۱۰۲۳۲۲۰
۲ نظر
۵۰۱۱
۲ نظر
۵۰۱۱
پ

سریال ده‌نمکی مربوط به هیچ دولتی نیست!

تهیه‌کننده مجموعه تلویزیونی جدید "دادِستان" درباره گمانه‌زنی‌های رسانه‌ای که برخی کاراکترهای سریال را به شخصیت‌های مطرح نظام و دولت نسبت دادند، گفت: "دادِستان" یک سریال تخیلی است و مربوط به هیچ دولتی نمی‌شود!

خبرگزاری تسنیم: محمد خزاعی تهیه‌کننده سریال تلویزیونی «دادِستان» در واکنش به این اخبار و گمانه‌زنی‌ها گفت: داستان «دادِستان» تخیّلی است و مربوط به هیچ دولتی نمی‌شود اما همه مسئولان و مدیران باید آن را ببینند.

وی افزود: این سریال با همه کارهای آقای ده‌نمکی که آثار پرمخاطبی در کارنامه دارد، فرق دارد و فضایی پلیسی معمایی و اکشن دارد.

سریال ده‌نمکی مربوط به هیچ دولتی نیست!

خزاعی در خصوص آغاز تصویربرداری سریال از اول مردادماه گفت: «دادِستان» در 15 قسمت ساخته می‌شود و تاکنون 20 درصد از کار تصویربرداری شده است. این سریال بیش از 100 لوکیشن دارد که گروه با برنامه‌ریزی دقیق و رعایت پروتکل‌های بهداشتی کار را جلو می‌برد.

وی با اشاره به حضور بازیگران سرشناس سینما و تلویزیون در این مجموعه تلویزیونی افزود: حدود 120 بازیگر در سریال جلوی دوربین می‌روند که از این تعداد 20 نفر بازیگر حرفه‌ای و مابقی بازیگران تئاتر و چهره‌های هنری جوان‌اند.

این تهیه‌کننده سینما و تلویزیون در ادامه گفت: در این سریال صحنه‌های اکشن و جذاب زیادی داریم که امیدواریم مخاطبان در زمان پخش سریال از آن لذت ببرند.

خزاعی در پایان افزود: حدود 90 درصد سریال در تهران تصویربرداری می‌شود و مابقی آن در یکی از کشورهای منطقه تصویربرداری خواهد شد.

تاکنون بازیگرانی چون هومن برق‌نورد، بهنوش بختیاری، علی سلیمانی، سحر قریشی، علیرض استادی، اصغر نقی‌زاده و هلیا امامی جلوی دوربین مسعود ده‌نمکی رفتند.

فیلمنامه سریال «دادِستان» که فضایی پلیسی و معمایی دارد، بر اساس طرحی از مسعود ‌ده‌نمکی به سرپرستی وی و تیم نویسندگان کریم خودسیانی و پدرام کریمی به نگارش درآمده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      یه حسی بهم میگه. واسه انتخابات اینده .مجددا واسه همدهاتی و بچه محل آبادی خودشون دوباره میخاد کلیپ بسازه.یادش بخیر اون موقع باید میفرستادن واسه اسکار

    • بدون نام

      راست میگه مربوط به دوران پارین سنگیست فقط لباسها وکنایه زدنشان امروزی است!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج