۱۰۲۲۰۴۳
۵ نظر
۵۰۰۵
۵ نظر
۵۰۰۵
پ

رفتار متفاوت اسکوچیچ با کی‌روش

سرمربی تیم ملی نگاه ویژه‌ای به مسابقات لیگ برتر دارد و احتمالاً بر خلاف دوران کی‌روش، شاهد دعوت تعداد بیشتری از بازیکنان لیگ در مقایسه با لژیونر‌ها خواهیم بود.

خبرگزاری میزان: تیم ملی فوتبال ایران که دراگان اسکوچیچ را روی نیمکت خود دارد، باید برای صعود به دور دوم مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، باید ۱۷ مهرماه ایران مقابل هنگ‌کنگ بازی کند و احتمالا فوتبالدوستان ایرانی، تیمی متفاوت با زمان کارلوس کی‌روش را خواهند دید. تیمی که با توجه به تمرکز اسکوچیچ روی مسابقات لیگ برتر و تماشای بازی‌ها از نزدیک، احتمالا تعداد بیشتری از بازیکنان داخلی را در مقایسه با لژیونرها، خواهد داشت.

یعنی رویه‌ای خلاف روندی که کی‌روش در پیش گرفته بود. دراگان اسکوچیچ کروات مانند مارک ویلموتس بلژیکی، تیمی جوان و سرحال را از کارلوس کی‌روش تحویل گرفته است. این مربی کروات مسیر سختی را پیش‌رو دارد و در عین حال باید تلاش کند از زیر سایه کی‌روش هم بیرون بیاید. تیم ملی که در جام جهانی مراکش را شکست داد و مقابل اسپانیا و پرتغال نمایش خوبی داشت، با هدایت مارک ویلموتس بلژیکی مقابل بحرین و عراق شکست خورد و همین موضوع اهالی فوتبال ایران را در مورد سرنوشت تیم ملی با اسکوچیچ هم نگران می‌کند.

انتظار می‌رود دراگان برخلاف کی‌روش که تأکید داشت بازیکنانش فوتبال حرفه‌ای اروپا را تجربه کرده باشند، نگاهش به لیگ برتر است. مجید حسینی، مرتضی پورعلی‌گنجی، مبلاد محمدی، رامین رضاییان، کریم انصاری‌فرد، سعید عزت‌اللهی، امید ابراهیمی، علیرضا جهانبخش، مهدی طارمی و سردار آزمون لژیونر‌هایی بودند که اکثریت تیم ملی را دز زمان کی‌روش تشکیل می‌دادند.

به هر حال بازیکنان زیادی در لیگ برتر شایسته حضور در ترکیب تیم ملی هستند و می‌توان به آینده تیم ملی با مرد کروات هم خوش‌بین بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کارلوس کی‌روش چند سال دیگه میموند کلی لژیونر دیگه اضافه میشد

    • بدون نام

      مقایسه کی روش با اسکوچیچ
      مثل مقایسه لامبورگینی با پرایده

    • الف

      نگاه متفاوت و توجه به لیگ به تنهایی بی ارزشترین کار دنیاست اگر نتیجه نگیره،کی روش اگر بع قول شما توجه نمیکرد که میکرد،در عوض آرزوی شکست ایران رو به دل تیمها گذاشته بود و ایران رو فراتر از فوتبال آسیا برده بود،تازه الان بازیکنها و تیم کیروش داره شکوفا میشه و بازیکنهاش توی اروپا آقای گل میشن،بدون شک این چهار سال اکر بود تمام عناوین رو از آن خودش میکرد افسوس که مافیای وزیر و پرسپولیس نذاشتن

    • بدون نام

      هیچکس مثل کی روش نمیشه، هیچکس،

    • بدون نام

      کی روش نعمتی بودکه نتونستیم نگهش داریم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج