جاباما
۱۰۲۴۳۴۵
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

گارسیا: این شیرین‌ترین شکست من بود

سرمربی لیون از صعود به دور بعد لیگ قهرمانان اروپا بسیار خوشحال است هر چند که تیمش در دیدار برگشت برابر یووه تن به شکست داد.

ایسنا: به نقل از اسکای اسپورت، لیون در دیدار برگشت برابر یوونتوس در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه دو بر یک تن به شکست داد. هر چند که لیون تن به شکست داد اما باتوجه به پیروزی یک بر صفر در دیدار رفت توانست به مرحله یک چهارم نهایی راه پیدا کند.

رودی گارسیا سرمربی لیون در نشست خبری بعد از بازی گفت: این یکی از بهترین لحظات دوران مربیگری من است. پیروزی در دیدار رفت باعث شد تا به دور بعد راه پیدا کنیم. بسیار مهم بود که در خانه دروازه خود را بسته نگه داریم و خوشبختانه عملکرد خوب در دیدار رفت باعث شد تا به دور بعد راه پیدا کنیم.

او ادامه داد: پنالتی که تبدیل به گل کردیم روحیه و انگیزه ما را بالا برد اما یوونتوس خیلی سریع به بازی برگشت و رونالدو گل تساوی را به ثمر رساند. یووه توسط رونالدو به گل دوم هم رسید اما آرامش خود را حفظ کردیم و خوشبختانه تا پایان با تمرکز بازی کردیم و همین زمینه ساز صعود ما به دور بعد شد. این شیرین ترین شکست دوران مربیگری من بود.

گارسیا افزود: یوونتوس چیزی برای از دست دادن نداشت. آنها همه جانبه حمله کردند و خوشبختانه ما هم بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتیم و برابر تیم خوب یووه فراتر از انتظار ظاهر شدیم. ترسی از نامه یووه نداشتیم و این کار ما را راحت کرد. ما نشان دادیم که در خط دفاعی بسیار خوب هستیم. در دیدار برابر پاری سن ژرمن هم بسیار خوب بودیم و این امیدوار کننده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج