جاباما
۱۰۲۵۰۱۱
۶ نظر
۵۰۰۴
۶ نظر
۵۰۰۴
پ

واکنش‌ها به دخالت رونالدو در اخراج ساری

هواداران باشگاه یوونتوس با زیر سوال بردن نفوذ «کریستیانو رونالدو»، مدعی شدند که وی پس از شکست بانوی پیر برابر لیون و حذف از لیگ قهرمانان، در اخراج «مائوریتسیو ساری» دست داشته و این در حالی است که یکی از هواداران در کامنتی حسابی از خجالت مرد پرتغالی درآمد.

خبرگزاری ایرنا: هواداران باشگاه یوونتوس با زیر سوال بردن نفوذ «کریستیانو رونالدو»، مدعی شدند که وی پس از شکست بانوی پیر برابر لیون و حذف از لیگ قهرمانان، در اخراج «مائوریتسیو ساری» دست داشته و این در حالی است که یکی از هواداران در کامنتی حسابی از خجالت مرد پرتغالی درآمد.

بدنبال حذف زودهنگام یووه از لیگ قهرمانان که منجر به اخراج ساری بی‌دفاع و جایگزین شدن وی با «آندره‌آ پیرلو» شد، رونالدو نظرات خود را در خصوص فصل نه چندان قابل توجه بانوی پیر در لیگ قهرمانان مطرح کرد.

مرد پرتغالی در جریان این فصل در مجموع رقابت‌ها ۳۷ گل برای یووه به ثمر رسانده است؛ فصلی که به دفعات ساری و تیمش به بیش از اندازه تک بُعدی بودن و ارجاع تمامی انرژی تاکتیکی تیم برای تامین ستاره خط حمله خود، متهم شد.

او بدون اشاره به سرمربی سابق خود، توضیحاتش را برای هواداران به همراه تصویری از خود و همسرش روی یک قایق تفریحی ۷ میلیون دلاری که با یک بوگاتی انحصاری حدود ۱۱ میلیارد دلاری خریداری شده است، منتشر کرد.

در این بین، واکنش هواداران به این تصویر که رونالدو را در حال آفتاب گرفتن و برنزه کردن خود نشان می‌دهد، جالب توجه است.

یکی از هواداران در کامنتی نوشت: از زمانی که رونالدو آمده، یوونتوس مکس آلگری و حالا ساری را به خاطر عملکرد ضعیف اخراج کرده است. قبل از او، آنها (یووه) با آلگری پنج سال متوالی تمدید کردند. آنها واقعا باید در این دو فصل به نقطه مشترک دوران هر دو مربی توجه کنند.

رونالدو خریدهای پرزرق و برق خود را با دستمزدی انجام داده است که به تازگی ارز آن ۳۱ میلیون پوند اعلام شده است؛ دستمزد پایه وی با احتساب این رقم حدود چهار برابر بیشتر از پردرآمدترین بازیکن یووه است.

منتقد دیگری با این ادعا که رونالدو به مدیریت تیم توصیه کرده است تا ساری را اخراج کنند، نوشت: رونالدو فقط یک دیکتاتور بدقواره است. او میرالم پیانیچ را به اسپانیا فرستاد تا همه ضربات ایستگاهی را خودش بزند و حالا به هیات مدیره گفته تا ساری بیچاره را اخراج کنند. او هرگز بزرگ‌ترین بازیکن تاریخ من نخواهد بود.

یوونتوس که با توجه به فتح اسکودتو از سال ۲۰۱۱ به بعد، به نظر از این افتخار خسته و کسل بود و در سوی مقابل برای تکرار قهرمانی خود در لیگ قهرمانان ۱۹۹۶ اروپا به سختی رقیبی قابل محسوب می‌شود، در سال ۲۰۱۸ رونالدو را با قراردادی به ارزش ۱۰۰ میلیون دلار از رئال مادرید خریداری کرد.

رونالدو در پایان شکست برابر لیون گفت: هواداران از ما انتظارات زیادی دارند؛ باید موفق عمل کرده و بالاترین انتظارات را برآورده کنیم. زمان تفکر و تجزیه و تحلیل فراز و نشیب‌ها رسیده است؛ تفکر انتقادی کلید ترقی است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      یکی به این نخود مغز بگه اون زمان بازیکنای خوبی بودن که الان همشون بازنشسته شدند،نه چهار تا جوون که حتی پاس نمیتونند به رونالدو برسونند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یونتوس حتی یک بازیکن معمولی نداره ...

    • بدون نام

      واقعا چ هوادارهای نمک نشناسی هستن اینا آخه بدبختها..شما اسم تو دنیا نداشتین..کریس اومد..اسم و راس بهتون داد..آخه ساری شد مربی...یه مشت بازیکن بنجل کنار رونالدو بازی میکنن...اونوقت انتظار داری کریس همه کار براتون بکنه..واقعا که...درضمن این دوسال هم کریس ۸گل رو براتون زده در مرحله حذفی..پس چرا یکی دیگه گل نزده

    • احمد حیدری

      آخه کریس رونالدو با پنج قهرمانی اروپا از باشگاهتون بزرگتره در ضمن پارسال مقابل اتلتیکو کی نجاتتون داد ؟؟امسال مقابل لیون هم این کارو تکرار کرد نکنه انتظار دارین رونالدو بیاد دروازه و دفاع بگیره با عث افتخارتون باشه بهترین تاریخ رو دارید هیسسس

    • Amin

      میرالم پیانیچ رونالدو فرستاد بارسا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟.......اره اره عامل سقوط هواپیمای اوکراینیم رونالدوعه برید دستگیرش کنید تورو خدا

    • Amin

      در ضمن الانم که پیرلو رو بدون کارنامه کردین مربی توقع نداشته باشید قهرمان اروپاتون کنه البته اگر تونست که از هنرش بوده ولی نتونستم نباید بهش ایراد بگیرید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج