۱۰۲۴۴۷۴
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

بولتون: بایدن، برای اسرائیل مشکل خواهد بود

جان بولتون، مشاور سابق امنیت ملی آمریکا گفت: پیش‌بینی نمی‌کند که دوره دوم ریاست جمهوری ترامپ مشابه دوره نخست باشد و در این خصوص هشدا داد:‌ «پیش‌بینی می‌شود که در هر شرایطی، در موضع دولت تغییراتی ملاحظه کنیم. اگر "جو بایدن" انتخاب شود، دولت او موضعی بسیار مشابه باراک اوباما اتخاذ خواهد کرد که این برای اسرائیل مشکل بزرگی خواهد بود و شاید هم وضعیت بدتر از دوران اوباما شود.

خبرگزاری فارس: مشاور سابق امنیت ملی آمریکا در این خصوص گفت: «گمان نکنم معامله قرن به جایی برسد. مشکل اینجاست که این طرح به مدت زمان زیادی به تعویق افتاده تا جایی که فرصت ثمربخشی خود را از دست داده است».

جان بولتون در ادامه گفت: «به "جرد کوشنر" داماد رئیس‌جمهور آمریکا و یکی از مشاوران ارشدش گفتم که اگر در سال اول ریاست ترامپ طرح را اعلام می‌کرد، آنگاه احتمالات بهتری در مقایسه با سال چهارم ریاست ترامپ می‌داشت؛‌ اما اکنون من تقریبا مطمئنم که کسی این طرح را جدی نخواهد گرفت».

بولتون همچنین گفت پیش‌بینی نمی‌کند که دوره دوم ریاست جمهوری ترامپ مشابه دوره نخست باشد و در این خصوص هشدا داد:‌ «پیش‌بینی می‌شود که در هر شرایطی، در موضع دولت تغییراتی ملاحظه کنیم. اگر "جو بایدن" انتخاب شود، دولت او موضعی بسیار مشابه باراک اوباما اتخاذ خواهد کرد که این برای اسرائیل مشکل بزرگی خواهد بود و شاید هم وضعیت بدتر از دوران اوباما شود. من نمی‌گویم که بایدن رئیس‌جمهور بهتری خواهد بود. ما باید واقع‌نگر باشیم. حزب دموکرات کنونی بشدت ضد اسرائیل است که این مسئله تأثیر بسزایی بر دولت خواهد داشت؛‌ اما من گمان نمی‌کنم که دور دوم ریاست ترامپ برای اسرائیل مثل دور نخست باشد».

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج