۱۰۲۳۵۸۶
۲ نظر
۵۰۰۸
۲ نظر
۵۰۰۸
پ

کرمانی‌مقدم: پرسپولیس برای قهرمانی آسیا بسته شود

مرتضی کرمانی‌مقدم پیشکسوت پرسپولیس می‌گوید: بازیكنان پرسپولیس باید بدانند همه پیشكسوتان باشگاه، پشت و حامی آنها هستند و نمی‌گذارندکسی گزندی به این تیم قدرتمند برساند.

خبرورزشی: «باید بگذارند یحیی گل‌محمدی چند سال بماند و همان امكاناتیکه برای برانكو وکالدرون ساختند، به یحیی بدهند تا او بتواند قهرمانی‌های ایران را ادامه بدهد و برای قهرمانی آسیا تیم را بسازد.»

این اولین جملات مرتضیکرمانی‌مقدم، مهاجم پیشین پرسپولیس است. او خود را حامی یحیی می‌داند: «تیم گل‌محمدی از تیم‌هایکالدرون و برانكو خیلی بهتر و زیباتر بازی می‌كند. برانكو این تیم را ساخت اما سال سوم حضورش، پرسپولیس تا این حد تهاجمی نبود. حالا یحیی آمده و چون خودش پرسپولیسی است، یك تیمکاملاً تهاجمی را ساختهکه آدم از دیدن بازی‌هایشکیف می‌كند. همین دیدار با نساجی را دیدیدکه پرسپولیس با اینكه نیازی به امتیاز نداشت ولی چقدر منظم و خوب بازیکرد.»

این پیشكسوت باشگاه پرسپولیسکه در زمان بازی خود، اتفاقات زیادی را رقم زد، اضافهکرد: «بعد از قهرمانی تیم ما در لیگ برتر، خیلی مسائل پیش آمد و حرف و حدیث‌های زیادی مطرح شد. ما نمی‌خواهیم جواب خیلی‌ها را بدهیم چون حرف‌شان غیرمنطقی است. اینكه هر وقت تیم‌مان ناكام ماند، بگوییم تیمیکه قهرمان شده، مورد حمایت و لطف وزارت ورزش و وزیر ورزش و دولت است،کاری ندارد. الان ۱۵ تیم لیگ می‌توانند از این حرف‌ها بزنند. بازیكنان پرسپولیس باید بدانند همه پیشكسوتان باشگاه، پشت و حامی آنها هستند و نمی‌گذارندکسی گزندی به این تیم قدرتمند برساند. اگر هم سكوتکردیم دلیل دارد چون نباید جواب هر حرفی را بدهیم. هر وقت بحث منطقی و درستی را مطرحکردند، آن وقت جواب‌شان را می‌دهیم.»

كرمانی‌مقدم در پایان، پیشنهاد مهمی هم برای مدیر باشگاه پرسپولیس داشت: «مهدی رسول‌پناه هم باید این موضوع را بداندکه این پرسپولیسکم وکسری ندارد و باید در حفظ اسكلت اصلی و تقویت این تیم بكوشد. تیم‌مان مهاجم و مدافع می‌خواهد و نباید هیچ بازیكنی از تیم جدا شود. ما دیگر باید به سمت قهرمانی آسیا برویم و از این رو، باید همه بازیكنان حفظ شوند و چند نفر دیگر هم به تیم اضافه شوند. امیدوارم آقایانیکه مدیریت باشگاه را برعهده گرفته‌اند، در مورد بدهی‌هاکاری انجام بدهند و اجازه بسته شدن پنجره نقل و انتقالات را ندهند چون در این صورت، اتفاقات بدی برای پرسپولیس رخ می‌دهد.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      من خودم پرسپولیسی هستم اما عمرا با این وضعیت وتیم دولتی هیچی نمیشه باید خصوصی بشه ان وقت هم شاید...

    • علی

      اقای کرمانی نیازی نیست بازیکن بگیرید وزیر رو ببرید بکنید رییس فدراسیون اسیا کار تموم میشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج