۱۰۲۱۹۲۵
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

رمضانی: باید همه تیم‌ها را شکست دهیم

تیم فوتبال سپاهان درحالی از هفته بیست‎وهفتم رقابت‌‌های لیگ برتر امشب در تهران حساس‌ترین بازی هفته را مقابل استقلال برگزار می‌کند که سرمربی این تیم یعنی امیر قلعه‎نویی را به‎خاطر بیماری در اختیار نخواهد داشت

فرهیختگان: تیم فوتبال سپاهان درحالی از هفته بیست‎وهفتم رقابت‌‌های لیگ برتر امشب در تهران حساس‌ترین بازی هفته را مقابل استقلال برگزار می‌کند که سرمربی این تیم یعنی امیر قلعه‎نویی را به‎خاطر بیماری در اختیار نخواهد داشت، هرچند برخی حرف و حدیث‌‌ها و شایعات، دلایل دیگری را به این عدم‎رویارویی نسبت می‌دهند. بااین‎حال به جز قلعه‎نویی، سپاهان برای دیدار امشب چند بازیکن کلیدی‌اش را هم به‎خاطر مصدومیت و محرومیت همراه ندارد.

از سوی دیگر آبی‌‌ها نیز برای قطعی‌کردن سهمیه آسیایی دنبال سه امتیاز این بازی خانگی هستند. بدون‎شک مهم‌ترین نکته این دیدار رسیدن تمامی آبی‎پوشان به مرز آمادگی ایده‌آل است تا فرهاد مجیدی برای انتخاب بهترین ترکیب ممکن دستش به‎طور کامل باز باشد، هرچند طی روز‌های گذشته باز هم برخی شایعات و حواشی دست از سر این تیم برنداشته و بعد از اینکه صبح پنجشنبه ماجرا‌های کنکور دکتری سیاوش یزدانی در فضای مجازی تا مرز جنجال پیش رفت، بعدازظهر همین روز و با بازگشت محمد دانشگر، مدافع عصیانگر و یاغی استقلال، شایعه قهر وریا و علی کریمی منتشر شد تا مشخص شود حواشی قرار نیست دست از سر این تیم بردارد.

در آستانه این دیدار با سعید رمضانی و رضا فتاحی، سرپرست‌‌های دو تیم به گفت‌وگو نشستیم که متن آن را در زیر می‌خوانید.

رمضانی: تا پایان لیگ امتیازات کامل بازی‌‌ها را می‌خواهیم

وضعیت استقلال در آستانه دیدار حساس امشب مقابل سپاهان چطور است؟

خداراشکر بعد از آن شرایط کرونایی که باعث شد چند بازیکن استقلال را نداشته باشیم الان شرایط بهتر شده و تعداد نفرات بیشتری را کادرفنی در اختیار دارد. با توجه به بازی هفته گذشته مقابل پارس جنوبی و پیروزی در این دیدار الان شرایط دست خودمان است، بنابراین سعی می‌کنیم در ۴ دیدار آینده لیگ مقابل حریفان با قدرت ظاهر شویم و امتیازات کامل را از این دیدار‌ها به دست بیاوریم.

بازی با سپاهان همیشه شرایط خاص خود را داشته، به‎خصوص دیدار امشب که امیر قلعه‏نویی، سرمربی سابق استقلال حریف را همراهی نخواهد کرد، یک مقدار وضعیت را پیچیده کرده است.

برای استقلال هر چهار بازی آینده‌اش دشوار و از یک درجه اهمیت برخوردار است، ضمن اینکه اصلا در لیگ برتر بازی آسانی وجود ندارد اما ما هم استقلال هستیم و فرقی نمی‌کند چه تیمی رودرروی ما قرار می‌گیرد و باید همه تیم‌‌ها ازجمله سپاهان را شکست بدهیم.

حواشی درباره تیم شما ادامه دارد؛ دیروز عنوان شد به‎خاطر بازگشت دانشگر، دو بازیکن تیم‌تان یعنی غفوری و کریمی از تمرینات قهر کرده و تمرین را ترک کرده‌اند. پیش از این هم گفته می‌شد بازیکنان فرهاد را دوست ندارند و نمی‌خواهند او برای فصل آینده در استقلال باشد.

متاسفانه این اتفاقات و برخی جریان‌‌ها از بیرون به استقلال لطمه بزرگی می‌زنند اما بچه‌‌های ما خودشان می‌دانند که باید یک تیم باشیم و همدل و متحد تلاش کنیم تا استقلال موفق باشد. ما خودمان نباید اجازه بدهیم تا از بیرون تیم‌مان را به هم بریزند. متاسفانه این صحبت‌‌ها را مطرح می‌کنند و شایعات را به وجود می‌آورند تا تمرکز تیم را به هم بزنند. بنابراین از دوستان خواهش می‌کنم اگر استقلال را دوست دارند اجازه دهند کارمان را انجام بدهیم. به نظر من این صحبت‌‌ها و شایعات و جریانات که علیه استقلال ساخته می‌شود کار دشمنان استقلال است که نمی‌توانند موفقیت‌‌های این تیم را ببینند و می‌خواهند این تیم را به زمین بزنند.

موضوع قهر وریا و علی کریمی چقدر صحت داشت. آنها واقعا به‎خاطر دانشگر تمرین را ترک کردند؟

خود وریا که این موضوع را تکذیب کرد و اصلا چنین حرف‌‌هایی مطرح نیست. به نظر من هم لازم نیست بی‌خودی به این حواشی توجه کنیم. بچه‌‌های ما همه تلاش خود را برای موفقیت استقلال می‌کنند.

وضعیت داریوش شجاعیان و کارت بازی وی به کجا رسید؟ گفته می‌شود در دقیقه ۹۰ این اتفاق خواهد افتاد.

ما هنوز نتوانسته‌ایم مجوز بازی شجاعیان را بگیریم، البته فعلا گفتند قرار است یک‌سری استعلام گرفته و امروز و فردا جواب ما را بدهند اما تا الان به ما مجوز نداده‌اند.

چطور وقتی فیفا مجوز داده سازمان لیگ فدراسیون فوتبال کارت بازی را صادر نمی‌کند؟

واقعا نمی‌دانم. فیفا یک‎سری کامنت‌‌های مثبت داده بود تا دست سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال را باز بگذارد، حالا چه شرایطی پیش آمده که کارت بازی صادر نمی‌شود، واقعا نمی‌دانم. اما امیدوارم هرچه سریع‌تر این مساله حل شود، چون داریوش بازیکن قابلی است. به نظر من یک‏سری قوانین که دست و بال باشگاه‌‌ها را بسته، سرمایه‌‌های این کشور را نابود می‌کند. چون شجاعیان استقلالی است این حرف را نمی‌زنم، درهرصورت او بازیکن است و باید بتواند تیمش را همراهی کند و به این ترتیب دیده شده و بتواند برای تیم ملی فوتبال کشورش مثمرثمر باشد. واقعا نمی‌دانم چرا این اتفاق می‌افتد و من خودم هم در تعجب هستم.

فتاحی: فعلا به تقابل با استقلال در جام‎حذفی فکر نمی‌کنیم

درباره آخرین شرایط سپاهان قبل از بازی با استقلال صحبت کنید، به نظر می‌رسد در غیاب امیر قلعه‌نویی و غایبانی که دارید شاید کارتان به‎مراتب سخت‌تر از هر زمان دیگری باشد؟

شرایط و وضعیت سپاهان خوب است. اتفاقا دیروز بعد از پرواز صبحگاهی‌ای که به تهران داشتیم، آخرین تمرین خود را در زمین باشگاه سایپا برگزار کردیم و آماده می‌شویم برای بازی امشب مقابل استقلال که می‌تواند یک بازی سخت و حساس باشد.

سروش رفیعی که هفته گذشته به‎خاطر دریافت کارت قرمز از دیدار با استقلال محروم شد و درباره شایان مصلح هم این روز‌ها اخبار زیادی به گوش می‌رسد و به نظر می‌رسد او هم به بازی با استقلال نرسد. به جز این دو بازیکن گویا مصدومانی هم دارید که نتوانند سپاهان را در دیدار امشب همراهی کنند؟

به جز سروش و شایان، سعید آقایی و سجاد شهباززاده و محسن مسلمان نیز مصدوم هستند و بعید است این تعداد از بازیکنان مصدوم نیز به بازی مقابل استقلال برسند.

پس با این وجود در غیاب‌امیر قلعه‎نویی به نظر می‌رسد کار بسیار برای سپاهان سخت باشد.

درهرحال بودن آقای قلعه‌نویی خیلی می‌توانست به سپاهان در این دیدار حساس کمک کند، اما با توجه به وضعیتی که ایشان داشتند سلامتی او هم برای ما و هم برای مجموعه سپاهان و البته خانواده‌شان مهم‌تر از هر چیزی است و مطمئنم بازیکنان هم‌قسم می‌شوند تا امشب دیدار مقابل استقلال را با دست پر از میدان خارج شده و این پیروزی را به هواداران و آقای قلعه‌نویی تقدیم کنند.

در غیاب قلعه‌نویی نفر اول کادرفنی که بازیکنان را هدایت خواهد کرد در دیدار امشب مقابل استقلال چه کسی خواهد بود؟

در غیاب قلعه‌نویی تکسیرا هدایت سپاهان را عهده‌دار است، البته او از سایر اعضای کادرفنی هم کمک می‌گیرد و آنها مسئولیت این بازی را برعهده دارند ولی مطمئنا مسائل تاکتیکی و ارنج تیم با همفکری و مشورت با امیر قلعه‎نویی انجام شده و چه قبل از مسابقه و چه در جریان بازی دوستان با سرمربی تیم در ارتباط خواهند بود.

این موضوع که ۱۰ روز بعد از این بازی دو تیم دوباره در جام‎حذفی مقابل هم در تهران به میدان خواهند رفت، به نظر می‎رسد به حساسیت‌‌های دیدار امشب هم اضافه کند.

ما فعلا فقط به فکر بازی امشب هستیم و حتی به بازی پنج روز بعد در لیگ مقابل نساجی هم فکر نمی‌کنیم، چه برسد به بازی با استقلال که حدود دو هفته آینده برگزار خواهد شد. فعلا فکر و ذکر بازیکنان و کادرفنی‌مان روی بازی امشب است و می‌خواهیم با موفقیت از میدان خارج شود.

کمی هم درمورد امید نورافکن صحبت کنید؛ این‌طور شنیده می‌شد که نیمکت‌نشینی این بازیکن به مسائل غیرفنی مرتبط است.

بعد از اینکه نورافکن کرونا گرفت و سلامتی‌اش را به دست آورد، حدودا دو روز از بازگشت این بازیکن به تمرینات نگذشته بود که دچار یک مصدومیت شد. حالا اما این بازیکن تازه به شرایط آرمانی رسیده و حتی در بازی با نفت آبادان به‎صورت فیکس سپاهان را همراهی کرد. بنابراین شایعاتی که درخصوص این بازیکن و رابطه‌اش با قلعه‌نویی به گوش می‌رسید، هیچ‎کدام صحت نداشت.

حتی برخی شایعات چنین حکایت داشت که بعد از اینکه سپاهان قهرمانی را از دست داد و طی چند هفته اخیر نتایج درخور‌ شأن نام این تیم نگرفت، محبوبیت قلعه‌نویی در اصفهان کمرنگ شده و چه‎بسا حمله عصبی و بیماری سرمربی سپاهان به برخی فشار‌هایی که هواداران می‌آورند، بی‌ربط نباشد.

اصلا چنین چیزی نیست و این موضوع همان‎طور که گفتید، شایعات است و هیچ مبنای درست و اساسی ندارد. ان‌شاءالله امشب هم بتوانیم امتیاز مسابقه را به دست بیاوریم و این پیروزی را به هواداران و سرمربی تیم‌مان تقدیم کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • mj

      اگر شجاعیان رو بزارن تو لیست ظلم آشکار در حق تیم ای دیگه اس

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج