۱۰۲۳۷۷۳
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

بازگشت لیگ قهرمانان اروپا بعد از ۱۴۹ روز

از آخرین روزی كه لیگ قهرمانان اروپا برگزار شد نزدیك به پنج ماه می‌گذرد. چهارشنبه ۱۱ مارس (۲۱‌اسفند) بود كه در دو بازی از مرحله یك‌هشتم نهایی، لیورپول و پاری‌سن‌ژرمن از تیم‌های اتلتیكو مادرید و دورتموند پذیرایی كردند.

روزنامه جام جم: از آخرین روزی كه لیگ قهرمانان اروپا برگزار شد نزدیك به پنج ماه می‌گذرد. چهارشنبه ۱۱ مارس (۲۱‌اسفند) بود كه در دو بازی از مرحله یك‌هشتم نهایی، لیورپول و پاری‌سن‌ژرمن از تیم‌های اتلتیكو مادرید و دورتموند پذیرایی كردند. لیورپول به عنوان قهرمان فصل گذشته فوتبال اروپا در خانه‌اش حذف شد و در دیگر بازی هم پاری‌سن‌ژرمن به مرحله بعد صعود كرد. بعد از آن بازی بود كه لیگ قهرمانان به‌دلیل شیوع كرونا تعطیل شد و حالا بعد از ۱۴۹ روز قرار است جمعه و شنبه‌شب برگزار شود. در روزهایی كه لیگ‌های داخلی اروپایی تمام شده، از سرگیری UCL می‌تواند بار دیگر شور و هیجان را برای فوتبال‌دوستان به‌وجود بیاورد.

كار سخت زیدان در اتحاد

رئال كه با زیدان توانست در این فصل از لالیگا به قهرمانی برسد، برای رفتن به دور بعدی این بازی‌ها، كار نسبتا سختی دارد. رئالی‌ها بازی رفت را در سانتیاگو برنابئو با نتیجه 2 بر یك شكست خوردند و حالا برای صعود به پیروزی بیش از یك گل نیاز دارند. در كنار این كار سخت، آنها باید با نبود سرخیو راموس و فرلاند مندی هم كنار بیایند. در آن طرف‌، پپ گواردیولا به‌هیچ‌وجه نمی‌خواهد ناكامی‌اش در لیگ برتر، در لیگ قهرمانان هم ادامه داشته باشد.

این ششمین بازی این دو تیم در رقابت‌های اروپایی به‌حساب می‌آید كه از پنج بازی قبلی، سهم سیتیزن‌ها یك برد و سهم رئالی‌ها دو پیروزی بوده است. این هجدهمین تقابل پپ مقابل رئالی‌هاست كه تاكنون 10 پیروزی و 4 شكست را تجربه كرده است.

در دیگر بازی جمعه شب، یوونتوس باید به مصاف لیون برود كه بازی رفت‌شان در فرانسه با پیروزی یك بر صفر لیون تمام شد. یووه گرچه امسال باز هم قهرمان ایتالیا شد، اما فصل پر‌فراز و نشیبی را پشت‌سر گذاشت. با این حال، رونالدو و هم‌بازی‌هایش اصلا دوست ندارند به همین زودی با لیگ قهرمانان وداع كنند. مزیت یووه نسبت به تیم فرانسوی این است كه طی دو ماه گذشته بیش از 10بازی در سری A انجام داده و كم و بیش در حال و هوای مسابقه است اما با تعطیل شدن لوشامپیونه، تنها بازی لیون در چهار ماه گذشته بازی فینال جام اتحادیه با پاری‌سن‌ژرمن بود. برندگان دو بازی جمعه‌شب هفته بعد باید در مرحله بعد به مصاف هم بروند.

بایرن آماده‌تر از همیشه

شاگردان هانسی فلیك در بایرن‌مونیخ، این روزها یكی از آماده‌ترین تیم‌های اروپا هستند. بعد از قهرمانی نسبتا راحت این تیم در بوندس‌لیگا، فلیك می‌خواهد به مدیران بایرن ثابت كند انتخاب او به عنوان سرمربی باواریایی‌ها اصلا اشتباه نبوده است. آنها برای رفتن به مرحله بعد هم كار چندان سختی پیش‌رو ندارند. بازی رفت در خانه چلسی را با نتیجه 3 بر صفر به نفع خودشان تمام كردند و با پیروزی راحت به مرحله بعد می‌روند. در مقابل چلسی این روزها اوضاع و احوال مساعدی ندارد و آخرین بازی‌اش در فوتبال انگلیس را مقابل آرسنال در فینال جام حذفی واگذار كرد.

در دیگر بازی شنبه‌شب، بارسا كه با كیكه ستین در لالیگا به جایی نرسید باید به مصاف ناپولی برود كه بازی رفت این دو تیم در ناپل با پیروزی یك بر صفر كاتالان‌ها تمام شد. شاید بارسا بتواند از این مرحله به سلامت عبور كند، اما طرفدارانش چندان امیدی به موفقیت این تیم در این فصل از اروپا ندارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج