۱۰۲۵۲۰۷
۶ نظر
۵۰۶۲
۶ نظر
۵۰۶۲
پ

راز مشترک بازیگر شدنِ ترانه، مهتاب، شبنم و گلاره

شاید این که بدانید مثلا ترانه علیدوستی و یا شبنم مقدمی و مهتاب کرامتی چگونه بازیگر شده‌اند جذاب باشد، جالب اینجاست همه این‌ها از یک مسیر به بازیگری رسیده‌اند؛ یک مسیر و یک نام؛ امین تارخ.

برترین‌ها: شاید این که بدانید مثلا ترانه علیدوستی و یا شبنم مقدمی و مهتاب کرامتی چگونه بازیگر شده‌اند جذاب باشد، جالب اینجاست همه این‌ها از یک مسیر به بازیگری رسیده‌اند؛ یک مسیر و یک نام؛ امین تارخ.

امین تارخ ۲۰ مردادماه سال ۱۳۳۲ به دنیا آمد، در سال ۱۳۵۶ از دانشکده هنر‌های نمایشی دانشگاه تهران فارغ التحصیل شد و تحصیلات تکمیلی خود را در سال ۱۳۶۳ با کسب مدرک فوق لیسانس به پایان برد.

راز مشترک بازیگر شدنِ ترانه، مهتاب، شبنم و گلاره

در سال ۱۳۷۳ اولین مدرسه بازیگری را به نام کارگاه آزاد بازیگری در تهران تاسیس کرد و فارغ التحصیلان زیادی را به جامعه هنری ایران معرفی کرد که از مطرح‌ترین بازیگران سینمای ایران هستند.

مریم بوبانی

مریم بوبانی از نخستین هنرجو‌های کارگاه بازیگری امین تارخ در سال ۷۳ همزمان با راه‌اندازی این کارگاه است. او فعالیت خود را با تئاتر آغاز کرد و بعد وارد عرصه حرفه‌ای سینما و تلویزیون شد.

راز مشترک بازیگر شدنِ ترانه، مهتاب، شبنم و گلاره

او با کارگردان‌های بزرگ بسیاری از جمله بهمن فرمان آرا، بهرام بیضایی، رخشان بنی اعتماد، کمال تبریزی، کیانوش عیاری، کیومرث پور احمد و ...همکاری کرده است.

ترانه علیدوستی

ترانه علیدوستی یکی از شناخته شده‌ترین بازیگران سینمای ایران متولد سال ۱۳۶۲ در تهران است. او در دوره‌ی دبیرستان مشغول تحصیل در رشته‌ی علوم تجربی بود که در کلاس‌های بازیگری امین تارخ ثبت نام کرد. سال ۱۳۷۹ از طریق همین کلاس‌ها برای بازی در نقش ترانه پرنیان در فیلم من ترانه ۱۵ سال دارم انتخاب شد.

راز مشترک بازیگر شدنِ ترانه، مهتاب، شبنم و گلاره

او با کارگردان‌های شناخته شده ای چون اصغر فرهادی، رسول صدرعاملی، مانی حقیقی، محمد رحمانیان، حسن فتحی همکاری کرده است. ترانه علیدوستی جوایز بازیگری بسیاری از جشنواره‌های مختلف از جمله جشنواره فجر، جشنواره فیلم لوکارنو سوئیس گرفته است.

گلاره عباسی

گلاره عباسی متولد اردیبهشت ماه ۱۳۶۲ است. وی از دانش آموختگان کلاس‌های امین تارخ و فارغ التحصیل رشته معماری از دانشکده هنر می‌باشد.

راز مشترک بازیگر شدنِ ترانه، مهتاب، شبنم و گلاره

از عمده آثار سینمایی و تلویزیونی که او در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته می‌توان به کاکوها، در چشم باد، کیمیا و خاک، حماسه مجنون، برج سوزان، همشاگردی‌ها، نفس و سریال شهرزاد اشاره کرد. همچنین گلاره عباسی پایه‌گذار سوینا، سینمای ویژه نابینایان است.

شبنم مقدمی

شبنم مقدمی، بازیگر سینما و تلویزیون، سال ۱۳۵۱ در تهران متولد شد. وی دارای مدرک کارشناسی ادبیات‌فارسی و دانش‌آموخته‌ی آموزشگاه آزاد بازیگری امین تارخ است. او فعالیت خود در رادیو را در سال ۷۷ با اجرای برنامه خانه‌ی کاغذی به کارگردانی شهرام کرمی آغاز کرد.

راز مشترک بازیگر شدنِ ترانه، مهتاب، شبنم و گلاره

شبنم مقدمی با کارگردان‌های بسیاری از جمله ابراهیم حاتمی کیا، سعید روستایی، محمدعلی باشه آهنگر، رضا میرکریمی کار کرده، او برای بازی در فیلم‌های امروز، نفس، زاپاس سیمرغ بلورین نقش مکمل زن را به دست آورد.

حبیب رضایی

حبیب رضایی متولد ۱۳۴۸ تهران، فارغ التحصیل مدیریت بیمارستانی از دانشگاه تهران است. حبیب رضایی در سال ۷۴ با ورود به آموزشگاه بازیگری امین تارخ حضورش در این عرصه را جدی کرد، جالب است که او در تست اول تایید برای حضور در کلاس‌های بازیگری امین تارخ پذیرفته نشد. او با بازی در سریال خانه سبز بازیگری را آغاز کرد و بعد از آن با بازی در فیلم آژانس شیشه‌ای پا به دنیای سینما گذاشت.

راز مشترک بازیگر شدنِ ترانه، مهتاب، شبنم و گلاره

حبیب رضایی برای بازی در این فیلم دپیلم افتخار جشنواره فجر را به دست آورد. حبیب رضایی با کارگردانی بسیاری از جمله ابراهیم حاتمی کیا، کمال تبریزی، حمید نعمت الله، عبدالرضا کاهانی و. در زمینه بازیگری و انتخاب بازیگر همکاری داشته است تدریس در دانشگاه سوره و آموزشگاه‌های سینمایی نیز جزو فعالیت‌های اصلی او به شمار می‌آیند.

مهتاب کرامتی

مهتاب کرامتی در سال ۱۳۴۹ در تهران متولد شد فارغ التحصیل رشته میکروبیولوژی است. او در سال ۱۳۷۵ در کلاس‌های امین تارخ شرکت کرد و در سال ۱۳۷۶ برای بازی در سریال مردان آنجلس معرفی شد.

راز مشترک بازیگر شدنِ ترانه، مهتاب، شبنم و گلاره

مهتاب کرامتی علاوه بر بازیگری در زمینه تهیه کنندگی نیز فعالیت دارد، وی همچنین سفیر حسن نیت و صلح یونیسف می‌باشد. کرامتی با بازی در فیلم بیست عبدالرضا کاهانی برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن مکمل از جشنواره فیلم فجر شد.

پوریا پورسرخ

پوریا پورسرخ متولد ۱۳۵۶ تهران، فارغ التحصیل دکتری فیزیولوژی گیاهی است. پوریا پورسرخ در سال ۱۳۸۵ با بازی در سریال وفا به کارگردانی محمدحسین لطیفی به عنوان چهره‌ای جدید مطرح شد و پس از آن این مسیر را با ایفای نقش‌های متنوع و متعدد دیگری ادامه داد.

راز مشترک بازیگر شدنِ ترانه، مهتاب، شبنم و گلاره

وی در همین سال با حضور در فیلم روز سوم نامزد بهترین بازیگر نقش مکمل مرد از جشنواره فیلم فجر شد. او بازی در فیلم‌های کارگردانی از جمله محمدحسین لطیفی، آرش معیریان، پرویز شهبازی، علی عطشانی را در کارنامه خود دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تو همۀ رشته ها همینه، آموزش دیدن تو یه موسسه معتبر و علمی ، احتمال موفق شدن فرد رو خیلی میبره بالا. حالا چه موسسه آموزش زبان باشه، چه آموزش بازیگری چه هر رشته ای

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تو بازیگری یکم بیشتر از این حرفها اثر داره چون خودشون هم زد و بند دارند بچه های کلاس و اموزشگاه چه کسی رو برای نقش قبول کنند

    • بدون نام

      آقای تارخ شیرازی هستند کاش وقتی برای علاقه مندان بازیگری درشیراز میگذاشتند ودرشیراز هم کلاس بازیگری زیرنظر خودشان دایر میکردند
      آقای تارخ ما منتظر هستطم❤️

    • خواهرمختار

      فقط پوریا پورسرخ استقلالی را عشق است ۴۴۴۴

      پاسخ ها

      • بدون نام

        داداش
        چهار (پوکر) که دیگه مال پرسپولیسه
        یه عدد جعلی دیگه واسه خودتون پیدا کنین که مثل همیشه شرمنده نباشین

    • هما

      مریم بوبانی خواهر مادربزرگ منه
      من خاله صداش میکنم
      زنده باد خاله مریم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج