جاباما
۱۰۲۲۱۲۲
۲ نظر
۵۰۱۴
۲ نظر
۵۰۱۴
پ

جانشین احتمالی سخنگوی وزارت امور خارجه

شنیده‌های فارس حاکی از آن است که «سعید‌ خطیب‌زاده» معاون دفتر مطالعات وزارت امور خارجه قرار است به جای سید عباس موسوی عهده‌دار سخنگویی و ریاست مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه‌ای وزارت امور خارجه شود.

خبرگزاری فارس: گزارش ها حاکی از آن است که «سعید خطیب‌زاده» معاون پژوهشی و مطالعاتی مرکز مطالعات سیاسی و بین‌المللی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران قرار است به عنوان دوازدهمین سخنگو و رئیس مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه‌ای وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و جایگزین سید عباس موسوی، عهده‌دار این سمت شود.

او پیش از این به عنوان دیپلمات ایرانی در آلمان و کانادا هم فعالیت کرده است.

جانشین احتمالی سخنگوی وزارت امور خارجه

پس از آنکه در رسانه‌ها بحث انتصاب سید عباس موسوی به عنوان سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران در جمهوری آذربایجان (باکو) و جایگزین «جواد جهانگیرزاده» مطرح شد، گزینه‌های متعددی برای تصدی این سمت در بین اصحاب رسانه شنیده شد از جمله «مرضیه افخم» سخنگوی پیشین وزارت خارجه، «مهدی سنایی» سفیر سابق ایران در مسکو و «محمدحسن شیخ الاسلامی» رئیس دانشکده روابط بین‌الملل و «علیرضا دلخوش» معاون دیپلماسی عمومی مرکز دیپلماسی.

شنیده‌ها حاکی از آن است که انتصاب خطیب‌زاده به این سمت تقریبا قطعی شده است و به احتمال زیاد او جایگزین عباس موسوی خواهد شد.

«سید عباس موسوی» یازدهمین سخنگوی وزارت امور خارجه‌ ۲۴ فروردین ماه ۱۳۹۸ به جای بهرام قاسمی عهده دار این سمت شد. او پیش از این مدیرکل اطلاع رسانی و امور سخنگویی بوده و قبل از آن هم در سمت‌هایی چون رئیس اداره دیپلماسی رسانه‌ای، دبیر اول سرکنسولگری ایران در هنگ کنگ و رایزن دو سفارت ایران در هلند مشغول به خدمت بوده است. عباس موسوی قرار است به زودی به عنوان سفیر جدید ایران راهی باکو شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ظاهرا"سکوی پرتاب در امور خارجه سخنگوی دولت بودن است هرکسی یک مدت کوتاهی می آید و سریع پرواز می کند.اگر این سکو درجاجای این مملکت برای همه جوانان مردم با عدالت وفرصت برابری فرا می شد چه اشکالی داشت؟!!!ظاهرا"عدالت رفته به کناری ونظاره می کند؟!!!

    • بدون نام

      خانم افخم زبان انگلیسی را خیلی مسلط بود مضافا به اینکه مطالب را کلا وزیر خارجه از طرف رئیس جمهور معین میکند بنظرم گزینه بهتری بود.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج