۱۰۲۳۸۶۸
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

بیانی: مجیدی به مرز پختگی رسیده است

کاپیتان سابق استقلال بعد از سال‌ها به محل این باشگاه رفت تا از وی تقدیر شود .

ایلنا: شاهین بیانی کاپیتان سابق استقلال بعد از سال‌ها به محل این باشگاه رفت تا از وی تقدیر شود .وی که از این اتفاق بسیار خوشحال بود در اظهار نظری جالب گفت بعد از ۲۹ سال جام قهرمانی آسیا را در دستان خودش لمس کرد. با بیانی در خصوص این اتفاق و همچنین شرایط این روزهای استقلال به صحبت پرداختیم.

در خصوص تقدیر از خودتان توسط باشگاه استقلال صحبت کنید؟

برایم جالب بود که باشگاه استقلال بعد از این همه سال یک بار هم از من تقدیر کرد اتفاقا همین چند سال پیش سالروز قهرمانی استقلال در جام باشگاه‌های آسیا بود تیمی که من کاپیتانش بودم دقیقا ۲۹ سال قبل ما قهرمان آسیا شدیم و در همین مردادماه هم این اتفاق صورت گرفت. از علی جباری تشکر می‌کنم که هنوز بازیکنان قدیمی استقلال را فراموش نکرده است.

چند سال بودکه به باشگاه استقلال نرفته بودید؟

خیلی سال بود حتی وقتی وارد باشگاه استقلال شدم و به ویترین افتخارات نگاه می‌کردم همان جام قهرمانی که ۲۹ سال پیش ما آن را در جام باشگاه‌های آسیا به دست آورده بودیم در ویترین دیدم که آن را دوباره در دست گرفتم و از نزدیک دیدم و آن قهرمانی دوباره برایم تداعی شد.

در جلسه تان با مدیرعامل چه گذشت؟

بیشتر صحبت خاطره سازی‌های قدیم بود او از ما تشکر کرد که توانسیتم با استقلال قهرمان آسیا شویم و من هم از ایشان خواستم که برای موفقیت استقلال تلاش کند. به تیم‌های پایه‌ای توجه کند و بازیکن سازی کند ایشان را آدم محترمی دیدم و امیدوارم که بتواند در کارش موفق شود.

شرایط استقلال را چطور ارزیابی می‌کنید؟

استقلال توانست در یک بازی حساس سه امیاز دیدار مقابل سپاهان را کسب کند این بازی خیلی اهمیت داشت زیرا جنگ تیم‌های دوم و سوم جدول بود فرهاد مجیدی نشان داد که کم کم به مرز پختگی نزدیک می‌شود.

اما این روزها بحث تغییر مربی در فصل آینده شنیده می‌شود؟

نمی‌دانم چرا هر سال به دنبال تغییر مربی هستیم الان که شرایط تیم خوب است و توانسته به رده دوم جدول هم برسد الان باید همه کار بکنند تا تمرکز فرهاد حفظ شود و او بتواند در همین چند بازی که باقی مانده بهترین نتایج را کسب کند بعد از آن باید در خصوص تیم و شرایطش تصمیم‌گیری کرد.

به نظرتان استقلال می‌تواند در جام حذفی قهرمان شود؟

کار کمی سخت است اما در فوتبال کاری نیست که نتوان انجام داد استقلال با بازی که در مقابل سپاهان نشان داد خودش را در حد یک مدعی در جام حذفی نشان داد امیدوارم فقط بازیکنان در همین چند هفته هم همین گونه شاداب ظاهر شوند.

ممکن است برای تماشای بازی استقلال به ورزشگاه بروید؟

الان شرایط جامعه طوری است که به دلیل بیماری کرونا هیچ کس در میادین عمومی ظاهر نمی‌شود خیلی دوست دارم دوباره یک بازی استقلال را از نزدیک ببینیم امیدوارم هر چه زودتر این بیماری کرونا ریشه‌کن شود و مردم به زندگی عادی بازگردند. الان فقط باید از تیم حمایت کرد تا هم سهمیه کسب کند و هم به مقام نائب قهرمانی برسد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج