جاباما
۱۰۲۳۷۴۰
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

نکونام: از اول به دنبال قهرمانی بودیم نه سهمیه

سرمربی فولاد گفت: تیم ما از اول به دنبال قهرمانی بود نه سهمیه ولی به هر حال تلاش می کنیم که ان‌شاءالله به این مهم دست پیدا کنیم و کسب سهمیه هم باعث افتخارمان خواهد بود.

خبرگزاری ایسنا: سرمربی فولاد گفت: تیم ما از اول به دنبال قهرمانی بود نه سهمیه ولی به هر حال تلاش می کنیم که ان‌شاءالله به این مهم دست پیدا کنیم و کسب سهمیه هم باعث افتخارمان خواهد بود.

جواد نکونام پیش از دیدار تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان اظهار کرد: فردا بازی سختی داریم و می دانیم با تیمی بازی باید بازی کنیم که دنبال این است نبازد. آنها تیم منسجم، منظم و قابل احترامی هستند. ما هم سعی می کنیم بازی خودمان را ارائه دهیم تا ان‌شاءالله به موفقیت برسیم. ما از اول فصل همه صحبت مان با هواداران و طرفدارها فولاد این بوده است که در تمام بازی ها تلاش می کنیم و می جنگیم تا امتیازات لازم را کسب کنیم.

او ادامه داد: اکنون هم همین طور است و ما تا آخرین روز و آخرین دقیقه تلاش می کنیم تا بهترین نتایج را کسب کنیم. در رابطه با این مساله به ما کم لطفی شده است و برخی می خواهند تمرکز ما را بر هم بزنند. در آخر هر اتفاقی بیفتد خدا را شکر می کنیم و چیزی که مهم است این است که تیم ما تا همین جا هم شاهکار کرده و کار بزرگی انجام داده است اما بازیکنان باید بدانند که وقتی می توانیم به موفقیتی برسیم باید تلاش کنیم.

سرمربی فولاد با بیان این که تیم ما تا اینجای کار هم توانسته این نتایج را بگیرد و از آنها ممنونم، گفت: واقعا سنگ تمام گذاشتند و تلاش کردند تا به اینجا برسیم. در ادامه راه هم قطعا همه بازیکن ها تلاششان را به کار می گیرند تا نتیجه بگیریم و از هر اتفاقی که در آخر فصل افتاد، خوشحال باشیم. از این موضوع خوشحالم که تیم مان شرایطی پیدا کرده که مردم خوزستان به این تیم افتخار می کنند و این تیم را دوست دارند.

او اضافه کرد: اما بازیکنان مان هم باید بدانند که در فوتبال زود نباید سیر شوند و باید بتوانند تا آنجا که می توانند به موفقیت برسند و دفتر زندگی شان را پر بار ورق بزنند و بهترین نتیجه را بگیرند. ما همه تلاش مان را می کنیم و فردا هم بازی مثل بقیه بازی ها است. تیم ما از اول دنبال قهرمانی بود نه سهمیه ولی به هر حال تلاش می کنیم که ان‌شاءالله به این مهم دست پیدا کنیم و کسب سهمیه هم باعث افتخارمان خواهد بود.

نکونام در پایان گفت: توجه داشته باشیم که بازیکنان مان همین امروز هم کار بزرگی انجام دادند و امیدوارم در ادامه راه هم تلاش کنند که باعث خوشحالی هواداران فولاد و مردم خوزستان شوند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج