جاباما
۱۰۲۲۰۵۶
۳ نظر
۵۰۰۴
۳ نظر
۵۰۰۴
پ

آقای رسول‌پناه! ۵۰میلیارد دریافتی کجا هزینه شد؟

کارگزار پرسپولیس روز گذشته طی بیانیه‌ای مدعی شد که مبلغ ۵۰ میلیارد تومان تاکنون به این باشگاه پرداختی داشته است.

ورزش سه: ماجرای مطالبات بازیکنان خارجی، کادرفنی (یحیی گل محمدی، برانکو ایوانکوویچ و دستیاران، گابریل کالدرون و دستیاران)، ماریو بودیمیر، رضایتنامه یحیی به شهرخودرو، همچنان ادامه دارد و بازیکنان پرسپولیس نیز مدعی هستند همچنان از فصل گذشته تاکنون از این باشگاه طلب دارند اما کارگزار سرخ‌ها طی بیانیه‌ای ادعا کرده که تاکنون ۵۰ میلیارد به این باشگاه پرداختی داشته و سوال بزرگ اکنون این است که این منابع کجا هزینه شده است؟

برای رسول پناه و تیم مدیریتی او در باشگاه پرسپولیس آسانترین روش این بوده که تمام ارکان باشگاه را در اختیار کارگزار قرار دهند تا با درآمد حاصله و پرداختی آنها،امورات باشگاه را بگذارند و البته هم در این راه توانسته‌اند بنا برآنچه که کارگزار مدعی شده به منبع درآمدی مناسبی دست یابند و به نظر می‌رسد صرف ۵۰ میلیارد طی کمتر از ۷ ماه اخیر، توانسته باشد بخش اعظمی از مشکلات مالی این باشگاه را حل کرده باشد. اما نتیجه آن چیز دیگری بوده و همانطور که عنوان شد همچنان نفرات سابق و کنونی باشگاه مدعی طلب از این باشگاه هستند و حتی پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه در خطر بسته شدن قرار دارد.

طبق جدول زمان‌بندی صورت گرفته، از زمان محمدحسن انصاریفرد تا بعد از آن که رسول پناه، رغبتی و هاشمی الحاقیه قرارداد با کارگزار را به امضا رساندند، آنها تا به امروز مبلغ ۴۸ میلیارد دریافتی داشته‌اند. موضوعی که انتظار می‌رود رسول پناه به عنوان سرپرست موقت باشگاه به آن پاسخ دهد این است که این منبع درآمدی کجا هزینه شده است که هیچ کدام از بدهی‌ها صاف نشده است. البته به این مبلغ باید درآمدهای جانبی باشگاه از جمله سهم مطالبات از فیفا، رضایتنامه بیرانوند، قرارداد با هشتگ مدیا، بانک کوثر و ... را هم اضافه کرد.

بازیکنان پرسپولیس تاکنون مبلغی بین ۶۵ تا ۷۰درصد دریافتی داشته‌اند و این سهم برای نفراتی همچون بشار رسن و بوژیدار رادوشوویچ کمتر نیز بوده است. اینکه باشگاه پرسپولیس چه سقفی از قرارداد را در نظر گرفته که ورود ۵۰ میلیارد قطعی به این باشگاه نتوانسته آنها را حداقل به مرحله تسویه با بازیکنان برساند، کمی عجیب و شاید جای سوال بزرگ از مدیریت باشگاه را داشته باشد. چرا که مطمئنا طبق اسنادی که پیش از این درباره مبلغ و میزان قرارداد بازیکنان پرسپولیس منتشر شده بود، این مبلغ می‌توانست به طور کامل کفاف تسویه حساب با آنها را بدهد.

از سوی دیگر کارگزار باشگاه طی چهار مرحله پرداختی خود به این باشگاه، به عدد ۴۸ میلیارد رسیده است. در این بازه اما پرسپولیس تنها سه بار به بازیکنان خود پرداختی داشته تا بتواند دریافتی آنها را به ۶۵ تا ۷۵ درصد برساند. مراحل پرداختی دیگر از سوی کارگزار در کجا صرف شده است؟

همانطور که عنوان شد هواداران پرسپولیس و حتی اعضا و بازیکنان کنونی این تیم در انتظار دستیابی به این سوال هستند که منابع قابل توجه (۴۸ میلیارد کارگزار، رضایتنامه علیرضا بیرانوند، اسپانسری هشتگ مدیا، بانک کوثر و همچنین مطالبات از فیفا) کجا صرف شده که اکنون باشگاه هنوز نتوانسته به بیلان لازم برای صرف هزینه‌ها دست یابد و در این زمینه قطعا بخش مالی باشگاه و شخص مهدی رسول پناه بهتر می‌تواند روشنگری کرده و پاسخ مناسبی به این قضیه بدهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      سلام براحتی هرچه تمامتر وبی کفایتی خودشان همه پول رو حیف ومیل کردند چی انتظار باید داشت از مدیرانی که درکی از فوتبال وهوداران عاشق پرسپولیس ندارن

    • بدون نام

      همه برای مدیران کم است

    • پسر پرسپولیسی

      آقایون خانما درجیب منه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج