۱۰۲۴۰۰۰
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

اعطای تسهیلات کرونایی به روستائیان در فارس

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر فارس از اعطای تسهیلات به مستمری‌بگیران صندوق عشایری و افرادی که به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند خبر داد و گفت: این مهم به عنوان یک ماموریت در دستور کار قرار گرفته است.

خبرگزاری ایسنا: مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر فارس از اعطای تسهیلات به مستمری‌بگیران صندوق عشایری و افرادی که به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند خبر داد و گفت: این مهم به عنوان یک ماموریت در دستور کار قرار گرفته است.

کمالی پنج‌شنبه ۱۶ مرداد در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی خدمات ارزشمندی در بخش‌های مختلف ارائه شده که یکی از آنها گسترش نظام بیمه‌ای در جامعه است، عنون کرد: صندوق بیمه عشایر از سال ۸۴ آغاز به کار کرد و کشاورزان و روستاییان را زیر چتر حمایتی خود قرار داد تا از خدمات صندوق بازنشستگی و کار افتادگی بهره‌مند شوند.

او افزود: از ابتدای امسال تاکنون ۳۶۰۰ نفر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان شده‌اند و رتبه فارس با یک فاصله بسیار کم از استان دوم در رتبه سوم قرار دارد.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر فارس ادامه داد: افرادی که حداقل ۱۸ سال و حداکثر ۵۰ سال سن داشته باشند در شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر خانوار می‌توانند از مزایای صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان فارس بهره‌مند شوند.

کمالی خاطرنشان کرد: این بیمه در موضوع سابقه هیچ تفاوتی با بیمه تامین اجتماعی ندارد و اعضای آن نیز سالانه از ۳۳۰ تا ۸۴۰ هزار تومان حق عضویت پرداخت می‌کنند.

او تاکید کرد: داشتن دفترچه خدمات ‌درمانی روستاییان و عشایر جزء سوابق بیمه‌ای افراد لحاظ نمی‌شود و اگر می‌خواهند سوابق داشته باشند باید عضویت صندوق بیمه عشایر شوند.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر فارس همچنین پرداخت خسارت در حین کار را از مزایایی عنوان کرد که این صندوق به اعضای خود می‌دهد.

کمالی با دعوت از اهالی روستاهای فارس خواستار عضویت در این صندوق شد و گفت: یکی از مزایای صندوق بیمه روستاییان و عشایر پرداخت مزایا در سوانح انجام کار است.

او خاطرنشان کرد: در استان ۱۴۸ هزار خانوار به عضویت این صندوق درآمده‌اند و ۲۰۳ کارگزاری نیز فعال است.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر فارس با بیان اینکه بیش از هفت ‌هزار خانواده عشایری و روستایی در فارس مستمری‌بگیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر هستند، بیان کرد: در هشت سطح خدمات مختلف بیمه‌ای به این عزیزان ارائه می‌شود.

کمالی افزود: بیمه مورد نظر در صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر فارس یک نوع بیمه حمایتی است و تلاش ما این است برای خدمت به کشاورزان، روستاییان و عشایر آنان را به عضویت صندوق درآوریم تا بتوانند از مزایای آن به ویِژه بازنشستگی بهره‌مند شوند.

او گفت: اعطای تسهیلات به مستمری‌بگیران صندوق عشایری و افرادی که به بیماری کرونا شده‌اند در دستور کار قرار گرفته و به عنوان یک ماموریت در حال انجام این موضوع هستیم.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر فارس در بخش دیگری از سخنان خود از برگزاری جشنواره بزرگ تجلیل از یاران روستا در استان خبر داد و گفت: این جشنواره به مناسبت ۱۵ مهرماه روز روستا برگزار و از یاران روستا که طرح‌های مختلف را در اجرای توانمندسازی و حمایت از زنان و کودکان را انجاده داده‌اند، تجلیل خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج