۱۰۲۵۴۵۷
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

سولسشر: یونایتد می‌تواند خیلی بهتر از این باشد

بعد از صعود منچستریونایتد به نیمه نهایی لیگ اروپا با پیروزی خفیف مقابل کپنهاگن، سولسشر سرمربی این تیم اعلام کرد یونایتد باید در ادامه عملکرد بهتری داشته باشد.

ورزش سه: منچستریونایتد دیشب در مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا به مصاف کپنهاگن دانمارک رفت و به سختی و با گلی که در وقتهای اضافه توسط برونو فرناندس از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید موفق شد حریف دانمارکی اش را شکست داده و راهی مرحله نیمه نهایی شود.

سولسشر سرمربی شیاطین سرخ در پایان بازی اذعان کرد که تیمش برای راه یابی به اولین فینال این فصل باید در بازی های آینده عملکرد بهتری به نمایش گذاشته و نسبت به این بازی پیشرفت کند.

سولسشر در پایان بازی دیشب به خبرنگاران گفت: " ما باید انضباط داشته باشیم و صبور باشیم. در بازی امروز هم صبر ما نتیجه داد و در پایان به نفع مان شد. ما چند بار توپ را به تیر دروازه زدیم و در VAR هم چند بار بدشانس بودیم. تصمیم داور در همه موارد درست بود ولی می توانستیم با زمانب ندی بهتر راحت تر به پیروزی برسیم".

سرمربی یونایتد در ادامه گفت: " ما می توانیم از خیلی جهات پیشرفت کنیم و بهتر باشیم. تیمی که مثل امروز این همه فرصت خلق می کند باید در زدن ضربات آخر دقیق تر باشد و وقتی این همه فرصت دارد آنها را به گل تبدیل کند. البته در هر بازی گاهی مدافعین و دروازه بان عالی عمل می کنند و دروازه بان حریف به نظرم امروز می توانست بهترین بازیکن میدان لقب بگیرد".

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج