنی این مسائل غیر منطقی است؟
هواداران حتما در این چند سال چیزهایی دیده‌اند که نمی‌توانند آنها را هضم کنند. شما نگاه کنید که در همین فصل ما چقدر شرایط خوبی داشتیم و در پایان نیم فصل در جایگاه خوبی قرار گرفتیم ولی به یکباره استراماچونی جدا شد و دیدید که در ادامه چه اتفاقاتی رخ داد.
ولی آیا جدایی استراماچونی تقصیر باشگاه استقلال نبود؟
چرا همه این اتفاقات باید برای استقلال رخ دهد. در چند هفته مشخص بود که چه مشکلاتی بین استراماچونی و استقلال وجود دارد ولی این مربی در نهایت و در حالیکه اصلا فکرش را هم نمی‌کردیم از تیم ما جدا شد. برخی مسائل برای هواداران و بازیکنان استقلال شبهه‌برانگیز است.ما نمی‌خواهیم در مورد موفقیت تیم های دیگر حرف بزنیم یا حرفی بزنیم که دنبال توجیه باشیم ولی در این چند سال هم برخی اتفاقات رخ داده که ذهن هواداران را درگیر کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      .گمشو‌ مردک دیوانه کلا شما ها توهم‌ دارین پنج ساله تیم‌ داره قهرمان میشه هشت تا جام‌ نایب قهرمانی آسیا وجزو چهارتیم آسیا اونوقت دست هایی پشت پرده هست عرضه ندارید تو زمین چرا چرت وپرت میگید

    • بدون نام

      واقعاخریت ارسر وروت میباره غیرت ندارین توجیه نکنید

    • بدون نام

      مجیدی استقلال رو نابود کرد اقای رضاوند خود شما اقای قائدی و دیگران چقدر از تفکرات غلط فرهاد مجیدی پست ضرر کردید من استقلالی چقدر باید حرص بخورم مجیدی هم شد مربی

    • حسین

      مجیدی..حیا.کن.استقلا.را.رها.کن

      پاسخ ها

      • ۷۶ب

        اخه فری ناز باید بره پیشه عربها اون باید مربی تیم محلات باشه نه تیم استقلال

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج